Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset ei kestä syyllisyyttä aborteistaan ja siksi Soiniä

Vierailija
19.08.2018 |

saa kakkaa niskaan kun ilmaisee mielipiteensä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soiniä saa kakkaa niskaan? Hyvin sä vedät.

Vierailija
2/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää kun ei voi tuntea syyllisyyttä sitten kun otetaan kaikki vapaudet ja valinnanmahdollisuudet pois! Sen takia Pohjois-Korealaiset on paikallisen tutkimuksen mukaan maailman onnellisin kansa. Kun ei ole mitään vapauksia on ihminen onnellisimmillaan. Näkeehän sen lapsista! Kun vanhemmat päättää kaikesta niin lapset on onnellisia. Aikuisena vasta elämä on kurjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt koskaan aborttia, mutta silti tiedän Soinin mielipiteen olevan väärin. Kyllä, mielipidekin voi olla väärä.

Karkea esimerkki: minun mielestäni auringossa asuu ihmisten siirtokunta.

Vierailija
4/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ei kestä sitä, että Soini sooloilee matkoillaan, vaikka pitäisi edustaaa yhteistä sovittua linjaa. Hänellä ei ole ulkomaanmatkoillaan omaa aikaa, vaikka hän niin luulee, vaan on koko ajan edustamassa Suomea. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
5/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ajattelen niitä tuhansia ja tuhansia tyttöjä ja naisia, jotka kuolevat laittomiin abortteihin ehkäisyn ja turvallisen abortin puuttuessa. Siinä sitä elämän kunnioitusta Soinilta. Mikä tekopyhä porsas.

Vierailija
6/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin, mutta silti en pidä Soinin mielipidettä vääränä. En usko, että yhden ihmisen mielipide muuttaa lainsäädäntöä.

Vierailija
7/7 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään aborttia en ole tehnyt. Olen Soinin kanssa samaa mieltä siitä, että ulkoministerilläkin on oikeus henkilökohtaiseen mielipiteeseensä. Siinä olen eri mieltä, että mielestäni ulkoministerin einole sopivaa tuoda mielipidettään julki sosiaalisessa mediassa. Itse en ole julkisuuden henkilö, mutta en voi julkaista ihan vapaasti mielipiteitäni joka asiasta ilman että se vaikuttaa esim työhöni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä