Häiden järjestäminen itselle - Tulisitko itsenäisiin häihin jos kutsu kävisi?
Olen käynyt sovittamassa hääpukuja ja ostanut sormuksen, mutta häämatkakohdetta en ole vielä päättänyt. Täytin 30 vuotta ja aion mennä naimisiin itseni kanssa, koska en löydä miestä ja haluan vakiintua menemällä naimisiin. Perhehaaveet ovat osaltani ohitse, kun miestä ei löytynyt. Tulisitko itsenäisiin häihin jos kutsu kävisi?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tulisin. Voisi olla hauskaa. Kuka sinut vihkii ja missä?
Ystäväni on pastori ja lupasi antaa siunauksensa liitolle, minut vihitään temppelissä läheisten läsnäollessa.
Tulisin! Varaathan 200 grammaa makaronilaatikkoa/vieras?
Tulisin ilman muuta! Pariskuntahäät on kaikki aina samasta kaavasta, vaikka jokainen hääpari vannoo ja kuvittelee, että juuri heidän häänsä ovat poikkeukselliset Sitä vaan ihmettelen, että miksi sinkkuhäissä pitäisi olla konservatiivinen hääpuku? Eikö joku vähän räväkämpi asu (vartalonmyötäinen tulipunainen tms.) ois hauskempi?
Mene ihmeessä keskenäsi naimisiin, mutta pakko todeta sama kuin jotkut muutkin täällä, että 30 -v. on kyllä kovin nuori toteamaan että kumppania ei sitten löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin ihan vaan isoihin synttärijuhliin, mutta "häät itselle" on jotenkin niin mukanokkela konsepti, että sellaiset bileet passaisin.
Oletko naimisissa tai ylipääään parisuhteessa? Mikä oikeus sinulla onnekkaalla on moittia toisen juhlia ja iloa "mukanokkelaksi"??
No se oikeus, että itse teit tänne aloituksen, jossa kysyit mielipiteitä asiaan.
Henkilökohtaisesti en vain ymmärrä, miksi sotkea koko hääteemaa juhlaan, jonka tarkoitus on iloita ihan omasta itsestään ja elämästään. Minusta sinä itse olet juhlan arvoinen ilman mitään kummallisia hääsekoiluja. Jos sinkkuus on sinulle kipeä asia, eikö sellaiset "naimisiin oman itseni kanssa" -juhlat lähinnä väännä veistä haavassa?
Vierailija kirjoitti:
Hae ensitreffit alttarille ohjelmaan.
En luota valitsijatiimiin eikä ohjelmaan osallistu miestä, joka olisi minulle se oikea ja ainoa. Ohjelma toimii joillekin, mutta minulle se on vääränlainen konsepti, koska en halua pelkästään naimisiin vaan elää sen oikean kanssa. Sika säkissä on liian suuri riski jos haluaa varmasti toimivan suhteen, joka kestää läpi elämän enkä halua erota turhan takia.
Vierailija kirjoitti:
En tarjoile makaronilaatikkoa häissäni, koska ruoan pitää olla juhlavaa ja samalla maukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulisin. Voisi olla hauskaa. Kuka sinut vihkii ja missä?
Ystäväni on pastori ja lupasi antaa siunauksensa liitolle, minut vihitään temppelissä läheisten läsnäollessa.
Vai että oikein temppelissä, oletteko buddhalaisia? En tiennytkään, että heillä on "pastoreita".
Vähän kopioitu Sex and the Citystä, mutta jos pitäisin sinusta ihmisenä, tulisin tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Lupaisitko siis sitoutua itseesi myötä ja vastamäessä? Entä jos kuitenkin löydät poikaystävän myöhemmin? Pettäisitkö itseäsi sitten?
Lupaan rakastaa itseäni niin myötä kuin vastamäessä. Jos ihme tapahtuisi ja tapaisin rakastavan miehen (mitä epäilen suuresti) niin sitten tilanne saattaa muuttua, mutta en osaa sanoa kun niin ei ole tapahtunut.
Lupaisitko siis sitoutua itseesi myötä ja vastamäessä? Entä jos kuitenkin löydät poikaystävän myöhemmin? Pettäisitkö itseäsi sitten?