Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yli 40-vuotiaat joissa ei ole mitään vanhenemisen merkkejä

Vierailija
20.08.2018 |

Näytettekö vielä samalta kuin 20-vuotiaana näytitte?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin kysyä 40-50-vuotiailta naisilta jotka pitävät itseään rypyttöminä: oletteko käyneet näöntarkastuksessa?

Vierailija
2/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin reilu 40-vuotiaana paremmalta kun parikymppisenä, jolloin olin lapsenomaisen näköinen.

Nyt viisikymppisenä on jo vanhettumisen merkit tulleet. Hiukset etenkin harmaantuu vauhdilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta. Alkaa jo hopea kuultaa hiljalleen.

Vierailija
4/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa hiusten harmaantuminen (tukkaa voi aina värjätä), rypytkin siedän mutta kasvojen valahtaminen ottaa päähän. Myöskin se, että ennen sydämenmalliset kasvot alkavat pikkuhiljaa muistuttaakin neliötä. Eivät ole enää naiselliset :(

Vierailija
5/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä samalta kuin parikymppisenä. Näytin parikymppisenä pikkulapselta.

En näytä edes samalta kuin kolmekymppisenä. Näytin kolmekymppisenä suurinpiirtein teiniltä.

Itse näen kyllä oman ikääntymiseni, mutta ihmiset yleensä luulevat minua kolmekymppiseksi.

Vierailija
6/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä ollut vielä lapsenpyöreyttä naamassa, mutta muuten ei hirveästi eroa.

En enkä ihan parikymppiseltä näytä, mutta yleensä arvellaan, et oon n. 25-30v. Täytin just 44v.

Vierailija
7/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka 40 v ei olisi vielä ryppyinen, näkyy ikä muista piirteistä. Tunnetteko yhtään 20 vuotiaan näköistä +35 vuotiasta. Ette, koska niitä ei ole. Ikä näkyy tavalla tai toisella.

Vierailija
8/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka 40 v ei olisi vielä ryppyinen, näkyy ikä muista piirteistä. Tunnetteko yhtään 20 vuotiaan näköistä +35 vuotiasta. Ette, koska niitä ei ole. Ikä näkyy tavalla tai toisella.

Jepu: piirteet muuttuu, iho ohenee. Katsokaa nyt hyvänen aika omia vanhoja kuvianne jos denial on niin vahvasti päällä ettette muuten usko..

Vierailija
9/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin kysyä 40-50-vuotiailta naisilta jotka pitävät itseään rypyttöminä: oletteko käyneet näöntarkastuksessa?

Miksi haluat kysyä tätä vain naisilta?

Vierailija
10/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä ollut vielä lapsenpyöreyttä naamassa, mutta muuten ei hirveästi eroa.

En enkä ihan parikymppiseltä näytä, mutta yleensä arvellaan, et oon n. 25-30v. Täytin just 44v.

Joopa joo, sun silmät taitaa olla aika siniset..

Vierailija
11/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, oon käynyt, kuuluu työsuhde-etuihin että näkö tarkastetaan ja lasit uusitaan vuosittain. Ja siltikään ei ole ryppyjä kiitos hyvien geenien. Ikää 41.

Vierailija
12/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreys on vähentynyt kasvoista, muttei se haittaa. Ryppyjä ei ole, eikä kasvot ole valahtaneet. Mulla on ovaalin muotoiset sirot kasvot.

N43

Vierailija
13/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset vanhenevat eri tavoin.

Olen itse 50 v. Mun iän helpoiten erottss käsien selkämyksestä tai dekoltee alueesta. Kasvoilla ryppyjä on todellä vähän. Hiusten väri on ilmeisesti harmaantunut, mutta värjäään hiuksia säännöllusesti, joten sekään ei minua kavalla. Ryppyjä on kasvoilla huomattavasti vähemmän kuin monilla 30-vuotiaillakin. Ainoat rypyt löytyvät silmien alta alanurkasta nenän puolelta. Menen helposti ikäistäni nuoremmasta.

Mulle asialla ei sinänsä ole väliä. Olen tyytyväinen elämääni ja itseeni ihan tämän kkäisenä. Eivätkä rypyt olisi minulle mikään katastrofi.

Niin ja näkökyky on parantunut.

Vierailija
14/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin tällä Alysonilla

https://www.looper.com/33642/hollywood-wont-cast-alyson-hannigan-anymor…

Tällaisia nuoren näköisiä on ihan tavisnaisissakin.

Eivät he kulje kaupungilla ikäänsä huudellen. Ei heidän ikäänsä tiedä muut kuin läheiset ihmiset.

Vierailija
15/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin tällä Alysonilla

https://www.looper.com/33642/hollywood-wont-cast-alyson-hannigan-anymor…

Tällaisia nuoren näköisiä on ihan tavisnaisissakin.

Eivät he kulje kaupungilla ikäänsä huudellen. Ei heidän ikäänsä tiedä muut kuin läheiset ihmiset.

Alyson Hannigan on 44 v.

Moni näyttää häntä vanhemmalta jo kolmekymppisenä.

Vierailija
16/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkittäkää kuva yli nelikymppisestä, jossa ei näy vanhenemisen merkkejä! :D en ole sellaista julkkistakaan photoshopatuissa kuvissa nähnyt, joten jännää että av:lla näitä harvinaisuuksia aina ilmoittautuu useampi!

Hankkikaa paremmat silmälasit.

Vierailija
17/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa 46 v. Ja edelleen samoissa mitoissa kuin 25-vuotiaina. Emme siis ole lihoneet emmekä laihtuneet. Lasten (3) jälkeen minulta katosi imettäessä kaikki ylimääräinen, mitä raskaus toi.

Naamassa on läheltä tarkkaan katsottuna pieniä, kuivia ryppyjä silmien ympärillä, nauramisesta tulleet. Miehen hiuksiin tuppaa tulla hopeaa ja hän niitä värjäilee pois. Itselläni on vielä luonnonväriset, paksut hiukset eikä yhtäkään harmaata.

Ei minua haittaa se, että ikääntyy. Jokainen aikanaan. Enemmän säälittää se, ettei sitä hyväksy ja epätoivo huutaa kilometrin päähän: huulissani on täytettä, naamani on botoxista jäykkä eikä minua enää tunnista samaksi ihmiseksi ja hiukseni ovat omituinen värikypärä. (Esim. Ruotsin kuningatar Silvia tai Lenita)

Minä haluan olla harmaa, rypistynyt ja cool omanikäisenäni.

Vierailija
18/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri ihmiset vanhenevat eri tavoin.

Olen itse 50 v. Mun iän helpoiten erottss käsien selkämyksestä tai dekoltee alueesta. Kasvoilla ryppyjä on todellä vähän. Hiusten väri on ilmeisesti harmaantunut, mutta värjäään hiuksia säännöllusesti, joten sekään ei minua kavalla. Ryppyjä on kasvoilla huomattavasti vähemmän kuin monilla 30-vuotiaillakin. Ainoat rypyt löytyvät silmien alta alanurkasta nenän puolelta. Menen helposti ikäistäni nuoremmasta.

Mulle asialla ei sinänsä ole väliä. Olen tyytyväinen elämääni ja itseeni ihan tämän kkäisenä. Eivätkä rypyt olisi minulle mikään katastrofi.

Niin ja näkökyky on parantunut.

Kiva, että olet tyytyväinen itseesi, mutta ymmärrät kai olevasi jäävi arvioimaan, kuinka "helposti" menet itseäsi nuoremmasta...

Vierailija
19/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyselin kosmetoligikoulutetulta myyjältä, pitäisiköhän alkaa käyttää jotain muuta kuin perusvoidetta jo. Hän sanoi, etten vielä tarvitse, vasta neljänkympin tienoilla. Sanoin, että olen 43v, ja näin, ettei sanonta leuan loksahtaminen ole vain sanonta. Minua pidettiin vaihtelevasti 10-20 vuotta oikeaa ikääni nuorempana noin viisikymppiseksi, jolloin aloin selvästi vanhentua. Vaihdevuodet, arvelen.

Vierailija
20/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkittäkää kuva yli nelikymppisestä, jossa ei näy vanhenemisen merkkejä! :D en ole sellaista julkkistakaan photoshopatuissa kuvissa nähnyt, joten jännää että av:lla näitä harvinaisuuksia aina ilmoittautuu useampi!

Hankkikaa paremmat silmälasit.

Tässä muutamia.

http://www.hyperactivz.com/35-celebrities-who-look-way-younger-than-the…

Sun mielestä varmaan kaikki näyttävät vähintään viisikymppisiltä, mutta muiden ihmisten silmissä näyttävät ikäistään nuoremmilta.

Vanhenemisen merkkejä nyt näkyy jokaisessa teini-iän ylittäneessä. Jos nyt ei muuta niin ihohuokosia ainakin kun oikein suurennuslasilla katsoo ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän