Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderille korvike?

Vierailija
20.08.2018 |

Deletoin eilen mun nettideitit ja poistin profiilini. Sain niin paljon negatiivista sieltä, että ajattelin, että en halua olla näiden ihmisten kanssa tekemisissä.

Mutta nyt, mistä korvike Tindun räpläämiselle ja varsinkin apua tähän pohjattomaan yksinäisyyden kokemukseen, kun omanlaista kumppania ei löydy millään. 3-v ehdin aika-ajoin olla tinderissä. Onko kohtalotovereita??

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun kulma?

Vierailija
2/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tuli pelkkää positiivista, mut käytän tinderiä vaan itsetunnon boostaamiseen. :D En tapais ketään sitä kautta, en ees vastaa kommentteihin...... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne kaikki sanovat.

Eihän sun prinssi saapuu ratsulla ruudusta läpi.

Vierailija
4/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma käsi ja ehjä sydän on hyvä korvaus Tinderin poissaolosta.

Latasin Tinderin heinäkuussa 2014 ja silloin ekat muutaman kuukauden jaksoin räpeltää aktiivisesti sovellusta, mutta sen jälkeen into sammui ja swipetin epäsäännöllisesti about kerran kolmessa kuukaudessa.

Kunnes viime vuonna puhelimen Tinder-sovellus meni jotenkin rikki enkä ole jaksanut katsoa, mikä siinä on hätänä.

Avannut siis viimeksi joskus viime vuoden puolella koko sovelluksen, kun ei kiinnosta ja siellä tulee aina vaan paha mieli, kun tekis mieli vaan säälistä likettää kaikkia ja ei kuitenkaan oikeasti halua.:(

N25

Vierailija
5/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

millioonaire mattch

Vierailija
6/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saapunu ei. Vaikka kuinka toivoin että löytyis, mutta ei! Aatella 3-vuotta jaksoin olla siellä roikkumassa, eikä muuta kuin sydän särkynyt... nyt vois kokeilla sitä onnellisempaa lopputulosta..

Ap

Vierailija
7/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä se on alle arvokkuuteni olla semmosessa sovelluksessa ylipäätäen, enkä ole edes prinssi.

Vierailija
8/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Yksi hyvä ei-tindermies riittäisi. Eli pitää kattella ympärille.

Ap

Vierailija
9/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

E-kontakti.

Vierailija
10/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä negatiivista siis sieltä tarkalleenottaen sait? Voisiko se kenties kuitenkin olla niin, että et ole ihan niin täydellinen kuin luulet olevasi? Kannattaisiko ajatuksella miettiä, että teet itse jotain väärin ja muut eivät?

Vierailija
11/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saapunu ei. Vaikka kuinka toivoin että löytyis, mutta ei! Aatella 3-vuotta jaksoin olla siellä roikkumassa, eikä muuta kuin sydän särkynyt... nyt vois kokeilla sitä onnellisempaa lopputulosta..

Ap

Et löydä väkisillä sopivaa kumppania, joten luovuta.

Jos oikeasti olet räpeltänyt viimeiset kolme vuotta _aktiivisesti_ Tinderiä, niin sieltä tuskin tulee sinulle sopivaa löytymäänkään.

Ei se vain ole kaikille sopiva sovellus -minullekaan- siinä missä toiset löytävät sieltä helposti seuraa.

Omassa kaveripiirissä on parin viikon päästä ensimmäiset Tinder-häät ja useampi seurustelee Tinderistä löytämänsä ihmisen kanssa, yhdet osti just talon jne., eli tällaisia ”vakavia” suhteita on kaveripiirissä useampi muodostanut Tinderin kautta, mutta itse tosiaan tein profiilin 2014 ja näin Tinderistä kolmea eri miestä niiden vuosien aikana.:D

Ei siis varsinaisesti minulle sopiva sovellus.

Oletko käynyt jossain missä sinun tyyliset ihmiset käyvät, paikoissa joissa voisit tavata sopivia tyyppejä?

N25

Vierailija
12/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on varmaan se liekin kuva logona just siksi, että se on hyvä renki, mutta huono isäntä.

Se on vain väline, ei itseisarvo. Se ei tee mitään puolestanne ja toisaalta itse kannatte vastuun tapaamisistanne tai millaisia vaikutuksia sen käytöllä on mieleenne. Varsinkin jos sen selaamisesta tulee koukuttava tapa joka tauolla, niin voi melkein olla varma, ettei tulos ole toivottava pitkän parisuhteen etsijöille.

