Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä istuskella kahvilassa itsekseen?

Vierailija
20.08.2018 |

Taidan alkaa harrastaa sitä kuitenkin, kun ystäviäkään ei näy enää missään. Mietin vaan, että tuleekohan siellä kurja olo kun näkee ihmisiä ystävineen ja itse vaan kököttäisin siellä yksikseni juustokakun kanssa.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai, mutta itseäni häiritsee jos olen kahvilassa niin aika usein siihen tulee joku tekopirteä ponnari-bimbo keikistelemään viereiseen pöytään tai pomppimaan edessä.

Naisilla nyt ei varmaan ole tätä ongelmaa, mutta kuitenkin. 

Vierailija
22/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ne ihmiset katsoo ja huomaa yksinäisen ihmisen. Monet saattavat naureskella, etenkin nuoremmat ihmiset. Kerran olen kuullut miten kaksi naista osoitti minua ja sanoi ''forever alone'' ja nauroivat. Meinasin vetäistä kahvin väärään henkeen. Jäi yli puoli kuppia juomatta ja jätin pullan pöytään ja lähdin kotiin. Kotona keitin kahvit niin ei tarvitse kuunnella naisten arvostelua ja naureskelua.

En ole tuon jälkeen käynyt enää kahvilla kahviloissa. Itseasiassa tuon tapahtuman jälkeen rupesin dramaattisesti vähentämään liikkumista yleisillä paikoilla noin muutenkin.

Kotona pystyy keittämään ihan hyvää kahvia ja pullaa saa lähikaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on, kaikki häpee sua.

Vierailija
24/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa yksin istuskelu ja lehtien lukeminen on just parasta 😍

Vierailija
25/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulee kyllä niin innostavia viestejä, että alan todellakin harrastaa kahviloissa istuskelua. Ehkäpä sieltä voisi joskus löytyä jopa seuraa. 😀

Ap

Pitänee sopia jokin merkki kun halutaan intona seuraa. Kassakuitti haitarina kupin vieressä.

Vierailija
26/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki viimeistään viikonloppuna yksin kahvilaan.

Vierailija
27/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ja kahvilan henkilökunta saattavat katsoa virnuillen ja halveksien yksinäistä miestä kahvilassa.

Vierailija
28/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ihanaa katsella ihmisiä.

Vierailija
29/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, joukkokahvilaistuminen!

Vierailija
30/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään kahvilassa, koska tuli jano kesken ostosreissun ja halusin myös istahtaa ja lukea päivän lehden. Kaikki asiakkaat taisivat istua yksin omissa pöydissään. Kellonaika taisi tosin vaikuttaa, klo 10 aamupäivällä ei taida olla se tavanomainen aika tavata kavereita kahvilla.

Vierailija
31/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on nälkä, niin yksin syömään jotain toosi hyvää.

Vierailija
32/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne ihmiset katsoo ja huomaa yksinäisen ihmisen. Monet saattavat naureskella, etenkin nuoremmat ihmiset. Kerran olen kuullut miten kaksi naista osoitti minua ja sanoi ''forever alone'' ja nauroivat. Meinasin vetäistä kahvin väärään henkeen. Jäi yli puoli kuppia juomatta ja jätin pullan pöytään ja lähdin kotiin. Kotona keitin kahvit niin ei tarvitse kuunnella naisten arvostelua ja naureskelua.

En ole tuon jälkeen käynyt enää kahvilla kahviloissa. Itseasiassa tuon tapahtuman jälkeen rupesin dramaattisesti vähentämään liikkumista yleisillä paikoilla noin muutenkin.

Tää varmaanki tapahtu Porvoossa.

Vierailija
33/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kello on niin paljon, muutoin olisin mennyt viivana kahvilaan. Nyt menen viivana makkariin.

Vierailija
34/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset osaa olla sitten ilkeitä.

Vierailija
35/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole rentouttavampaa kuin istuskella kahvilassa kirjan tai lehden kanssa. Joskus toki menen kahvittelemaan ystävän kanssakin, mutta useammin menen yksin ja silloin nautin olostani eniten.

Vierailija
36/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisena voi käydä, mutta miehenä voi saada aika nopeasti hyypiön tai stalkkerin leiman.

Huoltsikalla voi mies juoda turvallisesti kahvin auton tankkauksen lomassa.

Vierailija
37/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eihän tämä nyt oieasti ollut totta?

Vierailija
38/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut iskuyrityksiä kahvilassa?

Vierailija
39/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moetin kyllä välillä että mitäköhän muut siitä miettii kun miehenä käyn yksin kahvilassa juomassa jonkun laten tai teetä. Tuskin kai mitään.

Vierailija
40/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan saanut iskuyrityksiä kahvilassa?

Ei ainakaan yksinäiset miehet. Yksinäiselle miehelle ainoa paikka kodin ulkopuolella on putkan pahnat.

Muualle yksinäistä miestä ei haluta tuottamaan häpeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi