Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteitä isät lasten sukupuolesta

17.07.2008 |

Meillä 3 tyttöä ja odotan neljättä lasta. Ja ultran mukaan tämäkin olisi tyttö. Olen jutellut mieheni kanssa aiheesta, että olisiko hän kaivannut meillä poikaa ja aina kyllä on vastannut ei, että tytöt on kivoja.

Mutta itseäni on jäänyt mietityttämään että jos mieheni ei vain uskalla myöntää että olisi kaivannut kaveria kalaan ym miesten juttuihin.

MItä mieltä isät olette??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille sitten syntyikin poika neljänneksi :) Iloinen yllätys. Ja mies on kyllä iloinen uudesta lapsesta ja hän on sanonutkin ettei sukupuolella väliä, mutta kyllä voin sanoa isillä olevan erilainen pilke silmässä, kun tuli toinen ukko perheeseen ;)

Vierailija
2/3 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tästä on nyt reilut kaksi kuukautta kun olette lapsen saaneet,mutta parempi onnitella myöhään kun ei milloinkaan. Täällä odotetaan kolmatta lasta viikolla 26,ja sukupuolesta ei vielä mitään tietoa.. No siis joo,aivan varmasti on isällä erillainen pilke silmäkulmassa,jos tulee toinen "äijä" perheeseen.

Ja ehkäpä voin nyt itsekin myöntää,että poikaa toivon,kun meillä jo kaksi tyttöä ennestään,jotka pitävät Prinsessa-aihetta yllä. Mutta kunhan lapsi ulos tulee ja on terve,niin onnellinen olen joka tapauksessa! Mutta hyviä jatkoja teille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä on vaimon kanssa kaksi lasta,ja kummatkin on tyttöjä. Olen kyllä aina sanonut,että kumpa olisi poika,niin olisi sitten kalakaveri yms. mutta kyllä pää-asiallinen toiveeni kuitenkin on,että lapsi on toivottu ja,rakastettu ja TERVE!

Sillä sukupuolella ei niin valtavasti ole merkitystä,ainakaan minulle... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi