Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhojen tanssit, parin saaminen

Vierailija
18.08.2018 |

Jos haluaa osallistua vanhojen tansseihin eikä ole paria, niin järjestääkö koulu yleensä pareja, siis poikia tyttöjen pareiksi? Olen kuullut, että joissain kouluissa näin on, tulee esim. inttipoikia.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että oman koulun pojat tanssii inttipoikien kanssa?

Vierailija
2/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko että oman koulun pojat tanssii inttipoikien kanssa?

Oletpa hauska. Pojista on aina pulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kelvannut pariksi kenellekään tytölle vaikka meitä poikia oli paljon vähemmän. :( 

Vierailija
4/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut  että järjestäisivät. Tytöt, joilla ei ole paria, ovat toisen vuoden ekana koulupäivänä heti ovella pokaamassa sisään asuvat viattomat ekaluokalle tulevat pojat. 

Vierailija
5/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojan koulussa tuli kysely että kuka on parisi?

Voi kun poika on surkeana kun hänellä ei paria ole. Ulkonäöstä tämä ei voi johtua, mut kukaan tyttö ei vaan oo tullu kysymään, näiden koulussa on tyttöjen ollu tapana kysyä.

Rohkaisin poikaa että jos yrittäis vielä itte kysellä oisko joku tyttö vielä vapaa ettei tarttis olla osallistumatta.

Vierailija
6/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole Suomessa samantasoinen ongelma kuin jenkkileffoissa.

Vierailija
7/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa tytöistä tanssii tyttöparina. Monissa tansseissahan pari vaihtuu koko ajan, eli pääsee pojankin kanssa kosketuksiin ;) 

Monissa tyttövaltaisissa kouluissa kysellään poikia muiltakin vuosiluokilta. Kannattaa olla heti aktiivinen!

Vierailija
8/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kelvannut pariksi kenellekään tytölle vaikka meitä poikia oli paljon vähemmän. :( 

Oletko sinäkin vain odotellut että joku tulisi kysymään? Yritäppä vielä itse kysellä, jotkut tytötkin ovat ujoja.

Vierailija
9/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää on jos tyttö ei pääse tanssimaan siksi, ettei ole paria.

Vierailija
10/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa hommattiin ainakin kaikille tansseihin haluaville pari. Ottakaa liikunnanopettajiin yhteyttä.

Vierailija
11/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun poika on surkeana kun hänellä ei paria ole. Ulkonäöstä tämä ei voi johtua, mut kukaan tyttö ei vaan oo tullu kysymään, näiden koulussa on tyttöjen ollu tapana kysyä.

Rohkaisin poikaa että jos yrittäis vielä itte kysellä oisko joku tyttö vielä vapaa ettei tarttis olla osallistumatta.

Otan osaa (olen tuo vastaaja 3). Onhan niitä minusta kiinnostuneita myöhemmin tullut, mutta kyllähän tuo otti silloin koville. Vieläkin olen hyvin arka naisten kanssa enkä uskalla tehdä koskaan aloitteita heidän kanssaan.

Vierailija
12/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään ekoilla tanssitunneilla ne viimeisetkin vapaat pojat saavat tanssiparin, joissain tapauksissa opettaja voi kysellä poikia muilta vuosiluokilta. Tiedän myös tapauksen, missä pikkupaikkakunnalla oli lukio ja poikapulassa muutama yläasteelainen tanssi.

Vierailija
13/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohdutin poikaa vielä sillä että jos ne vaan luulee sun olevan "varattu" , eikä siks oo kysyny.

Onhan tämä ikävä tilanne kun koulussa on kolme tyttöä yhtä poikaa kohden. Ei ihme että surettaa.

Vierailija
14/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin vain odotellut että joku tulisi kysymään? Yritäppä vielä itse kysellä, jotkut tytötkin ovat ujoja.

Vähän myöhäistä kun tästä on jo pari vuosikymmentä. Eikä tuo nyt ainut asia ole miksi olen tullut niin araksi. Koulukiusaamisen ja yleisen vähättelyn ohella on vain jäänyt niin ikävästi mieleen.   

Vierailija
15/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa osallistua vanhojen tansseihin eikä ole paria, niin järjestääkö koulu yleensä pareja, siis poikia tyttöjen pareiksi? Olen kuullut, että joissain kouluissa näin on, tulee esim. inttipoikia.

Järjestetäänkös tyttöjä poikien pariksi?

Vierailija
16/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parit yleensäkkin pitäisi arpoa. Ei tulisi näitä kiusallisia tilanteita.

Vierailija
17/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaakohan opet mitä surua tää tanssihomma voi aiheuttaa?

Vierailija
18/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioissa on tyttöjä enemmistönä

Vierailija
19/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukioissa on tyttöjä enemmistönä

Silti monen pojan on vaikea saada pari.

Luulis olevan keljumpaa tanssia tyttöparina, onnistuiskose edes?

Vierailija
20/136 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojen tanssit. Meidänkin perheessä luultiin tätä iloiseksi asiaksi, kunnes nyt on täälläkin tää parin puute ja itkuks menny koko homma.

Sanoin tytölle että eihän niihin oo pakko osallistua. Olkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi