Mitä mieltä olet henkilöstä joka leikkaa piirakasta/pitsasta pieniä palasia mutta syö kuitenkin lopulta koko pellillisen
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja
Jep. Mies syö koko pellillisen ja lisäksi pari makkaraa ja kyytipojaksi olutta.
Itsepetos tulee ensimmäisenä mieleen. Ihan sama kuin nämä ”yhdelle” kaljalle lähtijät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja
Tekee sen kuitenkin rehellisesti ottamalla kerralla lautaselle puolen pellillisen verran tavaraa
Sitä mieltä että on erinomaisen HYVÄ tapa. Mulla naisystävä vetää 1/4 palan pizzasta lautaselle, ja sitte mättää suun täyteen tosta palasta, et se menee niinko viidellä haukulla, TODELLA ÄLLÖÄ! Olen siitä kyllä sanonut, mutta kuulemma määrä maksimoi nautinnon. Ollaan yli neljäkymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja
Tekee sen kuitenkin rehellisesti ottamalla kerralla lautaselle puolen pellillisen verran tavaraa
Lue, ei edes yritä. Näkyy muuten eliniänodotteessa selvästi. Mutta ei siinä mitään. Nillittäkää te piirakan leikkelystä, kyllä se sit haudassa viimeistään hiljenee ja me naiset saadaan pari ylimääräistä vuotta rauhaa ja hiljaisuutta tuollaiselta turhannillittämiseltä. Itse asiassa, haepa vähän makkaraa :).
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä että on erinomaisen HYVÄ tapa. Mulla naisystävä vetää 1/4 palan pizzasta lautaselle, ja sitte mättää suun täyteen tosta palasta, et se menee niinko viidellä haukulla, TODELLA ÄLLÖÄ! Olen siitä kyllä sanonut, mutta kuulemma määrä maksimoi nautinnon. Ollaan yli neljäkymppisiä.
Pitsa kuuluu rullata ja työntää kokonaisena suuhun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja
Lue, ei edes yritä. Näkyy muuten eliniänodotteessa selvästi. Mutta ei siinä mitään. Nillittäkää te piirakan leikkelystä, kyllä se sit haudassa viimeistään hiljenee ja me naiset saadaan pari ylimääräistä vuotta rauhaa ja hiljaisuutta tuollaiselta turhannillittämiseltä. Itse asiassa, haepa vähän makkaraa :).
Jos lopputulema on sama niin tuskin se naisen elinikää nostaa
Nälkä kasvaa syödessä. Mä en yleensä aio ottaa kuin sen yhden, mutta kun on niin hyvää, jos vielä yksi, vielä yksi, vielä yksi ja hups sitten menikin kaikki. En ole lihava, syy on se, että en juurikaan leivo tai tee yksin ollessa pellillistä pizzaa juuri tästä syystä. Sama juttu jonkun pastaruuan kanssa, jota otan ensin vain lautasellisen sitten toisen ja kohta on ähky. Niitäkään en juurikaan tee.
Että mitäkö mieltä olen itsestäni? Tykkään kovasti!
Aloitus kerää kovasti alapukkuja. Miksi ihmeessä?
Vierailija kirjoitti:
Se on PIZZA!
Pizza on se rapea ohutpohjainen herkku, vähän mutta valikoituja täytteitä.
Pitsa on pellille tehty ysäriherkku, sellainen jota saunan jälkeen koko perheen voimin syödään ja siihen päälle tulee ties vaikka mitä.
Antaa ihmisen hyvänen aika syödä 😁Ketä kiinnostaa mitä toiset syö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten juttuja
Jos lopputulema on sama niin tuskin se naisen elinikää nostaa
Rehellinen makkara sit vissiin nostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on PIZZA!
Pizza on se rapea ohutpohjainen herkku, vähän mutta valikoituja täytteitä.
Pitsa on pellille tehty ysäriherkku, sellainen jota saunan jälkeen koko perheen voimin syödään ja siihen päälle tulee ties vaikka mitä.
Kyllä pitsa on suomiversio pizzasta. Juusto(edam) tulee yleensä päälle ja se sisältää useimmiten jauhelihaa sekä oreganoa
Saa sanoa, otin vain pienen palan, yhteensä aika iso pala kuitenkin, sama kuin kakunkin syönti.
Elämässä on muutakin kuin laihduttaminen ja ruuan ainainen kyttäys mitä syö ja kuinka paljon.
Vierailija kirjoitti:
Antaa ihmisen hyvänen aika syödä 😁Ketä kiinnostaa mitä toiset syö
Tämä vastaus tulee yleensä ensimmäisenä
Kyllä se joskus onnistuu. Itse laitoin juuri korvapuustin neljään osaan ja mieheni söi viimeisen neljänneksen. Parempi on edes yrittää.