Miehet, haittaako jos naisella harmaat hiukset?
En puhu harmaiksi värjätyistä, vaan harmaantuneista. Nehän harmaantuvat joillakin jo kolmikymppisinä.
Kommentit (33)
Harmaat hiukset = Vanha mummu. Meikkauksenkin voi lopettaa samalla kuin hiustenkin värjäyksen
Naiset, haittaako jos mies on tyhjätasku ja impotentti? Jos ei, niin ei ne harmaat hiuksetkaan miestä haittaa.
Ei haittaa, minusta ne tuovat arvokkuuttaa naiselle.
M45
Ei haittaa. Harmaantuuhan ne miehilläkin ja monella tippuu valtaosa poiskin
Vierailija kirjoitti:
Naiset, haittaako jos mies on tyhjätasku ja impotentti? Jos ei, niin ei ne harmaat hiuksetkaan miestä haittaa.
Miten tuo sopii tähän juttuun.Kyllä ne miestenkin karvat harmaantuu.
Kieltämättä haittaa. Tulee mummo mieleen, mutta eiköhän kaikkeen totu.
Tunnen yhden jolle sopii todella hyvin.
Kokonaan kaljuksi, jos alkaa harmaantumaan. Kaikkein säälittävintä on se epätoivoinen harmaiden hiusten värjäily, joka kielii vain ja ainoastaan huonosta itsetunnosta. Kaikki pois vaan.
Nykyään näkee hyväkuntoisia, hoikkia, nuorekkaita harmaahiuksisia naisia. Ensin oli outoa harmaan tukan ja nuoremman olomuodon yhdistelmä, ei enää.
Hiukset ovat naisen kruunu, joten kyllä se kieltämättä haittaa. Enkä haluaisi tuollaisia geenejä lapsillenikaan, jos ihan rehellisiä ollaan.
Minulla huomattiin ensimmäiset harmaat vähän parinkympin jälkeen. Muuten tummat hiukset niin paistaa sieltä kivasti. Ei ole näyttänyt ketään haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä haittaa. Tulee mummo mieleen, mutta eiköhän kaikkeen totu.
Meistä kaikista tulee hyvällä tuurilla mummoja. Jotkut on sitä jo 35-vuotiaina, jotkut myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaan kaljuksi, jos alkaa harmaantumaan. Kaikkein säälittävintä on se epätoivoinen harmaiden hiusten värjäily, joka kielii vain ja ainoastaan huonosta itsetunnosta. Kaikki pois vaan.
En ole ennen kuullutkaan että kukaan pitäisi kaljua naista vetävämpänä.
Minulla on harmaantunut todella aikaisin (jo kolmekymppisenä alkoi). Muuten olen aika nuorekas. Ihmiset yleensä veikkaavaat, että olen peräti alle 40-kymppinen (minulla on vaaleat hiukset ja vähän kirjavat, joten harmaus näkyy kyllä, mutta ei niin rajusti kuin tummahiuksisilla), vaikka täytän siis seuraavaksi 50.
Ei haittaa. En ymmärrä miksi vaimo värjää tukkaansa mustaksi pakonomaisesti. Minusta harmaa, pitkä ja paksu tukka olisi hieno.
Ei haittaa eli ei syytä huoleen.