Muita miehiä, joiden ykköstavoite seksissä on saada nainen tyydytettyä?
Kysymys otsikossa. Olen mies, nyt jo 40-vuotias. Niin kauan kuin muistan, olen yrittänyt keskittyä seksissä siihen, että nainen kokee nautintoa. Joskus on sattunut tapauksia, jotka kertovat, etteivät pysty saamaan orgasmia muuten kuin masturboimalla. Usein tähän on tullut muutos, koska olen ottanut tämän monesti "haasteena" ja yrittänyt saada tuotettua naiselle hänen elämänsä ensimmäisen orgasmin, joko suuseksillä, sormipelillä tai ihan tavallisesti yhdynnässä. Ehkä yksi mieleenpainuvimmista tapauksista oli nainen, joka hämmästeli kolmen orgasmin jälkeen, ettei ollut pystynyt ex-miestensä kanssa rentoutumaan tarpeeksi (saadakseen orgasmin) ennen kuin oli seurustellut heidän kanssaan vähintään puoli vuotta. Tuntui mukavalta, pakko myöntää. :)
Miksi näin, miksi naisen nautinto on minulle niin tärkeä asia? Yksi syy on tietenkin se, vaikka kaikki ei sitä myöntäisikään, että naiset puhuvat. Jos olet yksi "pussit tyhjiksi ja kotiin" -mies muiden joukossa, kyseenalainen maineesi kiirii. Jos taas huomioit kumppanisi ja laitat hänen tarpeesi omiesi edelle, vaikutus saattaa olla päinvastainen. Toiseksi, jos nainen saa huonon kokemuksen, et todennäköisesti pääse uudestaan puuhailemaan hänen kanssaan. Mutta jos nuolet häneltä kiharat suoraksi, hän tulee todennäköisesti haluamaan tavata sinut uudestaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mtäh, no tuo ei ole mikään yleinen fakta, että nainen saa kolme orgasmia ennen kuin mies laukeaa. Jos vielä puhutaan, että pelkästään yhdynnässä, niin aina pimeämpää.
Naiset on yksilöitä katsokaas. Jollekin laukeaminen on helppoa, jollekin hidasta ja työn takana.
Yleistäminen ei ole yhtään hyvä juttu.Missäs on sanottu, että kolme orgasmia olisi "yleinen fakta"? AP
Viestissä 13.
Niinpäs onkin, kiitos. AP
Viestin 13 kirjoittaja lurkkailee tässä ja tunnustaa ärsyyntyneensä eilen voimakkaasti, kuinka joku kertoo olleensa 20v saman naisen kanssa ja sitten sen pohjalta kertoo "faktana" naisen orgasmista.
Kerroin sitten omat "faktani" kolmen viime suhteen keskiarvolla. Tiedän kyllä, ettei se ole koko totuus naisista, mutta vastapainoksi sille alkuperäiselle viestille laitoin, koska se on ihan yhtä totta mun näkökulmasta!
En halua tuollaista ykköstavoite-miestä: haluan tasavertaista intohimoa. Nykyinen mieheni aluksi toimi hieman vastaavasti ja huomasin sen välittömästi.
Koen, että noin toimiva mies tarvitsee seksuaalista pönkitystä, kokemuksen siitä että on hyvä tai mielellään parempi kuin muut, hän etsii onnistumisen tunnetta ja ehkä jopa pelkää epäonnistumista. Ja siksi ei pysty kohtaamaan kumppaniaan seksuaalisesti täysin auki, tasavertaisena, vaan piiloutuu välillä mielummin tekemisen ja ”tyydyttäjän” roolin taakse. Silloin seksi on jonkinlainen suoritus ja sillä täytetään todellisuudessa hyväksytyksi tulemisen tarvetta.
En maininnut huomiostani silloin miehelle mitään, mutta käänsin kelkan. Pidin huolen että minä hoitelen häntä - otin paljon suihin loppuun asti, pitkiä liukkari runkkaussessioita, yhdessä masturbointia jne., mutta en antanut juurikaan koskea itseeni. Kehuin paljon miestä ja keskusteltiin seksistä. Vakuutin, että pyydän kyllä jos jotain toivon ja hänen ei tarvitse minun puolesta miettiä onko mun tyydytys riittävä.
Tämä toimi. Mies on ihana seksikumppani; hän uskaltaa näyttää oman kiimaisuutensa ihan eri lailla ja se kiihottaa mua puolestaan älyttömästi. Hän on saanut mahtavia orgasmeja kertomansa mukaan ja se todella näkyy ja tuntuu. Hän on aidosti läsnä eikä suorita mitään, pannaan lujaa ja kovaa kun panettaa ja välillä rakastellaan hellästi. Molemmat osaavat pyytää eikä kummankaan tarvitse koettaa olla ”se parempi” sängyssä. Saan todella helposti orgasmin hänen kanssa.
Että näinkin päin asian voi kokea naisen silmin.
Vierailija kirjoitti:
En halua tuollaista ykköstavoite-miestä: haluan tasavertaista intohimoa. Nykyinen mieheni aluksi toimi hieman vastaavasti ja huomasin sen välittömästi.
Koen, että noin toimiva mies tarvitsee seksuaalista pönkitystä, kokemuksen siitä että on hyvä tai mielellään parempi kuin muut, hän etsii onnistumisen tunnetta ja ehkä jopa pelkää epäonnistumista. Ja siksi ei pysty kohtaamaan kumppaniaan seksuaalisesti täysin auki, tasavertaisena, vaan piiloutuu välillä mielummin tekemisen ja ”tyydyttäjän” roolin taakse. Silloin seksi on jonkinlainen suoritus ja sillä täytetään todellisuudessa hyväksytyksi tulemisen tarvetta.
En maininnut huomiostani silloin miehelle mitään, mutta käänsin kelkan. Pidin huolen että minä hoitelen häntä - otin paljon suihin loppuun asti, pitkiä liukkari runkkaussessioita, yhdessä masturbointia jne., mutta en antanut juurikaan koskea itseeni. Kehuin paljon miestä ja keskusteltiin seksistä. Vakuutin, että pyydän kyllä jos jotain toivon ja hänen ei tarvitse minun puolesta miettiä onko mun tyydytys riittävä.
Tämä toimi. Mies on ihana seksikumppani; hän uskaltaa näyttää oman kiimaisuutensa ihan eri lailla ja se kiihottaa mua puolestaan älyttömästi. Hän on saanut mahtavia orgasmeja kertomansa mukaan ja se todella näkyy ja tuntuu. Hän on aidosti läsnä eikä suorita mitään, pannaan lujaa ja kovaa kun panettaa ja välillä rakastellaan hellästi. Molemmat osaavat pyytää eikä kummankaan tarvitse koettaa olla ”se parempi” sängyssä. Saan todella helposti orgasmin hänen kanssa.
Erinomaisesti kuvattu, kiitos! Tätä minäkin yritin tavoitella tuolla ekalla sivulla.
Takes two to tango. Näin heteronaisen näkökulmasta rakastelu ei ole ollenkaan suorittamista. Fiiliksen mukaan toimitaan kai. Läheisyyttä, intohimoa, kiihottumista, mielellään rakkautta... Usein mies jaksaa useamman kerran panna minua ja lopulta saan toki orgasmin. Se ei ole kuitenkaan pakkomielle. Elämä jatkuu vaikka en juuri sinä päivänä saisi orgasmia. Useamman rakastelukerran jälkeen mies yleensä laukeaa vaginaani. Jos en siihen mennessä saanut tyydytystäni, mies hoitelee minut tarvittaessa muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tämä on selvästi miehen kirjoittama. Jos nainen on tyypillinen dieseli ja hitaasti lämpenevä, niin mikään muu siihen ei auta, kun pitkä esileikki. Sitä varmemmin, jos nainen ei edes laukea naidessa. Silloin on sitä huonompaa seksiä mitä kauemmin mies pumppaa, saati jos vielä isolla hankaa paikat rikki. Silloin on pakko edetä naisen ehdoilla, tai muuten ei hyvää seuraa. Silloin miehen täytyy panostaa siihen, että saa naisensa tarpeeksi kiimaan.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Tämä on selvästi miehen kirjoittama. Jos nainen on tyypillinen dieseli ja hitaasti lämpenevä, niin mikään muu siihen ei auta, kun pitkä esileikki. Sitä varmemmin, jos nainen ei edes laukea naidessa. Silloin on sitä huonompaa seksiä mitä kauemmin mies pumppaa, saati jos vielä isolla hankaa paikat rikki. Silloin on pakko edetä naisen ehdoilla, tai muuten ei hyvää seuraa. Silloin miehen täytyy panostaa siihen, että saa naisensa tarpeeksi kiimaan.
Kyllä mä ihan nainen oon ollut viimeiset 44 vuotta.
Ja sinä puhut kyllä ihan eri asiasta. Minä puhuin miehestä joka ”ylityydyttää” naista kuin naista, sinä puhut naisesta joka kiihottuu hitaasti ja on orgasmivaikeuksiakin.
Siinä olen samaa mieltä kanssasi, että seksissä edetään sen ehdoilla, joka haluaa vähemmän, joka on hitaampi syttymään tai jolla kestää pidempään saada. Se voi olla nainen tai mies, naisilla on toki kuitenkin ehkä miehiä enemmän noita mainitsemiasi kiihottumis- ja orgasmivaikeuksia.
Nautinnon tuottaminen naiselle on toki tärkeää, mutta yhdyn niihin jotka korostitivat yhteistä kivaa seksissä, siihen ei oikein tuollainen tavoitteellisuus sovi.
Yhteinen tekeminen niin että kumpikin huomioi toisenkin, niin hyvä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Nautinnon tuottaminen naiselle on toki tärkeää, mutta yhdyn niihin jotka korostitivat yhteistä kivaa seksissä, siihen ei oikein tuollainen tavoitteellisuus sovi.
Yhteinen tekeminen niin että kumpikin huomioi toisenkin, niin hyvä tulee.
Juuri sitähän ap juuri tarkoittaa. Sitä on autettava, jolla vaikeampi saada nautintoa. Miehen suurin nautinto tulee naisen nauttimisen kautta. Itsekkyydellä ei tule kuin paha mieli. Jos nainen ei tule kuin suuseksillä, niin sitä on silloin annettava niin kauan että tulee. Sama juttu sen jälkeen naimisen kanssa. Jos siitä on lähinnä iloa miehelle, niin antaa miehen sitten puuhata ja naida sydämmen kyllyydestä.
Sori huono muotoilu, olisi pitänyt kirjoittaa että on riski että niin voi käydä. Meillä se riski tuppaa usein realisoitumaan ja siinä kun itse olet vielä vireessä ja katselet toisen kääntämään selkää niin eihän siinä voi kuin lähteä katselemaan vaikka telkkaria hetkeksi että rauhoittuu.
Tottakai on muunkinlaisia naisia.
Kyllä oma naisenikin siitä tykkää mutta kuten kirjoitin, liian hyvin hoidettuna virta ei riitäkään enää olemaan aktiivinen panosessiossa.