Raskaustestistä positiivinen tulos! Ei voi muualla kertoo
Hui ja jee! Näyttäis siltä, et olis kolmas tulossa! :) Onko täällä muita, viime aikoina raskaustestistä positiivisen tuloksen saaneita?
Kommentit (3)
Siis miksi ei voi kertoa kellekään muulle? Äidille, isälle, siskolle... tai vaikka esim. miehellesi?
Kyllä itse kerroin. Minusta on vanhanaikaista ajatella, että täytyy olla kokonaiset 3-4 kk hyshys. Jos jotain ikävää tapahtuisi, niin sitten se oli tarkoitettu niin. Ei sille voisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei voi kertoa kellekään muulle? Äidille, isälle, siskolle... tai vaikka esim. miehellesi?
Kyllä itse kerroin. Minusta on vanhanaikaista ajatella, että täytyy olla kokonaiset 3-4 kk hyshys. Jos jotain ikävää tapahtuisi, niin sitten se oli tarkoitettu niin. Ei sille voisi mitään.
Mies nyt toki tietää, mutta minulla on syyni miksi en halua että ihmiset näin aikaisessa vaiheessa tietää. Olen molemmissa aiemmissa kertonut ennen ensimmäisen kolmanneksen päättymistä (toisessa vapaaehtoisesti ja toisessa olosuhteiden pakosta) Jokainen tehköön parhaaksi katsomallaan tavalla.
Abortin teko on nykyään helppoa.