Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen poikaystävä jättää tyttöystävän, joka sairastuu äkillisesti syöpään?

Vierailija
18.08.2018 |

Pitää olla aikamoinen sika ja omaan napaan tuijottaja, joka Janitan jätti. Jätti kun hänestä voisi kerrankin olla apua. Itsellä aikoinaan tyttöystävän äiti kuoli yllättäen. Meillä oli suhde jo vähän katkolla, mutta toki riensin häntä lohduttamaan. Sehän oli itsestään selvää. Halusin olla tukena niin kauan, kunnes pääsee kunnolla jaloilleen ja katotaan sitten meidän suhdetta uudestaan. Lopulta kävi niin, että hän halusi erota. Erosta tuli lyhyt, vain pari viikkoa, kun jo palasi takaisin ja halusi kihloihin. Seuraavana vuonna naimisiin ja vuoden päästä syntyi lapsi, joka sitten kuoli heti syntymän jälkeen. Oli rankkaa, mutta taas olin tilanteessa, jossa päätin, että kannan vastuun ja vaimoni taakkaa, enkä siihen mitään rasitteita tule tekemään. Tuli taakkoja muitakin, kun toinenkin lapsi kuoli samoin syntymän jälkeen, onneksi välissä oli syntynyt terve. Siitä lähtien olen olen kantanut perhettäni, kuten miehen pitääkin. Aina kun meinannut hairahtua, on edelliset taakat tulleet mieleen.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät kestä todellisia vaikeuksia, paitsi Miehet. 

Vierailija
2/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kuulemma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän paljon puolisoita, jotka ei kestä kumppanin vakavaa sairastumista.

Vuosikymmentenkin yhdessäolon jälkeen voi puoliso lähteä karkuun sairauden tultua.

Ei onneksi kaikki, mutta liian moni.

Vierailija
4/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen poikaystävä, joka ei ollut tosissaan tytön suhteen alun alkaenkaan.

Vierailija
5/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vain helppoa elämää ja naista.

Vierailija
6/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ketä kiinnosti PELKKÄ pinta.

Vierailija
7/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä poikaystävät ovat varmaankin niitä, jotka korostavat olevansa miehisiä ja henkisesti erittäin vahvoja, mutta saurauden/ muun isomman vastoinkäymisen jälkeen luikkivat häntä koipien välissä pakoon.

Vierailija
8/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ro.....

Vierailija
9/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla aikamoinen sika ja omaan napaan tuijottaja, joka Janitan jätti. Jätti kun hänestä voisi kerrankin olla apua. Itsellä aikoinaan tyttöystävän äiti kuoli yllättäen. Meillä oli suhde jo vähän katkolla, mutta toki riensin häntä lohduttamaan. Sehän oli itsestään selvää. Halusin olla tukena niin kauan, kunnes pääsee kunnolla jaloilleen ja katotaan sitten meidän suhdetta uudestaan. Lopulta kävi niin, että hän halusi erota. Erosta tuli lyhyt, vain pari viikkoa, kun jo palasi takaisin ja halusi kihloihin. Seuraavana vuonna naimisiin ja vuoden päästä syntyi lapsi, joka sitten kuoli heti syntymän jälkeen. Oli rankkaa, mutta taas olin tilanteessa, jossa päätin, että kannan vastuun ja vaimoni taakkaa, enkä siihen mitään rasitteita tule tekemään. Tuli taakkoja muitakin, kun toinenkin lapsi kuoli samoin syntymän jälkeen, onneksi välissä oli syntynyt terve. Siitä lähtien olen olen kantanut perhettäni, kuten miehen pitääkin. Aina kun meinannut hairahtua, on edelliset taakat tulleet mieleen.

Toivottavasti tämä on provo. Jos ei ole, niin onko sinusta oikein, että vaimosi luulee teidän olevan yhdessä, koska sinä rakastat häntä ja haluat olla nimenomaan hänen kanssaan? Minä arvostan rehellisyyttä yli kaiken, enkä tahtoisi, että minulle tehtäisiin ikinä noin.

Vierailija
10/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän paljon puolisoita, jotka ei kestä kumppanin vakavaa sairastumista.

Vuosikymmentenkin yhdessäolon jälkeen voi puoliso lähteä karkuun sairauden tultua.

Ei onneksi kaikki, mutta liian moni.

Eräs sukulaismies vei kotiinsa vieraita naisia kapakasta kun vaimo oli sairastunut vakavasti, ja kaiken päälle oli lapsetkin sitä näkemässä. No taitaa tuntea karman nykyään nahoissaan, kun naiset ei välittäneetkään ja tuli itselle myös sairautta.

Vierailija
11/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä sen miestä katsoo niin just sen tyyppinen mies, et ois jättänyt sen Janitan viimeistään silloinku siitä olis tullu ”täti” (eli 30v) tai jos olis tullu pari kiloa lisää..

Vierailija
12/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä on provo. Jos ei ole, niin onko sinusta oikein, että vaimosi luulee teidän olevan yhdessä, koska sinä rakastat häntä ja haluat olla nimenomaan hänen kanssaan? Minä arvostan rehellisyyttä yli kaiken, enkä tahtoisi, että minulle tehtäisiin ikinä noin.

Et tietysti. Miksi kukaan haluaa tehdä niin kuin joku mies tekee. Tekee se sitten mitä tahansa. Ihmeellinenvketju kun paremmat ihmiset haukkuvat huonompia ihmisiä.

Vierailija
13/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä poikaystävät ovat varmaankin niitä, jotka korostavat olevansa miehisiä ja henkisesti erittäin vahvoja, mutta saurauden/ muun isomman vastoinkäymisen jälkeen luikkivat häntä koipien välissä pakoon.

Juuri näin. Psykiatrinen hoitotiimi vahvisti saman, yleinen toimintatapa tietynlaisilla miehillä. Heiltä puuttuu työkalut joilla käsitellä emotionaalista painetta. Esimerkiksi tilanteessa jossa pariskunnan yhteinen lapsi on henkeä uhkaavasti sairas, tällainen isä jättää äidin sairaalaan yksin. Ei ole harvinaista, siitä ei vain puhuta tarpeeksi. Kun kriisistä on kulunut tarpeeksi aikaa, arvatkaa kumpi on paremmassa jamassa, se nainen joka jätettiin vai pakoon luikkinut mies?

Vierailija
14/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tenho tietty.

Vierailija
15/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tästä tarinasta ole kovin vielä kuultu ja toisen osapuolen versio on vielä kokonaan kuulematta. Miksi se ex-poikaystäväkin piti vielä vetää otsikoihin? Mitä hyötyä kuolevalle? Vai toivooko, että joku lynkkausjoukkio hoitelisi tuon miehen?

Vierailija
16/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan melkein jokainen.

Vierailija
17/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät olleet naimisissa joten ihan ymmärrettävää.

Jos olisi papin aamen kuultu niin tulisi ainakin harkita rinnalla pysymistä vaikka vaimo on riippakivenä.

N43

Vierailija
18/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi papin aamen kuultu niin tulisi ainakin harkita rinnalla pysymistä vaikka vaimo on riippakivenä.

N43

Olet sairas.

Vierailija
19/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vaimo jättää miehen sydänleikkauksen jälkeen? Minun entinen vaimoni...

Vierailija
20/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Olet sairas.

Mistäs nyt kenkä puristaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi