Olen mökillä ja huomenna sataa koko päivän
Kommentit (31)
Kaiva ojia vesisateesta syntyville puroille
Vierailija kirjoitti:
Kaiva ojia vesisateesta syntyville puroille
En viitsi mennä ulos kun ei ole sadevaatteita mukana. Ap
Näytäthän nytkin löytäneesi tekemistä eli olet netissä. Samaa seuraavana päivänä, niin jää muistoja mökkipäivistä vertailuksi sitten kotioloihin syksymmällä, jolloin ollaan ...taas netissä.
Olisipa ihana päästä johonkin mökkiin ja vielä sadesäällä.
Nauttisin vain sateenropinasta, maisemasta, tunnelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Näytäthän nytkin löytäneesi tekemistä eli olet netissä. Samaa seuraavana päivänä, niin jää muistoja mökkipäivistä vertailuksi sitten kotioloihin syksymmällä, jolloin ollaan ...taas netissä.
Niinpä, aika surullista. Jos itse pääsisin mökille, en kyllä netissä olis kertaakaan. Onneksi ei ole kyllä älypuhelinta eikä kannettavaakaan, niin en edes voisi, onneksi.
Katsele sitä ihanaa sadetta ja kuuntele sateen ropinaa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ihana päästä johonkin mökkiin ja vielä sadesäällä.
Nauttisin vain sateenropinasta, maisemasta, tunnelmasta.
Mä olen enemmän aurinkoisen ja lämpöisen kelin ihmisiä. Onneksi molempia saatiin tänä kesänä riittämiin niin että ehkä syksyn ja talven pimeyden jaksaa jotenkin. Talvelle varattu matka kyllä onneksi auttaa. Ap
Omalla mökilläni virittäisin avotakkaan tulen, keittäisin ison mukin kahvia ja lukisin lehtiä nojatuolissa takan ääressä. Sitten voisin vaikka siivota jonkun kaapin ja saunoa (sauna talon sisällä niin ei tarvi mennä sateeseen).
Vierailija kirjoitti:
Omalla mökilläni virittäisin avotakkaan tulen, keittäisin ison mukin kahvia ja lukisin lehtiä nojatuolissa takan ääressä. Sitten voisin vaikka siivota jonkun kaapin ja saunoa (sauna talon sisällä niin ei tarvi mennä sateeseen).
Jotain tuonsuuntaista kai se on tehtävä, lukea ja netata. Kahvia on vielä mukillisen verran jäljellä, josko joisi sen pois. Täällä on aika perussiistiä ettei siivoamiseenkaan saa aikaa kulumaan kovin kauaa. Ap
Jaaha, herätty on ja aamiainen syöty. Jos alkais vaikka siivoamaan. Vettä tulee kuin aisaa. Ap