Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun kumpparia ei löydy

Vierailija
18.08.2018 |

Olen katsonut eteisen kaapit, kellarin ja ullakonkin. :(

Mistähän se voisi vastaan tulla?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joudun joka vuosi etsiin uudet, kun ne hajoaa aina käytössä niin nopeasti :(

Sinä siis julmasti otat kaiken irti, kulutat loppuun ja vaihdat sitten heti uuteen!

:( Siltä tuo just kuulostaa... Kannattais ehkä katsoa kenkäkaupassa peiliin ja miettiä, onko omassa jalassakin ehkä jotain vikaa, kun ei yksikään kumppari jaksa vuotta pitempään. Tai sitten kiinnostut vain vääränlaisista kumppareista, joita ei ole tarkoitettu niin villiin ja raisuun elämään kuin sinä.

Vierailija
22/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsitkö itsesi kanssa samantasoista kumpparia? Laske kriteerejäsi, jos ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsitkö itsesi kanssa samantasoista kumpparia? Laske kriteerejäsi, jos ei löydy.

Juu, pitää olla realisti ja tyytyä siihen marketin halpiskumppariin. Niiden joukossakin voi olla ihan helmiä! Ei aina tarvitse haaveilla hienoista merkkikumppareista.

Vierailija
24/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on riittävästi rahaa, kyllä aina jotain löytyy ja auttaa merkittävästi tuossa kumpparin valinnassa ;)

Vierailija
25/25 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on riittävästi rahaa, kyllä aina jotain löytyy ja auttaa merkittävästi tuossa kumpparin valinnassa ;)

Olen maalta kotoisin, mutta lähdin muun nuorison tapaan isompaan kaupunkiin jatko-opiskelemaan. Maalaistyttöhän ihan häikäistyi siitä kumpparivalikoimasta, aivan muuta kuin kotokylällä. Löytyihän se pari sitten minullekin, komea kuin mikä. Sopivaltakin tuntui.

Potunnoston aikaan tulin sitten kotiin uutta hienoa kumpparia näyttämään ja ihmeekseni vastaanotto oli nihkeä. Vanhemmat olivat sitä mieltä, että pelkkään ulkonäköön olin haksahtanut, ja että olisi ollut parempi vain tyytyä tuttuun, luotettavaan (ja kotimaiseen), vaikkei niin korea olisikaan.

Alkuun naureskelin puheille, mutta kyllähän se uusi kumppari kesän mittaan alkoi hiertää. Sienenkin sain, joten varmaan ehti sitä koreaa kumpparia kokeilla selkäni takana joku muukin. Sieni lähti onneksi hoitamalla, mutta lääkettä pikkukylän apteekista ostaessani sain kyllä sellaisia katseita, että en ikinä unohda.

Takaisin kaupunkiin päästyäni meni kumppari taloyhtiön roskikseen, mutta ei mennyt kauan, että näin erään naapurini rapussa kumpparini kainalossaan. Onnea vaan sienen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä