Oletko kyllästynyt ruoanlaittoon?
Kommentit (10)
En.
Ja onneksi on nopeasti valmistuvia ruokia sekä voi tehdä ruokia pakkaseen niille päiville, kun ruoanlaitto ei niin kiinnosta.
Joskus kyllä, suurimmaksi osaksi se on kuitenkin kivaa. Olen nauttinut ruuan laitosta aina, vaikken mitään ihmeellisiä ruokia teekään. Kaikkia muita kotitöitä vihaan.
Olen. Onneksi olen ensi viikon yksin ja saan tehdä just sitä mitä haluan ja milloin haluan. Jos ei huvita kokata, en tee mitään tai pikahiutaleista puuron. Näillä yksinoloviikoilla ruokaan menee hyvin vähän rahaa.
En sinänsä, eihän se nyt kovin aikaavievää ole, mutta oon kyllästyny keksimään perheelle koko ajan erilaisia, vaihtelevia ruokia, kun lähinnä aina käytettävissä jauheliha tai kana, tai halpa pakastekala.
Välillä. Silloin päivä meneekin leivillä, rahkalla ja hedelmillä. Välillä taas tekee mieli tehdä ruokaa pitemmän kaavan kautta ja kenties leipoa jotain pakkaseen.
Olen. Jos olisin yksin, pilkkoisin vain terveellisiä, hyvän olon aikaansaavia ruoka-aineita sekaisin, lisäisin päälle helpon proteiinin lähteen (kala, kana, muna, pavut, linssit), enkä yrittäsi kokata mitään erityistä.
En ikinä:) Rakastan (ja perheeni myös) ruuanlaittoa ja hyvää ruokaa. Monta kertaa istumme perheen ja ystävien kanssa syömässä ja muistelemme vanhoja yhteisiä illallisia ja mietimme mitä tehdään seuraavalla kerralla:) Näin viimeksi eilen, nukkumaan pääsin vasta 03.30...
Arkisin ruuanlaittoon menee 15-30 min (teemme kaiken itse) ja viikonloppuisin pata porisee monta tuntia hellalla - valmisteluihin toki vain reilu vartti. Ikinä ei ole tullut tunnetta että äh, otanpa vain voileivän ja jätän ruuan tekemättä ja syömättä
En.