Jos Tinderistä tulee jatkuvasti vain huono olo, niin mieti

a) onko vika käyttötavassa -> muuta sitä, ota hallinta, mieti "taktiikka" ja pysy siinä

b) tai käyttäjässä? -> jos korjattavissa, niin korjaa, mutta muuten hyväksy 

c) vai sovelluksessa itsessään -> lopeta sen käyttö

Yksi oma neuvo olisi: Avaa se vain, kun olet erityisen hyvällä päällä. Varsinkin keskustelu toimii niin luonnollisesti. Valmiiksi tuskastunut on kamalaa juttuseuraa.

Vierailija
13/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, ongelma oli juurikin se että samanlaiset ihmiset kuin mä ei siellä pyöri. Sanotaanko näin että putkimiehellä ja psykologilla ei oo paljoo yhteistä. Että nyt vaan keskityn elämääni jne. tulkoon prinssi vastaan jos tulee.

Ap

Vierailija
14/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, ongelma oli juurikin se että samanlaiset ihmiset kuin mä ei siellä pyöri. Sanotaanko näin että putkimiehellä ja psykologilla ei oo paljoo yhteistä. Että nyt vaan keskityn elämääni jne. tulkoon prinssi vastaan jos tulee.

Ap

Jep. Eli et ole penaalin terävin kynä. Psykologilla ja putkimiehellä voi olla paljonkin yhteistä, vain ammatti on eri. Joten jos etsit itsesi kopiota, niin yksin saat olla loppuelämäsi.

Vierailija
15/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko hyvä mieli tuollaisista loukkaukseksi tarkoitetusta kommentista. Minulla on ollut avoin suhtautuminen ihmisiin, mutta ei sitä ikuisuutta jaksa olla se lempeä, jos kokoajan kohtaa lannistusta, siksi laitoin pisteen tinderöinnille. Että kaikkea hyvää kaikille, alunperin tarkoitus oli kysyä mistä apua kumppanin löytymiseen eikä joutua ristituleen.

Ap

Vierailija
16/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mun mielestä ihan päätöntä tehdä olettamuksia jonkun ammatin perusteella..

Tuon takia juuri naiset tenttaa miehiltä ammatteja ennen treffejä ja sitten lopettavat viestittelyn kun miehellä ei ole mitään mediaseksikästä ammattia.

Vierailija
17/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos meloni ja omena pitävät samankokoista lippalakkia, niin kaikki voivat nähdä, että se ei vain sovi kaikille."

- Timo Soini

Osuvasti lohkaistu, eikö vain ap? 😂🤗

Vierailija
18/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko hyvä mieli tuollaisista loukkaukseksi tarkoitetusta kommentista. Minulla on ollut avoin suhtautuminen ihmisiin, mutta ei sitä ikuisuutta jaksa olla se lempeä, jos kokoajan kohtaa lannistusta, siksi laitoin pisteen tinderöinnille. Että kaikkea hyvää kaikille, alunperin tarkoitus oli kysyä mistä apua kumppanin löytymiseen eikä joutua ristituleen.

Ap

Tein täsmälleen saman ratkaisun eilen. Paljolti samoista syistä kuin sinä. Olo on helpottunut.

Kyllä tämä tästä / eiköhän se sopiva kumppani löydy muutenkin / jos ei löydy, niin sillä mennään / ei voi sanoa, etteikö olisi ainakin yrittänyt.

Kaikkea hyvää sinulle!

Vierailija
19/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Esimerkiksi voisit seuraa FB tapahtumat mikä mielyttää sinua. Esim taidetta, kirjallisuutta tai pelkästään musiikkia. Sitten puhut niille ihmisille ketä ovat siellä ympärillä. Aika suurella mahdollisuudella tykkäävät ainakin samasta asiasta. 

Vierailija
20/24 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla sä joudut raakkaamaan live-elämässäkin psykologit, putkarit ja prinssit kaikesta vastaantulijoista. Yllättävää on se, että vapaita sellaisia tulee aika samalla prosentilla vastaan kuin oikeassa elämässäkin..

En puolustele Tinderiä, mutta jotenkin sait äskeisessä lauseessa kuulostamaan itsesi "pikkaisen paremmalta ihmiseltä". Eli oisko kommunikoinnissa varaa parantaa? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan