Kenen julkkiksen/kuuluisuuden poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie. En vieläkään oikein käsittänyt ettei enää tekemässä musiikkia.
Kommentit (132)
Aki Sirkesalo. Olin vasta 10-vuotias hänen kuollessaan, mutta se kosketti. Olin kova fani.
Ollin. Tunsin hänet nuorena vähän aikaa. Joimme hirveät kännit. Sammuimme samaan kasaan, mutta mitään pahaa ei tapahtunut. Terveisiä muille mukana olleille.
Vierailija kirjoitti:
Senna, Spede, Kirka, Kati Tapio ja Matti Hagman
siis Kari Tapio
Avicii, koska hänen biisiensä varrella kasvoin aikuiseksi. Varsinkin se Wake me up on vieläkin sanomaltaan minulle erittäin tärkeä. Myös Negativen kitaristin Jukka Mikkosen kuolema oli siinä mielessä raskas, kun olin nuorempana todellinen Negative-fani. Itselle se tsunami oli myös jonkinlainen järkytys. Olin silloin 11- vuotias ja en oikein voinut käsittää koko asiaa ja vanhemmat olivat "huonoja" asiasta kertomaan. Niinpä muistan kun vaan sytytin kynttilöitä ympäri taloa kuolleiden muistolle. Myös jonkinlainen järkytys oli minulle Vancouverin olympialaisissa kuollut georgialainen ohjaskelkkailija Nodar ja muistan kun hänen muistolleen esitettiin se Hallelujah biisi. Se kohtalo jotenkin järkytti silloin nuorempana ja mietin sitä todella paljon. Olen todella kova urheilufani muutenkin ja jo pienestä pitäen katsonyt kaikkea urheilua.
Olli Lindholmin kuolema. Tuli niin käsittämättömän yllättäen ja on vielä tosi tuore juttu. Koko yön pyöri tämä asia mielessäni. Eilen itkin ja kuuntelin Yön biisejä, miten voikaan koskea tämä niin paljon. Pe piti nähdä ja kuulla Yö Tampere-talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John F Kennedyn. Päättyi viattomuuden aika kun sivistysmaassa tappavat presidenttinsä.
Poikansa John F. Kennedy jr.:n kuolema oli niin turha ja väärin. Samassa lento-onnettomuudessa menivät myös vaimo ja tämän sisar. JFK jr:lle oli suotu kaikki lahjat, paitsi pitkää ikää.
Mieshän kärsi ainakin adhd:sta ja ehkä lukihäiriöstäkin!
Matti Nykänen on ainut "julkkis" kenen kuolemasta herkistyin ja itkin vaikka en koskaan ollut häntä tavannut. Rip.
Vierailija kirjoitti:
Matti ja Olli.
Komppaan. Heissä oli jotakin samaa. Aitoa herkkyyttä.
Onpa erikoista. Palstalata poistettiin ketju, jossa tuotiin esiin, että Olli Lindholmille ilkuttiin kun vielä eli ja kirjoitettiin esim. Hesarissa aika negatiivisesti ennen eilistä. Jos kirjoitettiin ollenkaan. Todella erikoista, ihan asiallinen kritiikki koskien sitä, että Lindholm ei valitettvasti itse koskaan päässyt kuulemaan sitä julkista kiitosta mediasta, mikä nyt sataa joka puolelta.
Vierailija kirjoitti:
John F Kennedyn. Päättyi viattomuuden aika kun sivistysmaassa tappavat presidenttinsä.
Tapettiinhan siellä presidenttejä ennen tuotakin.
Aikajärjestyksessä:
Diana
David Bowie
Perttu Häkkinen
Nyt kosketti Matti Nykänen
Sammy Babitzin