Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ranteen jännetuppitulehduksesta eroon, jos...

Vierailija
20.08.2018 |

...kättä joutuu koko ajan käytännössä kuitenkin käyttämään?

Oikealla kädellä käytän kännykkää, tietokonetta paljon, kirjoitan, teen hommia yleensäkin, oikeakätinen kun olen.

Olen välillä yrittänyt nyt harjoittaa vasenta kättä. Se voi auttaa hetkellisesti, mutta on hidasta ja kömpelöä tai ei onnistu, ja toisaalta jännetuppi ? eli kipu ranteen tienoilla ärtyy siinäkin nopeasti. Parhaimmillaan ovat molemmat ranteet olleet kipeänä.

Kipulääke usein auttaa oireeseen, kylmäpakkaus myös, aina eivät tehoa nekään kunnolla.

Muilla kokemusta tästä vaivasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttämällä enemmän sitä vasenta kättä, ergonomisesti tietenkin. Alkuun hidasta, mutta nopeasti se siitä kehittyy.

Vierailija
2/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clittaas sä hinkkaat !

Lopeta se.

Rajota ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi kortisonipiikki tulehdukseen eikä oo kipeytynyt uudelleen vaikka kättä käytänkin.

Vierailija
4/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ideaalisiteen saa?

Täytyy kysyä kortisonipiikkiä tk:sta!

Vierailija
5/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ketään kiinnittämään sitä. Eka kerta sh:lla?

Ja miten ideaalisiteen kanssa käydään suihkussa vai joka kertako vaihdetaan uusi?

Vierailija
6/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lastoitettiin käsi sormista kyynärpäähän saakka kahdeksi viikoksi. Oikein korvinkuultava narina kuului ranteesta kun kättä liikutti.

Vierailija
7/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clittaas sä hinkkaat !

Lopeta se.

Rajota ainakin.

Niin tai vaihda ainakin kättä välillä.

Vierailija
9/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi paha tulehdus nimenomaan oikeassa ranteessa joitakin vuosia sitten. Sain terveyskeskuksen välinevuokraamosta lainaksi pitkän rannetuen. Se tukee kättä todella hyvin.

Niitä on myös sellaisia lyhyitä, mutta eivät ole yhtä hyviä. Siinä kankaisessa tuessa on sisällä suora metallinpala ja se kyllä tukee kättä jos mikä. Idealsiteestä ei ole mitään hyötyä. Koetahan saada itsellesi sellainen pitkä rannetuki!

Vierailija
10/10 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 11! Sain nyt innoittamanasi tk:n fyssarille ajan, tuo pitkä rannetuki kuulosti juuri sellaiselta, mitä voisin pahimpina oirekausina käyttää tarvittaessa!