Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka sait selville että sinua on petetty?

Vierailija
19.08.2018 |

Yksi eksä opiskeli viikot toisessa kaupungissa ja erään kerran lähdimme tähän opiskelukaupunkiin katselemaan paikkoja. Piti käydä hänen kämpilläänkin mutta sinne ajaessamme mies yhtäkkiä kääntyi poispäin tieltäja sanoi että oli unohtanut tiskit haisemaan eikä kehtaa viedä minua sinne. Mies oli siisteyden perikuva joten epäilin että jonkun naisen tavarat vaan ehkä jääneet näkyville. En sanonut mitään mutta erosimme jonkun ajan päästä muista syistä (ja vähän siitäkin).

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies tuli työmatkalta (tultiin vielä hakemaan lasten kanssa) aivan järkyttävä fritsu kaulassa :(

Vierailija
2/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jättänyt hoitonsa sähköpostin koneelleen näkyviin ja luin sen, kun ihan luvan kanssa olin miehen koneella. Oltiin viettämässä hääpäiväämme. Sitä tunnetta ei voi sanoin kuvailla, kun mulle selvisi, että kyseessä on oikeasti mun miehelle tullut posti eikä mikään roskaposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti töistä tullessaan nololta, eikä osannut sanoa, miksi oli 10 minuuttia myöhässä. Jätin sen sian.

Vierailija
4/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies näytti töistä tullessaan nololta, eikä osannut sanoa, miksi oli 10 minuuttia myöhässä. Jätin sen sian.

Oikein teit. Sika ei ikinä muutu.

Vierailija
5/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä kerro. Haluan, että kaikki pettäjät jäävät kiinni, eivätkä saa täältä ideoita jälkien peittämiseen.

Vierailija
6/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistoin munan hajun naisen hengityksestä.

Vierailija
7/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli kirjoittanut 15 vuoden takaisen exänsä instagram -kuvaan, että "näin sinusta unta viime yönä..."

Siitä se sitten alkoi selviämään.

Vierailija
8/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein teit. Sika ei ikinä muutu.

Kun lukee tuollaisista inhottavuuksiata, menee lopullisesti usko miehiin. Iljettäviä sikoja ovat kaikki.

Vierailija
9/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni luikkii pitkin nurkkia ja vapisee, kun huudan. Sellainen käytös paljastaa petturin. Oksettavaa !

Vierailija
10/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun avokki nousi auton kyytiin ja anto pusun kuskille. En tiennyt, että miehenkin nimi suomessa voi olla Leena. Leenan kanssa lähti syömään, kun eivät olleet nähneet pitkään aikaan. Ihmettelin kun valitsi Leenan, kun tämä Leena on oikeasti minun kautta tullut avokin elämään ja tämä Leena ei edes pidä mun exästä. Soitin oikealle Leenalle ja pyysin jos nähtäis. Kerroin tilanteen ja otimme kaveriselffien ja lähetin sen avokille. Kirjoitin kuvaan hyvää ruokahalua ja kerro Leenalle terveisiä. Se suhde päätty tasan siihen.

Vierailija
11/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hakkeroimalla sen koneelle ja puhelimeen..  hih

Vierailija
12/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mieheni luikkii pitkin nurkkia ja vapisee, kun huudan. Sellainen käytös paljastaa petturin. Oksettavaa !

Kyllä on sinulle osunut mieheksi inhottava petturisika. Pidä se puutteessa äläkä ruoki sitä ennen kuin se tunnustaa. Iljettää tuommoinen miehenkuvatus !

Vierailija
13/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Tuli itse kertomaan. Oli saanut sukupuolitaudin ulkomaanreissullaan.

2) Miehen äiti kertoi, että poikansa elää kaksoiselämää.

Vierailija
14/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot voimaantukaa ! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sinulle osunut mieheksi inhottava petturisika. Pidä se puutteessa äläkä ruoki sitä ennen kuin se tunnustaa. Iljettää tuommoinen miehenkuvatus !

Nih!Ja sido sen sian kädet selän taakse ettei se voi runkata ja sulje suu jeesusteipillä ettei se pääse salaa syömään,oikeudet meillä naisillakin pitää olla !

Vierailija
15/53 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolo tapaus. On sinulle osunut melkoinen niljake mieheksi. Heittäisin surutta pellolle tuollaisen saastan.

Vierailija
16/53 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi täysin yllättäen lähtevänsä vielä ”työkaverin” kanssa ”tapaamiseen”, kun tämä ”työkaveri” olikin yllättäen kaupungissa. Oli illan pois ja tuli yöllä takaisin.

”Työkaveri” olikin ollut joku nainen, nainen josta en aiemmin koskaan ollut kuullut mitään, eli ei ihan hirveän läheinen ”työkaveri”. Töissä olivat kyllä tavanneet.

Mitään töihin liittyvää syytä ei tapaamiselle enää aamulla saatu millään keksittyä, vaikka yritystä sepiltellä kaikenlaista kyllä oli. Kyselin rauhallisesti kuinka tapaaminen oli sovittu yms. Vastaus oli, että olivat viestitelleet tekstiviesteillä ja sopineet näkevänsä ihan muuten vaan.

Pyysin saada nähdä viestit ja ukko meni aivan vaikeaksi. Nappasin puhelimen tämän kädestä ja huomasin, että koko keskusteluhistoria tämän naisen kanssa oli poistettu. Nainen löytyi kyllä puhelimen yhteystiedoista, mutta yhtään viestiä ei ollut puhelimessa.

Mitään järkevää selitystä en asiaan saanut, miksi kotiin tullessa, keskellä yötä, oli katsottu aiheellisiksi poistaa keskustelu, jonka olemassa olo oli juuri kuitenkin myönnetty. Tajusin, että minulle valehdellaan. Tajusin, että minulle valehdellaan toisen naisen tapaamisesta.

En jäänyt kyselemään yhtään enempää. Eropäätös syntyi seuraavana yönä, jonka valvoin asiaa mielessäni pyöritellen.

Vierailija
17/53 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi eksä opiskeli viikot toisessa kaupungissa ja erään kerran lähdimme tähän opiskelukaupunkiin katselemaan paikkoja. Piti käydä hänen kämpilläänkin mutta sinne ajaessamme mies yhtäkkiä kääntyi poispäin tieltäja sanoi että oli unohtanut tiskit haisemaan eikä kehtaa viedä minua sinne. Mies oli siisteyden perikuva joten epäilin että jonkun naisen tavarat vaan ehkä jääneet näkyville. En sanonut mitään mutta erosimme jonkun ajan päästä muista syistä (ja vähän siitäkin).

Eikö siisteyden perikuvaa juuri voisi pesemättömät haisevat tiskit häiritä, jos kämppää lähestyessä muistaa, ettei ehtinyt siivota keittiötä?

Vierailija
18/53 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki naiset on sikoja

Vierailija
19/53 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Alkoi käymään lenkillä ja satunnaisesti hänet nähtyäni hän läpätti taukoamatta puhelimeen. Missään vaiheessa ei tullut mitään tuttujen kuulumisia ilmi.

2) Tuli työmatkalta kotiin ja oli pyytänyt työkaveria jättämään muutaman korttelin päähän jotta saisi hieman liikuntaa. Luuli tosiaan että tuossa ei olisi mitään epäilyttävää.

3) Selasi kuvagalleriaansa vahingossa liian pitkälle ja seiltä löytyi huomattavan tyrkkyjä selfieitä.

4) ...

5) ...

jne.

Laskemalla yhteen 1 + 2 + 3 + 4 + 5 +... saatiin aika hyvä näyttö että kaikki ei ollut ihan niin stabiilia kuin olisi voinut olettaa. Yritti asiaa kyseltyäni hyökätä painokkaasti että "miten niin?"

Vierailija
20/53 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi sai isän ikivanhan puhelimen leikkeihinsä. Lapsi pyysi apua, kun muisti tuli muutamasta kuvasta heti täyteen, joten katsoin onko puhelimessa vanhoja tekstiviestejä, joita poistamalla vapautuis tilaa leikkikuville. Sieltähän se saastainen totuus alkoi raottua ja miehen ei auttanut kuin tunnustaa pettäneensä minua lukemattomien eri naisten kanssa yli kymmenen vuoden ajan.