Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä istuskella kahvilassa itsekseen?

Vierailija
20.08.2018 |

Taidan alkaa harrastaa sitä kuitenkin, kun ystäviäkään ei näy enää missään. Mietin vaan, että tuleekohan siellä kurja olo kun näkee ihmisiä ystävineen ja itse vaan kököttäisin siellä yksikseni juustokakun kanssa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeastiko joku tällaisia miettii? Mulle ei ole tullut mieleenkään, ja yleensä aina käyn kahvilassa yksin, esim. työpalaverista asiakkaalta tullessa tms. Olen niinkin hurja että käyn a la carte ravintoloissakin yksin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksin kahvilassa kerran viikossa, ei mulla ainakaan tule siitä tyhmä olo. Kyllä siellä joskus joku muukin istuu yksin. Tämä pitää minut järjissäni, että edes näen ihmisiä, sillä muuten olen vain yksin.

Huomenna taas menen :)

Vierailija
4/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, ja mitäpä sitä pohtimaan mitä muut miettii. 

Vierailija
5/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vain kököttämään.

Vierailija
6/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit mennä yksin.

Vierailija
7/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahviossa on aina varjoisa nurkkapöytä, jossa voi istua häpeämässä omaa tilannettaan.

Pöytään myytävät juustokakkusiivut ovat pienempiä, kuin muilla eikä kahviin saa sokeria, vaikka haluaisi.

Varma tieto.

Vierailija
8/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko joku tällaisia miettii? Mulle ei ole tullut mieleenkään, ja yleensä aina käyn kahvilassa yksin, esim. työpalaverista asiakkaalta tullessa tms. Olen niinkin hurja että käyn a la carte ravintoloissakin yksin ;)

Kyllä mäkin syömässä voin helpostikin käydä yksin, mutta tuo kahvila tuntuu semmoiselta kohtauspaikalta ja siksi tuntuu vähän orvolta itsekseen istuskella.

Ap

Vierailija
9/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä ainakin näkyy ihan valtavasti ihmisiä kahviloissa yksin. Osalla läppäri edessä, osalla kännykkä, osa vaan katselee maailman menoa siinä kahvia juodessaan. Moni jolla etätyömahdollisuus, käy välillä tekemässä duuniakin kahvilassa.

Vierailija
10/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen aina yksin kahvilaan, jos olen yksin liikkeellä ja tekee mieli mennä kahvilaan. Ei siinä ole mitään noloa.

Vierailija
11/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin syömässä voin helpostikin käydä yksin, mutta tuo kahvila tuntuu semmoiselta kohtauspaikalta ja siksi tuntuu vähän orvolta itsekseen istuskella.

Ap

Jännä kuulla, itse tiedän monia joita ahdistaa mennä muuhun kuin pikaruokapaikkaan yksin, koska on kuulemma niin vaivaannuttavaa odottaa annosta siinä pöydässä yksikseen, mutten ole koskaan ennen kuullut tätä kahviloista. En ole edes niitä koskaan kohtaamispaikkoina ajatellut, kun itse olen aina käynyt vaan niissä kiireessä nappaamassa kahvin ja jotain syötävää, jos ei oikein kunnon lounaalle ehdi.

Vierailija
12/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sitä joka päivä

Vierailija
13/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin oikeastaan enemmän tässä sitä mitä itse siellä ajattelisin ja että tuleeko siellä yksinäinen olo, kun kaikilla muilla on seuraa ja itsellä ei.

Ap

Vierailija
14/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi elämän pienistä iloista on se, kun käyn hakemassa jonkun lehden, menen yksin johonkin hyvään kahvilaan nauttimaan vanilja latten ja jotain pientä suolaista. Saattaa vierähtää tuntikin siinä istuessa.

Ihan parasta!

Vierailija
15/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se on ihanaa, saa olla vaan ja katsella vilinää. Hyvä kahvi ja leivos, ihanaa. Taidankin lähteä kahvilaan.

Käykää kaikki tänään kahvilassa ja raportoikaa huomenna tänne millaista oli! Ja missä kävitte.

Teen tästä uuden aloituksen.

Vierailija
16/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kahviloissa päivittäin, eikä minulla ole koskaan tullut mieleenkään, että pitäisikö tulla hölmö olo. Luen lehtiä yleensä ja nautin cappuccinosta. Nautin nimenomaan omasta, rauhallisesta ajasta. Jos pitäisi valita, että ottaisinko mieluiten kaikki tulevat kahvilareissut mieluummin yksin vai kaksin jonkun kanssa, niin aivan ehdottomasti haluaisin olla kahvilassa loppuelämäni yksin. Niin rentouttavia hetkiä ne on.

Vierailija
17/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin oikeastaan enemmän tässä sitä mitä itse siellä ajattelisin ja että tuleeko siellä yksinäinen olo, kun kaikilla muilla on seuraa ja itsellä ei.

Ap

Kirjoittelet sieltä meille!

Vierailija
18/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä edes mietit kahvilaan menemistä jos kerran pelkkä ajatuskin ahdistaa. 

Vierailija
19/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä hömöä ylipäätään käydä missään kahvilassa. Paljon halvemmaksi tulee ostaa kahvipaketti ja juoda kahvit kotona.

Vierailija
20/62 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kyllä niin innostavia viestejä, että alan todellakin harrastaa kahviloissa istuskelua. Ehkäpä sieltä voisi joskus löytyä jopa seuraa. 😀

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi