Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet eronnut?

Vierailija
21.08.2018 |

Pitääkö tapauksessasi paikkansa väite, että nykyään erotaan liian helposti? Olisiko teidän parisuhde kannattanut vielä yrittää pelastaa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei olisi kannattanut. :D

Vierailija
2/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joi, kävi vieraissa, ei osalistunut kodinhoitoon, eikä käynyt oikein töissäkään. Nyt hänellä on takana kolme avioliittoa, josta jokaisesta on lapsia yhteensä 6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies makasi 10 vuotta sängyssä juomassa kaiken vapaa-aikansa. Ei mitään yhteyttä omiin lapsiin tai vaimoon.

Että olisiko pitänyt yrittää pelastaa? Ei hitossa, harmittaa kun en itse jaksanut aiemmin pelastautua ja pelastaa lapsiani.

Vierailija
4/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on aina hyvä ratkaisu. Aina.

Vierailija
5/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies makasi 10 vuotta sängyssä juomassa kaiken vapaa-aikansa. Ei mitään yhteyttä omiin lapsiin tai vaimoon.

Että olisiko pitänyt yrittää pelastaa? Ei hitossa, harmittaa kun en itse jaksanut aiemmin pelastautua ja pelastaa lapsiani.

Miksi teit lapsia miehen kanssa joka vain makasi sängyssä juomassa?

Vierailija
6/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, koska silloinen poikaystäväni kohteli minua epäoikeudenmukaisesti ja oli hirveän mustasukkainen, jos tein jotain, missä hän ei ollut osallisena. Käytännössä siis yritti kaikin mahdollisin tavoin rajoittaa elämääni.

Vierailija
7/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies joi, kävi vieraissa, ei osalistunut kodinhoitoon, eikä käynyt oikein töissäkään. Nyt hänellä on takana kolme avioliittoa, josta jokaisesta on lapsia yhteensä 6.

Nyt on pakko kysyä, miksi alun perin menit naimisiin tämän helmen kanssa?

Vierailija
8/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että hän paneutui sänkyynsä ryyppäämään vasta lasten ollessa olemassa. En osaa ennustaa, mutta sinä ilmeisesti osaat?

Vierailija
9/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllästyin maksamaan kaiken ja en jaksanut loputtomia riitoja. Onneksi siitä liitosta ei jäänyt lapsia ja muija jäi sinne ihmettelemään. Nyt on talous kunnossa ja ei ole vatsakipuja ollu aikoihin.

Vierailija
10/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä, miksi alun perin menit naimisiin tämän helmen kanssa?

Olin nuori ja sinisilmäinen. Join itsekin aika paljon noihin aikoihin.

Vierailija
11/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus lopahti molemmilta.

Ei mitään draamaa.

Vierailija
12/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka jälkiviisaina kyselette, miksi joku meni ääliön kanssa naimisiin, olette pahimmasta päästä vajaita.  Narsisti osaa teeskennellä erittäin miellyttävää ihmistä niin kauan kuin se hänen pasmoihinsa sopii. Vaimonhakkaaja ei hakkaa ennen kuin voi sen tehdä "turvallisesti", eli kun nainen on jo sitoutunut.

Raiskaajakaan ei juokse kohti muna tanassa.  On yleensä tuttava, josta ei ikinä olisi moista uskonut. Ja alkoholismi kehittyy hitaasti ajan myötä. Ensin otetaan lasi viiniä ruuan kanssa joskus. Sitten lasi viiniä joka hemmetin aterialla. Lopulta ostetaan kolmen litran hanatonkkia, josta haetaan vartin välein.

Vierailija
13/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että hän paneutui sänkyynsä ryyppäämään vasta lasten ollessa olemassa. En osaa ennustaa, mutta sinä ilmeisesti osaat?

Osaan. Kun seurustelee riittävän pitkään, ottaa riittävän kattavasti selvää taustoista ei siihen paljon tarvita, että jo tutustumisvaiheessa huomaa onko toinen esim. alkoholiinmenevä.

Vierailija
14/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka jälkiviisaina kyselette, miksi joku meni ääliön kanssa naimisiin, olette pahimmasta päästä vajaita.  Narsisti osaa teeskennellä erittäin miellyttävää ihmistä niin kauan kuin se hänen pasmoihinsa sopii. Vaimonhakkaaja ei hakkaa ennen kuin voi sen tehdä "turvallisesti", eli kun nainen on jo sitoutunut.

Raiskaajakaan ei juokse kohti muna tanassa.  On yleensä tuttava, josta ei ikinä olisi moista uskonut. Ja alkoholismi kehittyy hitaasti ajan myötä. Ensin otetaan lasi viiniä ruuan kanssa joskus. Sitten lasi viiniä joka hemmetin aterialla. Lopulta ostetaan kolmen litran hanatonkkia, josta haetaan vartin välein.

Kyllä ne merkit on ilmassa, mutta niille ollaan sokeita.

Vierailija
15/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti olevansa nainen. Kulkee nykyään Maijana. Mielestäni ei ollut kovin heppoinen peruste erolle. Mitä mieltä olette?

Vierailija
16/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nyt vaan huomiona, että aika harva näistä juopottelevista yms. miehistä on narsisteja. Termiä viljellään nykyisin todella laveasti. 

Muuten olen samaa mieltä, ettei tulevaisuutta voi ennustaa. Mutta esimerkiksi alkoholisoituminen ei ole narsismia. Vastaavasti saamattomuuden taustalla voi olla esim. masennusta ja vaikka ei olisikaan, niin kotitöiden laiminlyöntikään ei ole narsismin piirre. 

Vierailija
17/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi kaikki mun kaverisuhteet, ei antanut lupa omiin mielipiteisiin, joustamaton kuin muuri ja oli jatkuvasti läsnä ja täys huomionhakuinen. Tämä siis oli nainen.

Good riddance.

Vierailija
18/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoin niin kauan, kun itse vein suhdetta eteenpäin, tein kaiken.

Kun pysähdyin, enkä itse enää tehnyt, tajusin. Mikään projekti (kuten vaikka sisustaminen, uusi asunto ym.) ei edennyt, jos minä en sitä tehnyt. Mies oli nolla, ja tästä on aikaa. Hän on sitä edelleen. On akateemisesta perheestä, itsekin akateeminen, mutta nolla.

Vierailija
19/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattanut pelastaa kun mitään yhteistä  ei ollut.Kämppäkaveruus kun ei  riitä.

Vierailija
20/27 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo pihtasi koko ajan joka aiheutti alkoholin kulutusta itselläni.

Nyt eronneena, ja uuden kanssa on ihan eri meininki, ei alkoholia enää liikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi