Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä liian vaikea vai tyttöystävä pahoinvoiva?

Vierailija
20.08.2018 |

Niin. Ollaan kaukosuhteessa ja eilen videopuhelussa olin aistivinani jotenkin passiivisagressiivista käytöstä ja puhetyyliä, tuli tosi kylmät vibat siitä.
Ei ollu sellasta perus lepertelymeininkiä, niikun yleensä ja kyselinkin, että vaivaako joku, mutta ei kuitenkaan sit mikään vaivannut.
Asia jäi häiritsemään, niin aamulla nyt otin asian uudestaan puheeksi ja sanoin kuinka tuntuu hieman epäkunnioittavalta se tyyli, mil on alkanut puhumaan, mutta tuntuu että suuttuu vielä entistä enemmän kun asiasta mainitsee.
Ei minkäännäköistä rauhallista suhtautumista asiaan, provosoituu jopa ilman provokaatiota!

Sit sanoin, että susta huokuu niin paljon aggressiota eikä rauhallinen keskustelu onnistu, niin mitä sun sisällä ihan oikeasti tapahtuu?

Suuttui lopullisesti ja vastasi vaan, että mietin liikaa toisten käytöstä eikä saa kysyä enempää mitä hänen sisällään on.

Yritin selventää aiemmin, että mullakin on mun kipeät kohdat, jonka takia haluisin selvittää asiat ettei tarvi turhaan ylireagoida yms.

Vaikea homma!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt on sit ilmeisesti mykkäkoulussa. Siis ei jumaliste, että ottaa päähän, kun pitää sotkeentua sekopäihin.

Todellisuudessa mentiin just viime kuussa naimisiin ja meininki kuitenki on tällästä.

Vois ottaa itteäkin niskasta kiinni ja keskittyä muihin asioihin elämässä kun toisiin ihmisiin.

Ai olette ihan naimisiin asti menneet!? Juttusi kuulostavat siltä, että olisitte tapailleet kevyesti etäsuhteessa. Ihan outoa. Miksi menit naimisiin ihmisen kanssa, ketä et näytä tuntevan lainkaan ja normaali kommunikaationne on tuolla tasolla? Todella oudolta kuulostaa.

Vierailija
22/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt on sit ilmeisesti mykkäkoulussa. Siis ei jumaliste, että ottaa päähän, kun pitää sotkeentua sekopäihin.

Todellisuudessa mentiin just viime kuussa naimisiin ja meininki kuitenki on tällästä.

Vois ottaa itteäkin niskasta kiinni ja keskittyä muihin asioihin elämässä kun toisiin ihmisiin.

Ai olette ihan naimisiin asti menneet!? Juttusi kuulostavat siltä, että olisitte tapailleet kevyesti etäsuhteessa. Ihan outoa. Miksi menit naimisiin ihmisen kanssa, ketä et näytä tuntevan lainkaan ja normaali kommunikaationne on tuolla tasolla? Todella oudolta kuulostaa.

Otsikossa ja aloituksessa puhut tyttöystävästä, mutta olette naimisissa?

Luulen, että puolisosi ei ole ainoa, jolla pn vaikeuksia kommunikoida kanssasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivo että sinulla on oikeus joskus olla pahalla päällä myös. Usein tilanne menee niin että nainen voi olla vaikka kuinka usein pahalla päällä, mutta kun miehellä on joskus huono päivä alkaa agressiivinen aukominen naisen taholta, että miten sinä kehtaat käyttäytyä noin. Vaikka sanoisi että on paha olo, niin jankaaminen jatkuu no mikä, on mikä on, MIKÄ ON?

Mun lähipiirissä menee kyllä toisin päin. Jos suhteessa naisella huono mieli tai ihan fyysisesti huono olla ei mies jaksa tätä. Mies itse vaatii ymmärrystä joka pikku vastoinkymiseensä. Epäreilua ihan kumin päin vaan. Itsellä juuri loppui suhde tuon takia. Ihanaa, kun voin olla surullinen, vihainen, sairas ja näyttää ja sanoa sen.

Vierailija
24/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta hän on vai oletteko molemmat suomalaisia?

Vierailija
25/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ollaan kaukosuhteessa ja eilen videopuhelussa olin aistivinani jotenkin passiivisagressiivista käytöstä ja puhetyyliä, tuli tosi kylmät vibat siitä.

Ei ollu sellasta perus lepertelymeininkiä, niikun yleensä ja kyselinkin, että vaivaako joku, mutta ei kuitenkaan sit mikään vaivannut.

Asia jäi häiritsemään, niin aamulla nyt otin asian uudestaan puheeksi ja sanoin kuinka tuntuu hieman epäkunnioittavalta se tyyli, mil on alkanut puhumaan, mutta tuntuu että suuttuu vielä entistä enemmän kun asiasta mainitsee.

Ei minkäännäköistä rauhallista suhtautumista asiaan, provosoituu jopa ilman provokaatiota!

Sit sanoin, että susta huokuu niin paljon aggressiota eikä rauhallinen keskustelu onnistu, niin mitä sun sisällä ihan oikeasti tapahtuu?

Suuttui lopullisesti ja vastasi vaan, että mietin liikaa toisten käytöstä eikä saa kysyä enempää mitä hänen sisällään on.

Yritin selventää aiemmin, että mullakin on mun kipeät kohdat, jonka takia haluisin selvittää asiat ettei tarvi turhaan ylireagoida yms.

Vaikea homma!

Anteeks mut vaikutat todella uuvuttavalta ja rasittavalta. Poikaparka.

Vierailija
26/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko sietää jatkuvaa pahantuulisuutta,jos itse on leppoisa luonteeltaan.Jatkossa juttu vaan pahenee.Lopeta suhde ,vai aiotko tosiaan sietää sitä lopun ikääsi.Paremmaksi ei ainakaan muutu.terv vaimoke

Vierailija
27/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ymmärränkö oikein, että ap on alkanut seurustella baaritytön kanssa Thaimaassa ja mennyt hänen kanssaan naimisiin kesämatkalla? Nyt hän puhuu "vaimonsa" kanssa etänä videopuheluita. Nainen on vaikuttanut niissä huonotuuliselta ja halunnut ap:n tapaavan sukulaisiaan. Ap ei ymmärrä, miksi nainen puhuu sukulaisistaan tai kuulostaa ärtyisältä. Ap arvelee, että se johtuu siitä, että naisella on kuukautiset.

Totanoin. Mulla on ollut mielikuva niistä miehistä, jotka hakevat vaimon thaikuista, mutta jos tulkintani aloituksesta on oikea, niin ap vie käsitettä vielä vähän säälittävämpään suumtaan.

Vierailija
28/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla ihmisillä on usein kommunikointiongelmia, koska eivät osaa tunnistaa ja sanoittaa tunteitaan. Menee aika vaikeaksi, jos ei itsekään tunne itseään eikä tiedä, mikä harmittaa. Sitä paitsi kaukosuhteet harvoin toimii.

Kyllä, ja siinä tilanteessa ei ainakaan auta, että toinen yrittää väkisin tunkea sitä omaa tulkintaansa siitä, mitä toinen tuntee tai on tuntematta - ja vielä noin tökeröllä tavalla kuin ap.

Vaikutat, ap, vähän päällepäsmäriltä ja sellaiselta, joka tietää paremmin, mitä toisen pitää tuntea, tehdä sanoa ja haluta, kuin tämä itse. Voi olla, että tyttöystäväsi on epävarma suhteestanne, mutta tilannatte ei tuo käytöksesi paranna. Sen sijaan olisit voinut ystävällisesti sanoa, että toinen vaikuttaa vähän väsyneeltä ja poissaolevalta ja kertoa, että jos tyttöystävästä tuntuu, että haluaa jossain vaiheessa puhua jostain asiasta tai kertoa jotain, niin sinä olet valmis kuuntelemaan ja keskustelemaan.

Vierailija
29/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy tuntuuko hänestä siltä, että haluaa viettää sun kanssa koko loppuelämän.

Kannattaa miettiä haluaako kuulla vastauksen. Ärtynyt passiivis-agressiivinen tyyppi voi ärsyytyä enemmän ja todeta, että pidä tunkkis.

Vierailija
30/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä suhteeltaan jossa ei ole tilaa olla oma itsensä. Anna tyttöystävä ole mahdollisuus murjottaa, älkää kysele koko ajan mikä on.

Vierailija
31/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi antaa toisen olla rauhassa? Sinä olet rasittava ja ärsyttävä. Lepertely ja söpöstely vaihe nyt vaan jossain kohtaa loppuu. Jos olen itse väsynyt ja huonolla tuulella, niin tuollainen jankkainen vain ärsyttää. Kun saan olla rauhassa keskenäni jonkin aikaa, jaksan taas sitä typeryyttäkin.

Miksi aikuinen ihminen ei osaa kommunikoida selvästi, ilman raivoa ja vihaa? Esim.

Anteeksi rakas, mä oon nyt tosi väsynyt ja pahalla päällä. Saisinko olla rauhassa, en halua sulle ilkeillä.

Mutta ei. Vittuillaan ja sitten mietitään miksi toinen loukkaantuu epäasiallisesta käytöksestä.

No jos tuntee raivoa ja vihaa ,pitäisi vielä jollekkin ärsyttävälle jankkarille leperrellä, ettei tälle tule paha mieli? VMP

Vierailija
32/32 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ymmärränkö oikein, että ap on alkanut seurustella baaritytön kanssa Thaimaassa ja mennyt hänen kanssaan naimisiin kesämatkalla? Nyt hän puhuu "vaimonsa" kanssa etänä videopuheluita. Nainen on vaikuttanut niissä huonotuuliselta ja halunnut ap:n tapaavan sukulaisiaan. Ap ei ymmärrä, miksi nainen puhuu sukulaisistaan tai kuulostaa ärtyisältä. Ap arvelee, että se johtuu siitä, että naisella on kuukautiset.

Totanoin. Mulla on ollut mielikuva niistä miehistä, jotka hakevat vaimon thaikuista, mutta jos tulkintani aloituksesta on oikea, niin ap vie käsitettä vielä vähän säälittävämpään suumtaan.

Ap onko tilanne se, että sinulla on thaikkunainen etävaimona?