Onko hölmöä istuskella kahvilassa itsekseen?
Taidan alkaa harrastaa sitä kuitenkin, kun ystäviäkään ei näy enää missään. Mietin vaan, että tuleekohan siellä kurja olo kun näkee ihmisiä ystävineen ja itse vaan kököttäisin siellä yksikseni juustokakun kanssa.
Kommentit (62)
No kyllähän ne ihmiset katsoo ja huomaa yksinäisen ihmisen. Monet saattavat naureskella, etenkin nuoremmat ihmiset. Kerran olen kuullut miten kaksi naista osoitti minua ja sanoi ''forever alone'' ja nauroivat. Meinasin vetäistä kahvin väärään henkeen. Jäi yli puoli kuppia juomatta ja jätin pullan pöytään ja lähdin kotiin. Kotona keitin kahvit niin ei tarvitse kuunnella naisten arvostelua ja naureskelua.
En ole tuon jälkeen käynyt enää kahvilla kahviloissa. Itseasiassa tuon tapahtuman jälkeen rupesin dramaattisesti vähentämään liikkumista yleisillä paikoilla noin muutenkin.
Kotona pystyy keittämään ihan hyvää kahvia ja pullaa saa lähikaupasta.
Kahvilassa yksin istuskelu ja lehtien lukeminen on just parasta 😍
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee kyllä niin innostavia viestejä, että alan todellakin harrastaa kahviloissa istuskelua. Ehkäpä sieltä voisi joskus löytyä jopa seuraa. 😀
Ap
Pitänee sopia jokin merkki kun halutaan intona seuraa. Kassakuitti haitarina kupin vieressä.
Kaikki viimeistään viikonloppuna yksin kahvilaan.
Naiset ja kahvilan henkilökunta saattavat katsoa virnuillen ja halveksien yksinäistä miestä kahvilassa.
Siellä on ihanaa katsella ihmisiä.
Kävin tänään kahvilassa, koska tuli jano kesken ostosreissun ja halusin myös istahtaa ja lukea päivän lehden. Kaikki asiakkaat taisivat istua yksin omissa pöydissään. Kellonaika taisi tosin vaikuttaa, klo 10 aamupäivällä ei taida olla se tavanomainen aika tavata kavereita kahvilla.
Ja jos on nälkä, niin yksin syömään jotain toosi hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän ne ihmiset katsoo ja huomaa yksinäisen ihmisen. Monet saattavat naureskella, etenkin nuoremmat ihmiset. Kerran olen kuullut miten kaksi naista osoitti minua ja sanoi ''forever alone'' ja nauroivat. Meinasin vetäistä kahvin väärään henkeen. Jäi yli puoli kuppia juomatta ja jätin pullan pöytään ja lähdin kotiin. Kotona keitin kahvit niin ei tarvitse kuunnella naisten arvostelua ja naureskelua.
En ole tuon jälkeen käynyt enää kahvilla kahviloissa. Itseasiassa tuon tapahtuman jälkeen rupesin dramaattisesti vähentämään liikkumista yleisillä paikoilla noin muutenkin.
Tää varmaanki tapahtu Porvoossa.
Voi kun kello on niin paljon, muutoin olisin mennyt viivana kahvilaan. Nyt menen viivana makkariin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset osaa olla sitten ilkeitä.
Mikään ei ole rentouttavampaa kuin istuskella kahvilassa kirjan tai lehden kanssa. Joskus toki menen kahvittelemaan ystävän kanssakin, mutta useammin menen yksin ja silloin nautin olostani eniten.
No naisena voi käydä, mutta miehenä voi saada aika nopeasti hyypiön tai stalkkerin leiman.
Huoltsikalla voi mies juoda turvallisesti kahvin auton tankkauksen lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Siis eihän tämä nyt oieasti ollut totta?
Onko kukaan saanut iskuyrityksiä kahvilassa?
Moetin kyllä välillä että mitäköhän muut siitä miettii kun miehenä käyn yksin kahvilassa juomassa jonkun laten tai teetä. Tuskin kai mitään.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut iskuyrityksiä kahvilassa?
Ei ainakaan yksinäiset miehet. Yksinäiselle miehelle ainoa paikka kodin ulkopuolella on putkan pahnat.
Muualle yksinäistä miestä ei haluta tuottamaan häpeää.
No ei kai, mutta itseäni häiritsee jos olen kahvilassa niin aika usein siihen tulee joku tekopirteä ponnari-bimbo keikistelemään viereiseen pöytään tai pomppimaan edessä.
Naisilla nyt ei varmaan ole tätä ongelmaa, mutta kuitenkin.