The Walking Dead, kausi 9 - OFFICIAL
Tehdäänkö uusi ketju tulevasta kaudesta jonka alkuun on enää vajaa 2 kk. Eli 8.10. se alkaa, Rickin viimeinen kausi, liekö koko sarjan viimeinen. Jotenkin TWD henkilöityy kuitenkin niin vahvasti Rick Grimesiin jonka ampumisesta ja koomassa heräämisestä kaikki alkaa. Kun Rick lähtee, voiko sarja enää jatkua?
Itse seuraan sarjaa enää tottumuksen vuoksi, se alkuaikojen jännitys on kadonnut. En usko että aikahyppykään tuo sitä eloa sarjaan mitä on jo viimeiset kolme kautta ( ainakin ) odotettu.
Kommentit (2043)
Tämä loppu oli sellainen ihan ok, mutta harmittaa Glennin pojan huono moraali.
Minua olisi myös kiinnostanut, miten sairaanhoito ja muut uusia tuotteita vaativat asiat oli järjestetty. Kuten myös se, onko yhteyksiä muihin kaupunkeihin ja maihin ja maanosiin.
Twd-fanilta kysyisin, millä tavalla olisit toivonut tarinan loppuvan ja milloin.
Olisi muutenkin kiinnostava lukea mielipiteitä sarjan lopusta.
Ei mulla ollut mitään mielikuvaa loppumisesta, onhan se toki hassua ettei tuon paremmin saatu asioita kuntoon kun oli n. 10 vuoden aikahyppy. Eihän siinä sarjakuvassa kovin tarkasti kuvailtu kuinka yhteiskunta on saatu käyntiin (sähkövoimala, lääketehdas, vaatetehdas, sairaala jne.) TV-sarjakin loppuu varmaan aikanaan, samoin Feari. Haikeaa toisaalta, en seuraa mitään muita sarjoja.
TWDfani kirjoitti:
Ei mulla ollut mitään mielikuvaa loppumisesta, onhan se toki hassua ettei tuon paremmin saatu asioita kuntoon kun oli n. 10 vuoden aikahyppy. Eihän siinä sarjakuvassa kovin tarkasti kuvailtu kuinka yhteiskunta on saatu käyntiin (sähkövoimala, lääketehdas, vaatetehdas, sairaala jne.) TV-sarjakin loppuu varmaan aikanaan, samoin Feari. Haikeaa toisaalta, en seuraa mitään muita sarjoja.
Sama täällä. En seuraa muita sarjoja ja tästä ketjustakin on tullut minulle tärkeä.
Onko kuinka moni nähnyt uuden kauden trailerin tai pätkiä siitä?
Mielipiteitä?
Instassa ainakin niitä on pyörinyt.
Nominähänse kirjoitti:
Mielipiteitä?
En ok nähny. Kerro, mitä siinä tapahtuu.
Onko liian vaikeaa kirjoittaa Youtuben hakukenttään The Walking Dead season 10 trailer?
Juuri niin, youtubesta löytyy myös traileria!
Mutta mitä mieltä porukka on? Miltä vaikuttaa?
Maisemaa ollaan siis vaihdettu? Uusia hahmoja tulee?
Mitä odotettavissa? Onko jotain jo ennalta-arvattavissa?
Kukaan ei siis jaksa laittaa linkkiä, kun se on niin helppoa.
Kai ne siirtyy sinne commonwealthiin kuten lehdissäkin.
Mutta ei vielä pitäisi aikoihin, kun taistelut ovat nahkatyyppien kansa vasta aluillaan.
Vai tehdäänkö loppu hidastetusti.
Nominähänse kirjoitti:
Mielipiteitä?
Mulla ei oo instaa
Fear on hyvää matkaa mennyt, just oli midseason break.
Ehtii alta pois just ennen 6.10. kun alkaa the Walking Dead.
Kymppi kauden trailer.
Neganilla edelleen parhaat vuorosanat. :`D
Vierailija kirjoitti:
Fear on hyvää matkaa mennyt, just oli midseason break.
Ehtii alta pois just ennen 6.10. kun alkaa the Walking Dead.
Kymppi kauden trailer.
Neganilla edelleen parhaat vuorosanat. :`D
Kiitoksia , vihdoin joku laittoi traileriin linkin.
Kaikki on 1800-luvun tasolla ja moni asia huonommallakin tasolla.
Juuri mitään sairauksia ei voi hoitaa. Lapsikuolleisuus on suurta.
Miksi Maggie ei viitsinyt kasvattaa rakastamansa glennin lasta.
Juna näemmä toimii. Mistä siihen varaosat?