Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä mies sitoutumiskammoinen...

Vierailija
19.08.2018 |

...tai muuta vastaavaa vai eikö vain välitä minusta tarpeeksi/halua minua tarpeeksi? Mahdollisimman tiivistetysti kerrottuna olen siis tapaillut vuoden vaihteesta lähtien miestä, joka on pääosin oikein ihana. Hänen kanssaan on hyvä olla, meillä on hauskaa, seksi on mahtavaa, hän on huomaavainen, hän on tukenut minua parhaansa mukaan eräässä ikävässä asiassa mikä sattui jne. Mutta hän ahdistuu heti jos otan esille sen, että haluaisin jo pikkuhiljaa edetä sitoutumiseen. Haluaisin, että seurustelisimme, haluaisin, että voisin esitellä hänet läheisilleni (pari kaveriani on tavannut aika ohimennen) yms. Haluaisin myös miettiä yhteenmuuttoa jossain vaiheessa, koska asumme eri kaupungeissa. Olisin valmis olemaan se kuka muuttaa, sillä olen jo ennen hänen tapaamistaan halunnut muuttaa sinne missä hän asuu. Alussa hän myös vetäytyi pari kertaa koko jutusta, koska kuulemma ahdistui tunteistaan, mutta nopeasti aina muutti mieltään ja annoin anteeksi. Nyt sellaista ei ole enää tapahtunut kohta 5 kuukauteen.

Mielestäni olen ollut aika kärsivällinen, mutta nyt tässä viime aikoina on alkanut vaivata tämä asia aikalailla. Olen alkanut miettiä tunteeko hän varmasti yhtä vahvasti kuin minä? Entä jos kyse ei olekaan sitoutumiskammosta vaan tunteiden riittämättömyydestä? Mies on sanonut, että tuntee minua kohtaan jotain suurta ja erilaista kuin ennen, mutta en tiedä. Ja tiedoksi vielä, että olen ymmärtänyt hänen ahdistustaan ja vaikeuttaan päästää lähelle yms erityisesti siksi, että hänellä on hyvin rankka lapsuus takana, jonka on kertonut vaikuttavan asiaan suuresti.

Mitähän minun pitäisi tehdä? Tuleekohan tästä ikinä mitään tämän enempää?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan