Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemusta kellään estoisesta miehestä?

Vierailija
19.08.2018 |

onko meillä toivoa?

Olen ollut rakastunut erääseen mieheen jo pitkään ja välillemme on kehittynyt syvä ystävyys. Meidän on erittäin helppo keskustella kaikesta ja jakaa syvimpiäkin tuntoja. Olen varma, että mies aistii mun tunteet ja vaistoan hänenkin puoleltaan "miehistä kiinnostusta". Voimme heittää mustaa, piikittelevää huumoria toisillemme ilman että toinen loukkaantuu. Toivoisin jonkinlaista etenemistä intiimimpään suuntaan, eli fyysiseen suhteeseen. Tässä tulee se vaikea asia; mies on hyvin estoinen parisuhde- ja hellyysasioissa. Itse osoitan miestä kohtaan lämpimiä tunteita, saatan taputtaa harteille. Oon joskus humalassa lähestynyt miestä varovasti (silitin tukkaa tms.) ja mies meni aivan kipsiin. Hän sanoi tilanteessa parisuhdeasioiden olevan hänelle vaikeita. Hienotunteisuudesta en enempää alkanut kysellä ja oon sen jälkeen ollut hyvin varovainen kaikissa tunteiden osoituksissa, etten loukkaisi miestä. Oon kuitenkin hyvin rakastunut mieheen. Tiedän, että miehellä ei ole pitkiä seurustelusuhteita. Hän ei kuitenkaan erityisesti jännitä naisia tai ole muissa asioissa estoinen. Kannattaako mun jäädä vaan nauttimaan platonisesta ystävyydestämme, hyvistä keskusteluistamme ja unohtaa toiveet läheisemmästä suhteesta vai voinko "auttaa" miestä jotenkin? Tiedän, että hän toivoo parisuhdetta, eikä ole erakko tai aseksuaali. Voihan olla, etten vaan ole miehen mielestä tarpeeksi kiinnostava seksuaalisesti tms.? En haluaisi mieheltä suoraan kysyä asiaa, koska pelkään nolaavani itseni ja mahdollisen kielteisen vastauksen vaikuttavan ystävyyteemme. Mitä voin tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla,ei siitä mitään tule.

Minä yritin parisuhdetta estoisen ja etäisen miehen kanssa,ei hellyyttä ei sanoja edes että tykkäisi,ei mitään.

Todella hankala yrittää olla suhteessa ihmisen kanssa joka ei anna itsestään mitään.

Sanomattakin selvää että erottiin

Vierailija
2/2 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset saavat syyttää myös aika paljon itseään tilanteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi