Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodeissa työskentelevät? Kuinka usein sairastatte?

Vierailija
18.08.2018 |

Itse vasta aloitin ja nyt kova flunssa. Ei jaksais koko ajan olla kipeenä. Miten te muut?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kolme viikkoa töissä, enkä ole vielä sairastanut 

Vierailija
2/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan kun olin päiväkodissa töissä, niin tahdilla 1flunssa/kuukausi mentiin. Yksi alan isoja miinuksia. Joku pöpö jyllää jatkuvasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko liikkeellä flunssaepidemiaa tai noroa. Samoin se, onko työpaikassa puhdas sisäilma vai joutuuko henkilökunta hengittämään homeitiöitä. Suurin vaikitus linenee kuitenkin työpaikan ilmapiirillä, jos työyhteisö on epäterve, se ilmenee siten että saikutuksia kasaantuu koska työntekijät uupuvat herkemmin.

Vierailija
4/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran syksys ja kerran kevääs flunssa. Mahataudit ei tartu. 5 vuotta lastentarhanopettajana.

Vierailija
5/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta päiväkodissa töissä ja 1-2 flunssaa/vuosi. Eipähän nuo enää juurikaan tartu.

Vierailija
6/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastin viime vuonna about viisi kertaa, yhteensä n. 12 päivää. Tosin minulla on kotona pieniä lapsia.

Vierailija
7/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei toivotaan että loppuu! Muuten joudun lopettamaan. En vaan jaksa jos jatkuu näin koko ajan. Omaan itsekin huonon vastustuskyvyn kun sairastan diabetesta...

Ap

Vierailija
8/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sairastin 5 vuotta sitten.

Vierailija
9/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein. Joka kuukausi jossain vaiheessa on flunsainen olo, mutta onneksi tulee täysillä päälle noin 4 kertaa vuodessa

Vierailija
10/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen kuukausi. lopetin työt jatkuvan sairastelun takia päiväkodissa.. kaikki taudit tuli 4 vuodessa moneen otteeseen käytyä läpi, influenssaa useampi viikko.. kun paranet olet pari viikkoa terve, sit on maha sekaisin tai uus kuumetauti tai silmätulehdus.

Vierailija
11/11 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa, olen muun alan hommissa enkä enää sairastele :) ehdoton plussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi