Sinä kolmekymppinen nainen, monenko miehen kanssa olet harrastanut seksiä?
Itse olen kahdeksan miehen kanssa. Näistä pelkkiä seksisuhteita/yhden yön juttuja viisi, loput kolme ihan kunnon suhteita.
Kommentit (53)
En täytä vielä muutamaan vuoteen 30, mutta tällä hetkellä olen harrastanut 20 eri miehen kanssa seksiä. Silloin 16-22-vuotiaana tuli harrastettua fuckbuddeja ja 22-vuotiaana löysin nykyisen mieheni. Saa nähdä muuttuuko tilanne tästä vielä joksikin.
10-20, en ymmärrä miksi pitää laskea
Yhden ja saman kanssa satoja kertoja :-) Seurusteltu jo 17-vuotiaista asti, oltiin molempien ekat. Kiva saada tervettä tavaraa vailla tauteja.
N31
Kahden hyvän miehen kanssa ja kolmen huonon.
Täytän tänä vuonna 30. Seksikumppaneita kertynyt 30. Kaikki Tinder-panoja. En ole koskaan seurustellut.
Mulla on noin 25 naista, tosin en ole saanut enää 10 vuoteen.
Noin 500, ehkä. Jos alkaisin laskemaan.
Vierailija kirjoitti:
10-20, en ymmärrä miksi pitää laskea
Kannattaa laskea, että tiedät minkälainen ihminen olet.
Ei yhtään ja ikää on 34 vuotta. Hyvä näin, mutta kaikkea muuta typerää onkin sitten tullut tehtyä.
Olen jo reilusti yli kolmekymppinen enkä enää jaksa muistaa, mutta erosin 29-vuotiaana ja juuri niihin aikoihin kertyi aika paljon seksisuhteita. Parhaimmillaan/pahimmillaan olin kolmen eri miehen kanssa samaan viikonlopun aikana. Eli joistakin kymmenistä puhuttiin. Nykyisin luku on jotain 80 +.