En kelpaa tähän maailmaan...
olen täysi luuseri, masentunut, yksinkertainen, en osaa ja tajua mitään, kiristyvä työelämä repii minua riekaleiksi kunnes minusta ei ole mitään jäljellä, olen pelkkä kuluerä tässä maailmassa, minusta ei kiinnostu kukaan, miksi siis vielä jatkaisin täällä kun minusta ei ole kuin harmia. Kaikki mitataan sen mukaan kuinka tuotat ja revit itsestäsi irti, kun et näihin pysty olet turha, tämäkin tahti vain kiihtyy, kykenet ehkä vain puoleen siitä mitä ehkä pystyt, se ei riitä vaan sinun tarvii repiä itsestäsi kaikki irti moninkertaisesti ei riitä. Minä en tätä parempaan pysty mutta se ei riitä tälle maailmalle. Mä en jaksa tätä kilpailuyhteiskuntaa joka repii palasiksi.
Kommentit (10)
Vittsiit kun saisi aseen jostakiin niin se olisi siinä se. Itseasiassa joa kauan sitten
Jokainen arvokas omana itsenään, ei sen takia mitä hän tuottaa yhteiskunnalle. Irrottaudu oravanpyörästä, mikäli et enää jaksa ja hae apua. Niin minäkin tein. Nyt elän hetki kerrallaan ja yritän nauttia pienistä asioista kuten luonnosta ja auringosta ym. Voimia sinulle! 💛
Yritä relata vähän. Tee vaikka jooga- tai rentoutusharjoituksia. Ei tää elämä oo niin vakavaa, ei oo pakko juosta kilpaa muiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen täysi luuseri, masentunut, yksinkertainen, en osaa ja tajua mitään, kiristyvä työelämä repii minua riekaleiksi kunnes minusta ei ole mitään jäljellä, olen pelkkä kuluerä tässä maailmassa, minusta ei kiinnostu kukaan, miksi siis vielä jatkaisin täällä kun minusta ei ole kuin harmia. Kaikki mitataan sen mukaan kuinka tuotat ja revit itsestäsi irti, kun et näihin pysty olet turha, tämäkin tahti vain kiihtyy, kykenet ehkä vain puoleen siitä mitä ehkä pystyt, se ei riitä vaan sinun tarvii repiä itsestäsi kaikki irti moninkertaisesti ei riitä. Minä en tätä parempaan pysty mutta se ei riitä tälle maailmalle. Mä en jaksa tätä kilpailuyhteiskuntaa joka repii palasiksi.
Jospa et enää kyselisi Kokoomuksen puoluetoimistolta, ketkä ovat arvokkaita ihmisiä. Elä elämääsi, tee hyviä asioita, hymyile ja lopeta itsesi sääliminen.
Ei sitä tarvitse edes kysellä kun toitottavat sitä joka mediassa. Yritän elää mutta se käy kokoajan vaikeammaksi kun ei taloudellisti meinaa pärjätä kun se mihin pystyt ei tahdo riittää.
Valitse oma elämäntyylisi, jooga-, reiki, yms. voimaannuttavat, kannataa edes tutustua asiaan, kirja voisi olla hyvä apu 😉
Vierailija kirjoitti:
Lopeta niiden psykoosilääkkeiden syönti niin näet maailman erinlaisempata kuin pelkkänä kilpailuyhteiskuntana. Nuo neurolepsit ovat juuri siinä pahoja että sillon tajuaa minkälainen maailma on todellisuudessa ja masentuu itseensä ja muihin ihmisiin. Pieni hulluus on hyväksi mielenterveydelle!
Jospa et enää kyselisi Kokoomuksen puoluetoimistolta, ketkä ovat arvokkaita ihmisiä. Elä elämääsi, tee hyviä asioita, hymyile ja lopeta itsesi sääliminen.