Kuinka sait selville että sinua on petetty?
Yksi eksä opiskeli viikot toisessa kaupungissa ja erään kerran lähdimme tähän opiskelukaupunkiin katselemaan paikkoja. Piti käydä hänen kämpilläänkin mutta sinne ajaessamme mies yhtäkkiä kääntyi poispäin tieltäja sanoi että oli unohtanut tiskit haisemaan eikä kehtaa viedä minua sinne. Mies oli siisteyden perikuva joten epäilin että jonkun naisen tavarat vaan ehkä jääneet näkyville. En sanonut mitään mutta erosimme jonkun ajan päästä muista syistä (ja vähän siitäkin).
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh minä jätin kerran exäni komeroon vanhan mustan? paidan. Oltiin jotain päälle parikymppisiä silloin, yhdessä oltu ehkä vuosi ja suhde alkoi rakoilla. Jotenkin vaan tiesin, että täällä käy muitakin naisia.
En ymmärrä. Kuka petti siis ketä?
Alkuperäistä tekstiä on kuitenkin peukuttanut viisi henkilöä, ovat varmaan ymmärtäneet mitä tässä kerrotaan. Vai ovatko?
Vaimoni jäi verekseltään kiinni puhelimeni viestien selailusta. Petti luottamukseni, eikä ollut ihan helppoa saada sitä takaisin kirjesalaisuuden rikkomisen jälkeen. Päivä kerrallaan yritetään. :(
Näin miten se katsoi naisia telkkarissa. Himokkaasti. Tiesin. Siihen ei voi luottaa.
Jätin sen. En ole antanut tavata lapsia, vaikka ovat isänsä perään itkeneet.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni jäi verekseltään kiinni puhelimeni viestien selailusta. Petti luottamukseni, eikä ollut ihan helppoa saada sitä takaisin kirjesalaisuuden rikkomisen jälkeen. Päivä kerrallaan yritetään. :(
Jätä se. Tuollaiset eivät koskaan muutu.
Ansaitset parempaa ❤❤❤
Kun DNA testi näytti, että poika jota olen kasvattanut ja rakastanut kuin omaani 14 kuukautta ei ollutkaan minun.
Polttareissaan oli pettänyt. Jonkun randomäijän kanssa. Valitettavasti sain vasta häiden jälkeen tietää. En pystynyt luottamaan uudelleen.
Se sika puhui totuuden kerran unissaan. "Mikä auto mikä Mer Mer." Tollaiseen heräsin keskellä yötä. Meillä oli ollut Merja naapurina joskus viitisen vuotta sitten. Arvasin, että sitä se ikävöi.
Kyllä se oli siinä se homma.
laitoin kerran vaimon auton renkaiden päälle hiekkaa saadakseni selville onko hän lähtenyt työpäiväni aikana jonnekkin, ja olihan se ja tunnusti kun esitin todisteet ja suhde loppui lyhyeen
ja siis ihan oikeasti oli pettämässä käynyt
Miehelläni hajosi puhelin joten otti vanhan puhelimeni käyttöönsä. Kierteli kesän aikana muutamat festarit ja yhden vkln jälkeen oli alkanut seuraamaan jotain naista instagramissa. Kysyin pelkkää uteliaisuuttani kuka tämä nainen oli niin sain epämääräisen vastauksen ettei tunne koko ihmistä, oli kuulemma ollut samassa porukassa yksillä festareilla. Käänsi asian ovelasti niin että olen tyhmä kun epäilen ja mustasukkainen hullu. Uskoin tarinan, kun luotin mieheeni.
Myöhemmin palautti puhelimen minulle takaisin ja siihen tuli yks ilta viesti. Oli kirjautunut kaikista muista sovelluksista ulos, paitsi facebookin messengeristä. Ajattelin että viesti ei minulle kuulu, mutta intuitio sanoi että se mun täytyisi nähdä. Mies oli jollekin kaverilleen kehuskellut panneensa vierasta muijaa koko viikonlopun. Tää muija oli se jota oli alkanut instagramissa seuraamaan. Soitin miehelleni että luin tälläsen viestin ja sain pitkän selityksen kuinka se oli vain miesten välistä läppää. Seuraavana aamuna selvitin tämän naisen numeron ja soitin hänelle ja kysyin mitä on tapahtunut. Sieltä sentään tuli rehellinen vastaus. Ellen olisi soittanut niin mies ei olisi ikinä myöntänyt mitään. Säälittävä reppana kun oli ja on edelleen. Petti minun jälkeeni uutta tyttöystäväänsä parhaan kaverin avovaimon kanssa :)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana aamuna selvitin tämän naisen numeron ja soitin hänelle ja kysyin mitä on tapahtunut. Sieltä sentään tuli rehellinen vastaus. Ellen olisi soittanut niin mies ei olisi ikinä myöntänyt mitään.
Olen ajatellut tuota samaa. Että kannattaisiko kysyä suoraan tuolta kolmannelta osapuolelta. Meillä oli tapaus jossa vaimolla ihan selvästi oli jotain tekeillä toisen miehen kanssa. Oli tapaamisiakin. En tiedä kuinka pitkälle menivät. Asiaa ei koskaan kunnolla selvitetty ja se nousee painamaan mieltä välillä pitkänkin ajan päästä. Tiedän kyllä tämän miehen nimen ja minulla on yhteystiedot. Pitäisikö kysyä suoraan lähteeltå että mistä oli kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana aamuna selvitin tämän naisen numeron ja soitin hänelle ja kysyin mitä on tapahtunut. Sieltä sentään tuli rehellinen vastaus. Ellen olisi soittanut niin mies ei olisi ikinä myöntänyt mitään.
Olen ajatellut tuota samaa. Että kannattaisiko kysyä suoraan tuolta kolmannelta osapuolelta. Meillä oli tapaus jossa vaimolla ihan selvästi oli jotain tekeillä toisen miehen kanssa. Oli tapaamisiakin. En tiedä kuinka pitkälle menivät. Asiaa ei koskaan kunnolla selvitetty ja se nousee painamaan mieltä välillä pitkänkin ajan päästä. Tiedän kyllä tämän miehen nimen ja minulla on yhteystiedot. Pitäisikö kysyä suoraan lähteeltå että mistä oli kysymys?
Onko siitä miten pitkä aika? Jos vuosia vanha niin itse en soittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni hajosi puhelin joten otti vanhan puhelimeni käyttöönsä. Kierteli kesän aikana muutamat festarit ja yhden vkln jälkeen oli alkanut seuraamaan jotain naista instagramissa. Kysyin pelkkää uteliaisuuttani kuka tämä nainen oli niin sain epämääräisen vastauksen ettei tunne koko ihmistä, oli kuulemma ollut samassa porukassa yksillä festareilla. Käänsi asian ovelasti niin että olen tyhmä kun epäilen ja mustasukkainen hullu. Uskoin tarinan, kun luotin mieheeni.
Myöhemmin palautti puhelimen minulle takaisin ja siihen tuli yks ilta viesti. Oli kirjautunut kaikista muista sovelluksista ulos, paitsi facebookin messengeristä. Ajattelin että viesti ei minulle kuulu, mutta intuitio sanoi että se mun täytyisi nähdä. Mies oli jollekin kaverilleen kehuskellut panneensa vierasta muijaa koko viikonlopun. Tää muija oli se jota oli alkanut instagramissa seuraamaan. Soitin miehelleni että luin tälläsen viestin ja sain pitkän selityksen kuinka se oli vain miesten välistä läppää. Seuraavana aamuna selvitin tämän naisen numeron ja soitin hänelle ja kysyin mitä on tapahtunut. Sieltä sentään tuli rehellinen vastaus. Ellen olisi soittanut niin mies ei olisi ikinä myöntänyt mitään. Säälittävä reppana kun oli ja on edelleen. Petti minun jälkeeni uutta tyttöystäväänsä parhaan kaverin avovaimon kanssa :)
Mistä sen tietää, onko vastaus rehellinen? Paskamainen tyyppi voi sanoa, että sutinaa oli, vaikkei olisi ollut. Lojaali tyyppi voi sanoa, ettei ollut, vaikka olisi ollutkin.
Oma mieheni jäi kiinni nukahdettuaan tietokoneen ääreen yöllä kesken chattailun, keskusteluikkuna ruudulla. Olin kyllä kysellyt niistä myöhään jatkuvista maratonkeskusteluista, saanut vain vihaista palautetta että ei mitään ole, kaverien kanssa vaan.
En ymmärrä. Kuka petti siis ketä?