Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanotaan, että halvalla ei saa hyvää. Missä tuotteissa mielestäsi tämä ei pidä paikkaansa?

Vierailija
20.08.2018 |

Olen huomannut että Batisten kuivashampoo ja Nivean soft -voide ovat halpoja ja todella hyviä. Varsinkin tuo kuivashampoo päihittää useat kalliimmat versiot 6-0.

Ikean lasit ja uunivuoat ovat kestäneet käytössä hyvin.

Lidlin rintaliviit todella mukavat ja huomaamattomat päällä!

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiterin urheiluvarusteet, -vaatteet ja no kaikki muukin....

Vierailija
22/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kengät. Ihan sama onko halvat vai kalliit ke gät, niin nykyään saat olla ostamassa jo parin kuukauden päästä uusia kenkiä jajonneiden tilalle.

Ei pidä paikkaansa. Käytän Gaborin kenkiä, jotka maksaa yli satasen, mutta kestävät monta vuotta. Lesti Gaboreissa on mulle sopiva. Mulla on monta paria kenkiä. Esim. nilkkureita viidet,samoin kävelykenkiä. Sandaaleja seitsemät. Hoidan kenkiäni hyvin.

Mä ostan aina kalliita kenkiä ja ne saattavat kestää pitkälle yli 10 vuotta. Esim. yhdet Camperin kengät, jotka ovat edelleen mulla käytössä, ovat muistaakseni vuodelta 2005.

Kengät kestävät, ainakin jos on useampia pareja kierrossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet, tamponit ja pikkuhousunsuojat ostan aina Lidlistä, Tokmannilta tai Xtra, Pirkka,Rainbow.

Vierailija
24/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xtra alushousut. Ei kovin seksikkäät, mutta mykavat, hyvin istuvat ja kestävät.

Vierailija
25/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda (on monissa vikatilastoissa huipulla ohittaen vähävikaisuudessaan Meset ja Bemarit)

Vierailija
26/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa mainituista olen itse huomannut, että kengissä ja rintaliiveissä rahalla saa laatua ja ne halvemmat ovat rahan heittämistä kankkulankaivoon.

Vierailija
27/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Batisten kuivikset myös mulla ja samoin markettien shampoot ja hoitikset esim. Erittäin hieno suomalainen ja XZ, jotka ajaa asiansa oikein hyvin, verrattuna yli 20e maksaviin kampaamomerkkeihin. Samoin Klippoteketin hiuslakat on tosi hyviä.

28/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow kermajuusto 31% rasvaa.

Vierailija
29/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka. Hinnakkaammassa maksetaan monta kertaa lähinnä brändistä, pakkauksesta ja mainonnasta.

30/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro aamuisin ! Halvempaakin halvempi terveellistä ja namia 😍

Kaksi ensimmäistä kyllä...

Vierailija
31/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M:n lasten ulkovaatteet päihittää molot sun muut mennen tullen!

Vierailija
32/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kananugetit.

Vierailija
33/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence-kynsilakat. Maksaa jonkun 2-3e Tokmannilla ja päihittää kyllä Essiet ja muut kalliimmat merkit. Ja hyvät sävyvalikoimat.

Batisten kuivashampoo mullakin. Cameleo-hopeashampoo ihan yhtä hyvää kun kampaamomerkkien hopeashampoot.

Lidlin kasvonaamiot, puhdistuspyyhkeet, shaverit, kosteusvoide kasvoille.

Vierailija
34/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana mullakin tuli mieleen ruokatuotteet: kasvikset kannattaa ostaa silloin, kun ne ovat halvimmillaan, koska silloin on niiden satokausi. Ihan ensimmäisenä opin tämän appelsiinien kohdalla. Appelsiinit ovat parhaimmillaan tammikuun paikkeilla, kun niitä myydään alle euron kilohintaan. Muina aikoina ne eivät mielestäni oikeastaan maistu hyviltä.

Perusastioissa kuten lautasissa ja laseissa olen huomannut, että kestävyys on sama hinnasta riippumatta.

Kynsilakoissa hinta ja laatu eivät tunnu kulkevan lainkaan käsi kädessä. Pitää tietää merkeittäin, mikä lakka on hyvä ja mikä ei.

Vierailija
35/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa.

Vierailija
36/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin kengät. Ihan sama onko halvat vai kalliit ke gät, niin nykyään saat olla ostamassa jo parin kuukauden päästä uusia kenkiä jajonneiden tilalle.

Ei pidä paikkaansa. Käytän Gaborin kenkiä, jotka maksaa yli satasen, mutta kestävät monta vuotta. Lesti Gaboreissa on mulle sopiva. Mulla on monta paria kenkiä. Esim. nilkkureita viidet,samoin kävelykenkiä. Sandaaleja seitsemät. Hoidan kenkiäni hyvin.

Ostin keväällä Sokokselta kauniit Gaborit 49,50 eurolla eli puoleen hintaan. Toisinaan käy tuuri ja löytää omaa kokoa olevat edulliset kengät. 

Vierailija
37/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä19293 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaurapuuro aamuisin ! Halvempaakin halvempi terveellistä ja namia 😍

Kaksi ensimmäistä kyllä...

Lisää puuroon kaakaojauhetta, tillkka maitoa ja pakastevadelmiä. Kuumenna.

Hyvää!

Vierailija
38/42 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kehua kotimaista: Biozell. Kuivashampoo ei jätä hiuksia möhnäisen tuntuiseksi vaan normaaleiksi ja suolasuihke hakkaa ainakin minun hiuksissani viisi kertaa kalliimmat 10 - 0.

Lisäksi ostin pois kotoa muuttaessani leivänpaahtimen Lidlistä (merkki Bifinet) seitsemällätoista eurolla. Tuolla se edelleen toimii kuin uusi kahdeksan kahdeksan vuoden aktiivikäytön jälkeen ja paahtaa parhaat leivät ikinä. Hassua, koska vanhemmillani on jo 3. paahdin menossa kymmeneen vuoteen ja isä kiroaa, että olisi pitänyt ostaa samanlainen, koska muut merkit paahtavat epätasaisesti.

Vierailija
39/42 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen ja Catricen meikit on hyviä.

Vierailija
40/42 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oma vaimo on kyllä parempi kuin sata maksullista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä