Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut viikonloppuisät tällaisia?

Vierailija
19.08.2018 |

Miesystävälläni on joka toinen viikonloppu 8 v ja 10 v. Lapset ovat aina aamut omassa huoneessaan liki puoleenpäivään, kun mies nukkuu. Sitten käyvät 3-4 h mäkkärissä, ulkona, jossain. Ja lopun iltaa lapset ovat taas omassa huoneessa.

Luulin aluksi, että syy on minun, koska lapset vähän vierastavat minua. Mutta olen huomannut, ettei näin ole. Eilen kun tulin miehen luoksen neljän pitään, olivat lapset omassa huoneessa ja mies omassa huoneessa. Mies kutsui minut katsomaan leffaa. Jossain vaiheessa lapset riitelivät, ja mies kävi heidän luonaan. Kahdeksan maissa mies haki heidät iltapalalle ja laittoi nukkumaan. Lapset olivat omassa huoneessa jo ennen iltauutisia.

Tiedän, että teinit haluavat olla omassa rauhassa, mutta Onko tämä ”normaalia”, tai tavallista tämän ikäisten kanssa
A) ydinperheessä
B) viikonloppuisän luona?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on aika avuton faija eikä selvästi myöskään nauti lasten seurasta. Kannattaa miettiä tätä jos perhettä halua miehen kanssa.

Mies

Oi, ei meillä niin syvällistä suhdetta ole. Ja ei, en todellakaan tekisi lapsia tuollaisen kanssa. En ole sitä tyyppiä, joka haluaa pyörittää taloutta yksin.

Ap

Vierailija
22/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kännyt ja tabletit. Sen takiahan he viihtyvät, mutta tuon ikäiset?

Ap

Tosiaan on käynnyt ja tabletit...Miehen lapsi, kun tulee meille laittaa luurit korville. Yritään pyytää mukaan yhteiseen tekemiseen ei halua, ei jaksa. Jos johonkin lähtee mikään ei ole hyvin. Kaverille lähtee silloin tällöin. Ollaan jo lakattu yrittämistä ja viikonloput menee kutakin noin kun aloituksessaa lapsen aloitteesta. 

Jos lapsi ei teillä viihdy, niin miksi hän tulee paikalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut sen kun lisääntyy näemmä. Ihmettelen sitä tällä hetkellä enemmän kuin miehen toimintaa.

Ap

Mä ainakin alapeukutin miehen tavalle "hoitaa" lapsiaan

Ok. Minä ajattelin, että alapeukut liittyvät jotenkin minuun tai tapaani kirjoittaa.

Ap

Vierailija
24/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa punnita kivekset talousvaa'alla ennen ja jälkeen reissun.

Vierailija
25/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lapsuudessani ei todellakaan vanhemmat touhunneet meidän kanssa. Omillamme oltiin ja kavereiden kanssa. Syömässä piti käydä ruoka-aikaan.

Omat lapseni ovat teinejä, ja tietokone ja puhelin vie paljon aikaa. Yritän saada joskus pyöräileen, ongelle tai elokuvaa katsoon. Kovin haluttomia ovat moisiin.

Vierailija
26/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa mitään isäsuhdetta muodostu. Voisitko ehdottaa jotain yhteistä puuhaa iltoihin, lautapeli, leipomista tms?

En. En useinkaan ole niinä viikonloppuina paikalla. Käväisen korkeintaan.

Sitä paitsi asia ei kuulu minulle.

Ap

Mistä hitosta sinä sitten voit tietää noin tarkkaan viikonlopun kulun? :D

Vierailija
27/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuossa mitään isäsuhdetta muodostu. Voisitko ehdottaa jotain yhteistä puuhaa iltoihin, lautapeli, leipomista tms?

En. En useinkaan ole niinä viikonloppuina paikalla. Käväisen korkeintaan.

Sitä paitsi asia ei kuulu minulle.

Ap

Mistä hitosta sinä sitten voit tietää noin tarkkaan viikonlopun kulun? :D

Kyllähän minä kyselen, mitä olette tehneet. Ja joskus olen ollut yötä, tosin useinmiten käynyt iltapäivällä. Olen vuoden verran tätä katsellut, niin olen kyllä tietyn kaavan huomannut.

Ap

Vierailija
28/28 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kännyt ja tabletit. Sen takiahan he viihtyvät, mutta tuon ikäiset?

Ap

Tosiaan on käynnyt ja tabletit...Miehen lapsi, kun tulee meille laittaa luurit korville. Yritään pyytää mukaan yhteiseen tekemiseen ei halua, ei jaksa. Jos johonkin lähtee mikään ei ole hyvin. Kaverille lähtee silloin tällöin. Ollaan jo lakattu yrittämistä ja viikonloput menee kutakin noin kun aloituksessaa lapsen aloitteesta. 

Jos lapsi ei teillä viihdy, niin miksi hän tulee paikalle?

Äidin mielestä lapsi saa päättää asiasta vasta vähän vanhempana. Tuskin enää tulee kun äiti on sitä mieltä, että lapsi on riittävän vanha päättämään. Ja sanoo hän myös, että  tulee meille lepäämään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi