Kuinka sait selville että sinua on petetty?
Yksi eksä opiskeli viikot toisessa kaupungissa ja erään kerran lähdimme tähän opiskelukaupunkiin katselemaan paikkoja. Piti käydä hänen kämpilläänkin mutta sinne ajaessamme mies yhtäkkiä kääntyi poispäin tieltäja sanoi että oli unohtanut tiskit haisemaan eikä kehtaa viedä minua sinne. Mies oli siisteyden perikuva joten epäilin että jonkun naisen tavarat vaan ehkä jääneet näkyville. En sanonut mitään mutta erosimme jonkun ajan päästä muista syistä (ja vähän siitäkin).
Kommentit (53)
Olin ystäväni luona yökylässä toisella paikkakunnalla ja mies festareilla.
Ystäväni (myös festareilla) laittoi kuvan miehestäni, joka oli siellä erittäin läheisissä tunnelmissa erään naisen kanssa. (Nainenkin oli tuttu minulle).
Palasin seuraavana päivänä ja menin suoraan miehen ovelle.
Miehellä kesti avata ja kun tuli ovelle oli hänellä poolopaita.
Annoin miehelle tilaisuuden tunnustaa kysymällä "oliko hauskat festarit?".
Mies vain jutusteli niitä näitä ja sitten käskin hänen näyttää kaulansa. (Tiesin, että nainen teki aina paljon fritsuja).
Mies empi ja sanoi, että on vain kylmä ja kurkkukipeä, pyysin uudestaan nähdä kaulan ja mies näytti. Aivan täynnä fritsuja.
Erosimme, mutta myöhemmin palasimme yhteen sillä mies vannoi muuttuneensa.
No siitä 2kk eteenpäin, olin ystäväni luona eripaikkakunnalla (jälleen), mies oli aikonut mennä poikien iltaan, mutta olikin eksynyt samoihin kotibileisiin missä serkkunikin sattui olemaan.
Tämä samainen nainenkin oli siellä ja eikä aikaakaan kun serkkuni soitti ja sanoi "olen tässä sohvalla x:n luona ja miehesi on vieressäni ja nuoleskelee y:n kanssa".
Sen jälkeen kuulin kuinka mieheni huusi "kelle sinä soitat!", nappasi serkkuni puhelimen ja alkoi väittämään, että serkkuni valehtelee.
Jätin miehen sillä hetkellä, koska minulle oli jo aiemmin laitettu viestiä siitä, että mieheni on jälleen läheisissä tunnelmissa tämän naisen kanssa eri henkilön toimesta.
Mieheni päätti kääntää asian sitten niin, että minä olen varmasti pettämässä häntä (en ollut, istuimme ystäväni kanssa sohvalla katsomassa elokuvaa).
Elämän opetus, kerran pettäjä, aina pettäjä.
En ole sen jälkeen antanut pettämistä kenellekkään anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
no hakkeroimalla sen koneelle ja puhelimeen.. hih
Niin monen monta kertaa tämä keino paljastaa ruman totuuden. Ikävä kyllä. Jos intuitiosi kertoo, että kaikki ei ole kunnossa, jos puolison tarinoissa alkaa olla aukkoja, silloin on aika tutkia kaikki. Kaikki. Jos olet väärässä helpotut, jos olet oikeassa voit lopettaa ajan haaskauksen.
Vierailija kirjoitti:
Elämän opetus, kerran pettäjä, aina pettäjä.
Tämä!
Mieheni fb-kuvista alkoi ”tykkäämään” joku täysin random nainen stetsoni päässä. Kuvissa siis. Ei ole hevosmiehiä minun mieheni, sen enempää tällaisia harrastajia ei löydy työpaikaltaan. Pientä kenttätutkimusta ja tadaa. Siellähän sitä oltiin ”ratsasteltu” yh-äidin kanssa ja useampi kuukausi. ”Ihan vain ystävinä” - tietysti.
Suunnilleen niin, että kaikki muut tiesivät paitsi minä, ja yksi sitten kännissä möläytti. Miehen lisäksi meni vaihtoon myös kaverit.
Vieras paita vaatekomerossa.
Kiitti kuka olitkaan kuin annoit vinkin.
Likka (oltiin hädin tuskin täysi-ikäisiä) tuli soittamaan ovikelloa ja kysymään mun miestä....niinkuin lapset haki siihen aikaan kavereita pihalle leikkimään :) Ei kai ollut ollut mitään seksiä...vielä. Ja kuka idiootti kertoo osoitteensa jollekin baarissa tapaamalleen ripustautujalle.
Puoli vuotta myöhemmin tuli aamulla baarista fritsu kaulassa. Se kotileikki jäi sitten siihen. Tämän fritsuntekijän kanssa hänellä oli sitten vuotta myöhemmin avioliitto, koira ja vauva.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni fb-kuvista alkoi ”tykkäämään” joku täysin random nainen stetsoni päässä. Kuvissa siis. Ei ole hevosmiehiä minun mieheni, sen enempää tällaisia harrastajia ei löydy työpaikaltaan. Pientä kenttätutkimusta ja tadaa. Siellähän sitä oltiin ”ratsasteltu” yh-äidin kanssa ja useampi kuukausi. ”Ihan vain ystävinä” - tietysti.
Stetsonpää - voi apua 😁
Tämä täytyy muistaa!
Täytyy olla yksinkertainen ottaessaan hoitonsa FB-kaveriksi. Jokainen tietää, että LinkedIn on se, jossa liikutaan ammattipiireissä, ja silloin kun tullaan enemmän iholle, ollaan Facessa. Etenkin jo keski-ikäisillä ei vaan ”ilmesty” niitä fanittajia kavereihin - ne on aina seuraus.
Vaisto oli oikeassa kun epäilin miehen tarinaa, että kaverin kanssa on lähdössä veneilemään. Sain selville että olikin ex-tyttöystävä kyseessä. Tuntui melko pahalta, huomioiden että vuosia aiemmin suhteemme alussa mies oli tehnyt saman naisen kanssa saman tempun, ja sen annoin anteeksi. Jotain muuta hämärää oli tapahtunut vuosien varrella mutten koskaan saanut täyttä selvyyttä niistä asioista.
Onni onnettomuudessa koko juttu, sillä tapasin nykyisen ihanan aviomieheni melko pian tuon tapauksen jälkeen. Ex ei sitten lopulta edes päätynyt yhteen sen exänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vaisto oli oikeassa kun epäilin miehen tarinaa, että kaverin kanssa on lähdössä veneilemään. Sain selville että olikin ex-tyttöystävä kyseessä. Tuntui melko pahalta, huomioiden että vuosia aiemmin suhteemme alussa mies oli tehnyt saman naisen kanssa saman tempun, ja sen annoin anteeksi. Jotain muuta hämärää oli tapahtunut vuosien varrella mutten koskaan saanut täyttä selvyyttä niistä asioista.
Onni onnettomuudessa koko juttu, sillä tapasin nykyisen ihanan aviomieheni melko pian tuon tapauksen jälkeen. Ex ei sitten lopulta edes päätynyt yhteen sen exänsä kanssa.
”Jotain muuta hämärää oli tapahtunut vuosien varrella mutten koskaan saanut täyttä selvyyttä niistä asioista. ” Mä olen tuossa tilassa aina vaan. Tuntuu että puolisolla koko ajan on jotain menossa jonkun kanssa. Muutaman kerran niitä asioita on tullut esille kun ovat olleet niin ilmiselviä esim tapaamisia kahden kesken ravintolassa. Ei hän ole voinut kaikkea kieltääkään. Mutta minut on aina vaiennettu jotenkin kummallisesti , en oikein osaa edes selittää miten.
Selvitin kauan sitten ensimmäisen tyttöystäväni sähköpostin salasanan pyytämällä häntä kirjautumaan sähköpostiinsa ollessamme puhelinyhteydessä. Tiesin näppäimistön olevan "äänekäs", joten kuuntelin - "klik, klik, klik" nopeassa tahdissa ja sitten yksi "klik" pienen tauon jälkeen. Salasana oli siis neljä merkkiä ja päättelin, että ensimmäiset kolme tulivat niin nopeasti, että ne ovat samoja. Salasana oli aaac. Tuohon aikaan sähköpostiosoitteet olivat vielä niin huonosti suojattuja, että ne eivät lähettäneet mitään varoituksia, sanoja pystyi kokeilemaan niin monta kertaa kuin halusi.
Olin tietysti pettynyt löydettyäni todisteita pettämisestä, mutta suhde oli jo muutenkin karilla, joten eipä tuo ihme ollut, nuori heitukka kun vielä kyseessä. Suhteen päätyttyä sain kuitenkin yllättäen soiton exäni ystävältä, joka halusi kertoa pettämisen alkaneen jo hyvin varhain suhteen alussa. Sänkyyn asti ei oltu menty, mutta suutelu ja kopelointi on minun silmissäni pettämistä.
Klassisesta sain tietää eli satuin kuulemaan puhelin
numero jota ei todellakaan ollut tarkoitettu minun korvilleni.
Heh minä jätin kerran exäni komeroon vanhan mustan? paidan. Oltiin jotain päälle parikymppisiä silloin, yhdessä oltu ehkä vuosi ja suhde alkoi rakoilla. Jotenkin vaan tiesin, että täällä käy muitakin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin mieheni luikkii pitkin nurkkia ja vapisee, kun huudan. Sellainen käytös paljastaa petturin. Oksettavaa !
:D
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin monen monta kertaa tämä keino paljastaa ruman totuuden. Ikävä kyllä. Jos intuitiosi kertoo, että kaikki ei ole kunnossa, jos puolison tarinoissa alkaa olla aukkoja, silloin on aika tutkia kaikki. Kaikki. Jos olet väärässä helpotut, jos olet oikeassa voit lopettaa ajan haaskauksen.
Ehei, tuollainen kyttääjä ei lopeta ikinä. Vaikka tänään ei löytyisi mitään niin viikon kuluttua pitää jo tarkistaa uudestaan asia. Sairasta ja laitonta. En ymmärrä, miksi ihmiset eivät laita laitteisiin kunnon salausta, ainakin meillä työnantajakin edellyttää sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehei, tuollainen kyttääjä ei lopeta ikinä. Vaikka tänään ei löytyisi mitään niin viikon kuluttua pitää jo tarkistaa uudestaan asia. Sairasta ja laitonta. En ymmärrä, miksi ihmiset eivät laita laitteisiin kunnon salausta, ainakin meillä työnantajakin edellyttää sitä.
Niin, kun koko päivän ensin flirttailet kaikkien mukaanlähtevien kanssa, sitten siitä tyypit saa kimmokkeen kokeilla vähän iltaisin viestittelyä kanssasi ja satelee treffipyyntöjä yms dicpicejä ja niihinkin on vielä kiva ja jännä vähän vastailla, niin et tietenkään halua, että miehesi, tai näiden toisten miesten vaimot lukevat viestejänne. Se on ihan selvää. Älä kuitenkaan vetoa henkiseen terveyteesi ja lainkuuliaisuuteesi, kun puolustelet salaisia viestejäsi ja oman kumppanisi selän takana pelaamista. Kumma kun kaikkia parisuhteen itsestään selviä sääntöjä ja lupauksia rikkoville juuri viestintälaki on niin pyhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei edellytä, koska työpuhelimet ja koneet jätetään töihin työpäivän päätteeksi kummankin työpaikalla. Lisäksi työsuhdepuhelinta ei ole pakko ottaa, kuten emme ole ottaneet. Omissa puhelimissa saa olla millaiset suojaukset vaan tai olla olematta.
Lapsi kertoi - mies myönsi vasta lähes 20 vuoden kuluttua.