Ärsyttävin lastenohjelma?
Mitä ohjelmaa lapsesi tykkää katsoa, mutta itselläsi kutittelee ärsytyshermoa? Perustelujakin olisi hauska kuulla.
Itselläni ykkösinhokki on Daniel Tiikeri. Miau miau.
Kommentit (31)
Äitini on joskus minun ja veljeni jo aikuistuttua muistellut, miten aikoinaan inhosi Ti-ti Nallea. Hän sanoi sen olevan yli-imelä ja epä-älyllinen, suorastaan lapsia aliarvioiva. 😂
Taavi-tiikeri, Kaapo, Jepu Neulanen. Jo pelkät tunnusmusiikit saa melkein takomaan päätään sohvaan.
Uusi Peukaloisen Retket, 80-luvun lapsena itkettää kun jo alkumusiikki on semmoista rokin räiskettä.
Minulla ei ole lapsia, joten en tunne nykyajan lastenohjelmia, mutta lapsena inhosin Sormileikkiä.
Muistan tuon sormileikin. Kamala!
🇺🇦🇮🇱
Kaapo!! Varsinkin uudempi suomidubbi jossa Kaapon ääni on vielä ärsyttävämpi kuin vanhemman dubin.
Muuten minun mielestäni Pipsa possun suomenkielinen ääni on ihana. Semmonen pehmeä ja vähän käheä. :)
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Possu
Ne röhkimisäänet on ihan hirveitä. Miksi ne edes röhkii, kun osaavat kuitenkin puhua? Lisäksi molemmat silmät ovat samalla puole päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipsa Possu
Ne röhkimisäänet on ihan hirveitä. Miksi ne edes röhkii, kun osaavat kuitenkin puhua? Lisäksi molemmat silmät ovat samalla puole päätä.
puolella*
Katti Matikainen ja Jepu Neulanen ihan kamalimmat. Kestävätkin älyttömän kauan.
Kaapo, ehdottomasti. Aikuinen nainen ääninäyttelee 4-vuotiasta poikaa. Kaapo kuulostaa niin rasittavalta pennulta, että itse laittaisin oven takalukkoon jos sellainen asuisi naapurissa.