Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joiden puoliso on lähtenyt tänään baariin?

Vierailija
18.08.2018 |

Mies lähti jo nyt ilrötapäivällä kaverilleen etkoille. Käy aika harvoin ulkona, mutta silloin tuloksena on kova humala. Menevät siis baariin loppuillasta. On vähän inhottavaa katsella sivusta, kun toinen puunaa itseään ja laittautuu ja käy suihkussa ja pukee hienot vaatteet ja lähtee menemään.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti mennä tänään miehen luo yöksi mutta sillä oli niin kova krapula eilisestä että vaati mua ostamaan pilveä lieventämään. En suostunut joten enpä mene. Sitä norsunv-naamaa ei jaksa Erkkikään kattella. Parempi onni joku toinen kerta. Oikeastaan ei tunnu miltään, ennen tässä suhteessa mä olisin kiltisti ostanut sen pilven että saan olla miehen kanssa, mutta kehitystä näemmä on tapahtunut.

Vierailija
22/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne tuollaisia tunteita jos mieheni lähtee. Hän hiukan tuntee mutta peittää sen parhaansa mukaan.

Nuorena olin ap:n kaltainen ja epävarma. Ei se oikein tervettä ole. Kävin kolmen vuoden terapian ahdistuksen vuoksi ja olen aika lailla aikuisuudessa vapautunut menettämisen pelosta. Tietty epävarmuus minussa on mutta saan sen tilan rauhoittumaan kyllä. Esim riidassa koen hylkäämisen pelkoa ja kun on tosi vaikea kestää jos riitaa ei selvitetä heti. Mies tarvitsee taas aikaa että on valmis selvittämään. Yritän kestää. Eihän mun turvaton kiintymyssuhde ole asia joka kuuluu miehen niskaan kaataa.

Tsemppiä. Missään nimessä ei naama norsun veellä

Vaan toivotat hauskaa iltaa ja hoivata huomenna hellästi krapulassa. Niin mies haluaa luonasi mieluiten pysyäkin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi