Sanotaan, että halvalla ei saa hyvää. Missä tuotteissa mielestäsi tämä ei pidä paikkaansa?
Olen huomannut että Batisten kuivashampoo ja Nivean soft -voide ovat halpoja ja todella hyviä. Varsinkin tuo kuivashampoo päihittää useat kalliimmat versiot 6-0.
Ikean lasit ja uunivuoat ovat kestäneet käytössä hyvin.
Lidlin rintaliviit todella mukavat ja huomaamattomat päällä!
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut että Batisten kuivashampoo ja Nivean soft -voide ovat halpoja ja todella hyviä. Varsinkin tuo kuivashampoo päihittää useat kalliimmat versiot 6-0.
Ikean lasit ja uunivuoat ovat kestäneet käytössä hyvin.
Lidlin rintaliviit todella mukavat ja huomaamattomat päällä!
Rintaliiveistä olen eri mieltä. Toki jos on pienet tissit niin ihan sama mitkä liivit on päällä. Mulla maksaa liiviliikkeessä Primadonnan liivit 90-100€.
Ruuassa ja taloustavarassa usein sama tuote esim. pirkkana halvempi ja sama valmistaja jonkun kalliimman kanssa eli sama tuote.
Ainakin kengät. Ihan sama onko halvat vai kalliit ke gät, niin nykyään saat olla ostamassa jo parin kuukauden päästä uusia kenkiä jajonneiden tilalle.
Halvemmat viinit on usein parempia kuin ne yli 100 euron "laatu viinit". Samoin olen huomannut että usein 10-30 euron kuilokkeet päihittää helposti kalliimmat kuilokkeet äänenlaadussa (mutta ei passossa).
Parturikampaaja. Leikkaavat kullä yhtä hyvin sillä 10 euron, 30 eiron ja 50 euron hinnalla kuin mitä jotkut tuhkaa ihan samaan palveluun 120 euroa.
Monesti hinnat alkaen mallissa on hintalaatusuhde erinomainen. Laatumerkki voi olla kymmenen kertaa kalliimpi vaikka se on vain marginaalisesti parempi. Ei se paljon lohduta, että kallis tuote on käytössä kestävämpi jos halpiksia olisi saanut monta samalla rahalla. Tulee kallista säästöä.
Olen ostanut halvalla, varmaan 10 eurolla kangaslaukun jostain marketista ja se on kestänyt täysin uudenveroisena yli 10 vuotta. Musta värikin on yhä tumma ja samanlainen vaikka olen välillä heittänyt laukun pesukoneeseen! Aiemmin käytin sitä perinteista Marimekon kangaslaukkua, joka haalistui ja pesun jälkeen oli vielä harmaampi. Laukuissa en oikeastaan enää arvosta ollenkaan aitoa nahkaa, merkkiä tai "arvoa" kuten en kengissäkään. Sama nimittäin pätee myös niihin. Kalliit kangastennarit hajoavat kesässä, halpisversioilla juoksee vuosia. Jos keinonahkakengät kastuvat sateessa, ei itketä yhtään.
Myös lidlin kosmetiikka (puhdistusaineet ym) ovat verrattomia, samoin kaupan vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kengät. Ihan sama onko halvat vai kalliit ke gät, niin nykyään saat olla ostamassa jo parin kuukauden päästä uusia kenkiä jajonneiden tilalle.
Mulla ei ole varaa ostaa uusia kenkiä edes joka vuosi, että olen kyllä ihan tyytyväinen, ettei mun kengät hajoa samaa tahtia kuin sun!
Rainbown tuotteissa ei kyllä ole ilmennyt mitään vikaa.
Kotimaiset juurekset ja monet muut vihannekset sekä marjat, varsinkin sesonkiaikana! <3
Pirkka oltermanni juusto on kun kumia, halvempaa kun kaikki muut juustot mut ei syötävää.
Tilasin talvella Cellbesistä rintaliivejä koko 80 D kaksi pakettia, kahdet liivit kummassakin. Yht. 80 euroa. Just siksi useammat kun yleensä kaarituki tulee ulos noin kuukauden sisällä.
Ei ole vielä kaarituet tulleet ulos yksistäkään.
Ostin Lidlistä 2012 sadevesitynnyriin laitettavan uppopumpun kasvarin kasteluun. Maksoi n. 30 euroa. Toimii.
Halpa 20 euron ladattava uppopumppuretkisuihku yllätti iloisesti. Mökillä on kaivovesi. Kahden vedenkeittimen avulla sai lämmintä vettä ja lämpimän suihkun joka päivä, ja saunassa tehtiin lämmin vesi 50 litran saaviin ja pumppu siihen. Yksi täysi lataus riittää tunnin suihkuihin.
Lidlin naisten skinny fit-farkut, aivan loistavia ja kestäviä! Ja uudet saa taas kympillä, kun sen aika on...
Kodinkoneet. 500 euron kone on parempi ostos kuin 1500 euron vastaava. 99 euron sipix on huono ostos. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Käytän Gaborin kenkiä, jotka maksaa yli satasen, mutta kestävät monta vuotta. Lesti Gaboreissa on mulle sopiva. Mulla on monta paria kenkiä. Esim. nilkkureita viidet,samoin kävelykenkiä. Sandaaleja seitsemät. Hoidan kenkiäni hyvin.
Ikean mattaemaloitu valurautapaistinpannu, Senior tms. nimeltään. Hyvin toimii.
Lidlin Tronic -ladattavat paristot (3,99 €/4 kpl) toimineet mulla ihan yhtä hyvin kuin toistakymppiä maksavat merkkiparistot.
Kaurapuuro aamuisin ! Halvempaakin halvempi terveellistä ja namia 😍
Kuluttaja-lehti testasi 17 kasvovoidetta. Ykköseksi nousi jälleen Lidlin hehkutettu halpisrasva – ja kallein voide jäi viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Käytän Gaborin kenkiä, jotka maksaa yli satasen, mutta kestävät monta vuotta. Lesti Gaboreissa on mulle sopiva. Mulla on monta paria kenkiä. Esim. nilkkureita viidet,samoin kävelykenkiä. Sandaaleja seitsemät. Hoidan kenkiäni hyvin.
Mä ostan aina kalliita kenkiä ja ne saattavat kestää pitkälle yli 10 vuotta. Esim. yhdet Camperin kengät, jotka ovat edelleen mulla käytössä, ovat muistaakseni vuodelta 2005.
Monet kauppaketjujen omat halpistuotteet, kunte x-tra on aivan yhtä hyvää kuin paljon kalliimpi merkkituote.