Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaustestistä positiivinen tulos! Ei voi muualla kertoo

Huijajee
19.08.2018 |

Hui ja jee! Näyttäis siltä, et olis kolmas tulossa! :) Onko täällä muita, viime aikoina raskaustestistä positiivisen tuloksen saaneita?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin teko on nykyään helppoa.

Vierailija
2/3 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei voi kertoa kellekään muulle? Äidille, isälle, siskolle... tai vaikka esim. miehellesi?

Kyllä itse kerroin. Minusta on vanhanaikaista ajatella, että täytyy olla kokonaiset 3-4 kk hyshys. Jos jotain ikävää tapahtuisi, niin sitten se oli tarkoitettu niin. Ei sille voisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ei voi kertoa kellekään muulle? Äidille, isälle, siskolle... tai vaikka esim. miehellesi?

Kyllä itse kerroin. Minusta on vanhanaikaista ajatella, että täytyy olla kokonaiset 3-4 kk hyshys. Jos jotain ikävää tapahtuisi, niin sitten se oli tarkoitettu niin. Ei sille voisi mitään.

Mies nyt toki tietää, mutta minulla on syyni miksi en halua että ihmiset näin aikaisessa vaiheessa tietää. Olen molemmissa aiemmissa kertonut ennen ensimmäisen kolmanneksen päättymistä (toisessa vapaaehtoisesti ja toisessa olosuhteiden pakosta) Jokainen tehköön parhaaksi katsomallaan tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi