Hei kaikki te... jotka kirjoitatte tällä tavalla... että kaikkien välimerkkien tilalla... on kolme pistettä...
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Pahempi on mielestäni se,,,, kun pisteiden sijaan on pilkkuja,,, mitä ihmettä ne tarkoittavat?,,,,
Vanhempien mustalaisten tapa ja ihan ymmärrettävä sellainen, kun ovat todella kouluttamattomia ja lukutaitokin monilla erittäin heikko.
Ehkä tuota tekee valkolaisvanhuksetkin, jotkut silloisen peruskoulun kesken jättäneet tyypit?
Mutta noita pisteitä viljeleviä tyyppejä näkee nuorissakin, tosin ovat poikkeuksetta elämänkouluja.
Vanhemmat elämänkoulut käyttää välimerkkeinä liutaa pilkkuja, nuoremmat taas pisteitä?
Itseäni ei ärsytä kumpikaan tapa, mutta vajukiksi leimaan kyllä - etenkin jos on nuori ja valkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Nistit.... ja liikaa pilveä pössytelleet.... hekin kirjoittavat usein näin......
Elämänkoulu ja vähäinen kapasiteetti/syöpyneet aivot/kehityshäiriö haisee....Sympatiat silti heille, etenkin viattomille kehityshäiriöisille!
Tulee mieleen ihan....Junes...
Se puhuukin just noin...pari sanaa...ja sitten taas mietitään...
Mä kirjoitan joka paikassa noin...arvatkaapa miksi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nistit.... ja liikaa pilveä pössytelleet.... hekin kirjoittavat usein näin......
Elämänkoulu ja vähäinen kapasiteetti/syöpyneet aivot/kehityshäiriö haisee....Sympatiat silti heille, etenkin viattomille kehityshäiriöisille!
Se puhuukin just noin...pari sanaa...ja sitten taas mietitään...
Junes Lokka?
Se kyllä näyttääkin just siltä, ettei osaa kirjoittaa eikä tuottaa puhetta = ajatus ei oikein luista eikä mieli ole kirkas (polttaa ehkä?).
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitan joka paikassa noin...arvatkaapa miksi...?
no...?
No nyt on ongelmat kohdillaan. :D
Jo on ihmisille murheet, ja löysää kyökkifilosofiaakin tarjoavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se puhuukin just noin...pari sanaa...ja sitten taas mietitään...Junes Lokka?
Se kyllä näyttääkin just siltä, ettei osaa kirjoittaa eikä tuottaa puhetta = ajatus ei oikein luista eikä mieli ole kirkas (polttaa ehkä?).
Ei se puhuminen aina niin helppoa ole vaikka olisi kristallinkirkas mieli...
Vierailija kirjoitti:
Pahempi on mielestäni se,,,, kun pisteiden sijaan on pilkkuja,,, mitä ihmettä ne tarkoittavat?,,,,
Tämä on hyökkäävämpi tyyli,,,,,,, Ymmärrätkö?!,,,,mitä!?,,,
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää,kun joku ärsyyntyy siitä,että joku käyttää 3 pistettä
Minua ärsyttää, kun jotkut ylemmyyden paskassaan menee ruotimaan ja tässäkin ketjussa, suoraan haukkumaan toisia ihmisiä tyhmiksi ja muuksi vain kirjoitustavan vuoksi.
Itsekin joskus olen kirjoittanut lauseen perään kolmepistettä, silloin on kyseessä tavallaan lauseen epävarmuus tai hmmm... kommentti ilman hmmm kirjaimmia.
OK, itseäkin hymähdyttää jos ne... on joka v:n välissä, mutta uskomattoman törkeää mennä haukkumaan toisia, eivätkö he omaa käytöstapoja? Olisi suotavaa osata käyttäytyä ihmisiksi vaikka netissä naamatta huuteleeki. Kyseiset tyypit tuo ainoastaan mieleen kylähulluy jotka haisevia ja ruokottomina räyhäävät ympärilleensä.
Ja itselläni kirjoitusvirheet ovat enemmän vakio kuin poikkeus, huono kännykkä, huono kosketustunnistus ja se kiire että tarkistus unohtuu tai ei ehdi.
Somessa on niin paljon isoa ikäluokkaa, joka ei ole koskaan oppinut edes kirjoittamaan.
Käyneet kiertokoulun tai kuusi vuotta kansakoulua - senkin jossain Perähikiällä.
Eläkkeelle päästyään lapsen lapset ostaneet tietsikan, että mummolla olisi jotain tekemistä..
No täällähän ne roikkuu..
Ei mutta oikeasti, selittäkää mulle se ajatusviiva virkkeen aloittajana! Alkaako siitä jonkun toisen puhujan repliikki vai mikä sen tarkoitus on? Alapeukutan sisällöstä huolimatta kaikkia niitä viestejä, joissa näen tuon ajatusviivan väärässä käytössä, niin hämmentävää niitä tekstejä on lukea kun mielessäni siinä puheenvuoro aina vaihtuu.
Hipit (eli nistit ja pössypäät) kirjoittaa usein noin.
Ihan kuvaavahan tuo kirjoitustyyli on, sopii semmosille vähän hitaammalla käyvemmille tyypeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap Ei tajua että jotkut käyvät palstalla vain kännykällä ja joskus väliluönnin tuplakilkkaous ei toimi kuten ei muukaan oikoluku.
Kaikki me täällä puhelimella käydään eikä meillä kaikilla ole samoja ongelmia.
Eikä muuten käydä. Luulet liikoja ja oletat olemattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää, kun jotkut ylemmyyden paskassaan menee ruotimaan ja tässäkin ketjussa, suoraan haukkumaan toisia ihmisiä tyhmiksi ja muuksi vain kirjoitustavan vuoksi.
Itsekin joskus olen kirjoittanut lauseen perään kolmepistettä, silloin on kyseessä tavallaan lauseen epävarmuus tai hmmm... kommentti ilman hmmm kirjaimmia.
OK, itseäkin hymähdyttää jos ne... on joka v:n välissä, mutta uskomattoman törkeää mennä haukkumaan toisia, eivätkö he omaa käytöstapoja? Olisi suotavaa osata käyttäytyä ihmisiksi vaikka netissä naamatta huuteleeki. Kyseiset tyypit tuo ainoastaan mieleen kylähulluy jotka haisevia ja ruokottomina räyhäävät ympärilleensä.
Ja itselläni kirjoitusvirheet ovat enemmän vakio kuin poikkeus, huono kännykkä, huono kosketustunnistus ja se kiire että tarkistus unohtuu tai ei ehdi.
Kyllä ne on nimenomaan ne sivistymättömät ja kirjoitustaidottomat tyypit, jotka on epähygienisiä haisunäätöjä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut juutalaisten kirjoittavan noin. Mutta tämä havaintonihan on tietysti antisemitismia.
Enpä ole koskaan huomannut.
Tehokeino. Yksinkertaiset ihmiset eivät ymmärrä erilaisia nyansseja. Ne, jotka osaavat käyttää kieltä rikkaammin, ymmärtävät mikä ero on näillä:
Torstaina.
Torstaina...
Torstaina..?