Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos 185 cm pitkä mies seurustelee 150 cm pitkän naisen kanssa?

Vierailija
19.08.2018 |

Niin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majakka ja perävaunu.

Vierailija
22/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että mies ehkä pedofiili ja naisella daddy issues

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ehkä ajattelisi mitään, mutta kun 150 cm naapuri vaihtoi miehensä 170cm uuteen mieheen 185 cm, niin väkisinhän siitä tuli mieleen, että lyhyt mies ei sitten kelvannut.

Vierailija
24/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakautta kirjoitti:

No siinäpä saavat sen naiset pohkeiden alapinnat hyvää "hyppyytystä" miehen kyynävarsien ja hauisten ne, voimakäärmeen lailla, ympäröiminä...

Hikistä hommaa kylpyhuoneessa, joka päättyy miehen karjaisuun ja laukeamiseen.

Autuas hetki molemmille, muille taas  kiva fantasia

Niin, nimenomaan vain miehen laukeamiseen. Se on juuri se, mitä mietin - miesten itsekkyyttä parisuhdeasioissa.

Vierailija
25/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

35cm on kyllä oikeesti liikaa. Se alkaa näyttämään jo siltä, että nainen on miehen lapsi ja ylipäätänsä seksi on lähes mahdotonta. Itse seurustelen 25cm pidemmän kanssa ja hirveesti hankaluuksia seksin kanssa esim. lähetyssaarnaaja ei oikein toimi.

Vierailija
26/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sen erityisempää. Jos mies on vain pidempi kuin nainen, ei silloin ole mitään rajaa sille, mikä olisi liian iso pituusero.

Sen sijaan jos kyseessä olisi vaikka 180 cm mies ja 185 cm nainen, niin vaikka ero olisikin vain 5 cm, niin silti niin päin se olisi aivan 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Sopii niin päin, että mies on pidempi kuin nainen, mutta ei sovi niin päin, että nainen on pidempi kuin mies.

Vierailija
27/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö jotain siitä ajatella?

Vierailija
28/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että black and white on oksettavaa

Vierailija
29/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

35cm on kyllä oikeesti liikaa. Se alkaa näyttämään jo siltä, että nainen on miehen lapsi ja ylipäätänsä seksi on lähes mahdotonta. Itse seurustelen 25cm pidemmän kanssa ja hirveesti hankaluuksia seksin kanssa esim. lähetyssaarnaaja ei oikein toimi.

Mulla on ollut +35cm mies, ja ainoa seksi-asento, mikä ei toiminut, oli mun ratsastaminen miehen päällä. Sen lantio oli liian leveä. Pienemmän miehen kanssa onnistuu tuokin asento hyvin. Ei ollut pitkästä miehestä muuta hyötyä kuin että aina ei tarvinnut hakea tikkaita.

Vierailija
30/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut +35cm mies, ja ainoa seksi-asento, mikä ei toiminut, oli mun ratsastaminen miehen päällä. Sen lantio oli liian leveä. Pienemmän miehen kanssa onnistuu tuokin asento hyvin. Ei ollut pitkästä miehestä muuta hyötyä kuin että aina ei tarvinnut hakea tikkaita.

Tykkäskö se sun mies lapsista vähän liikaa?

Vierailija
31/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ottaa suikkiin.

Vierailija
32/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäskö se sun mies lapsista vähän liikaa?

Ei, vaan viinasta. Ei ollut pedofiili. Ja olen ihan naisen näköinen, vaikka lyhyt olenkin.

Vierailija
33/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä siinä nyt sit on? Itselläkin juuri nuo mitat kumppanin kanssa.

Vierailija
34/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että nainen on sattunut kiinnostumaan miehestä, joka sattuu olemaan 185cm. En ajattele pituuden olevan tuossa tärkeää suuntaan tai toiseen. Suurin osa 160-200cm pitkistä miehistä on naisille näkymättömiä suuren osan ajasta. Miehille taas kelpaavat useimmat naiset.

Vierailija
35/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kulje rullamitta taskussani enkä osaa arvioida pituutta sentilleen, en ajattele mitään. Toisten ihmisten asiat eivät mulle kuulu.

Vierailija
36/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen 150cm ja 35kg pikkutykkihän on just se mahtavin panokone.

Nam!

Vierailija
37/37 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ekana ajattelen, että miten miehen muna mahtuu naisen sisälle. En tiedä mistä tämä ajatus tulee, mutta se vaan aina yllättää ensimmäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi