Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaan kanssa eläminen

Vierailija
18.08.2018 |

Tulin taksilla kotiin syöpähoidoista ja mies katseli kun lepäsin sängyssä. Hän rupesi haastamaan riitaa enkä jaksanut osallistua. Hän huusi minulle raivoissaan, että toivon että kuolet mahdollisimman pian.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama provo kuin eilen. Lopeta, ei ihan täysipäistä.

Vierailija
2/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysipäistä tai ei, on mun elämää!

Jollakin voi olla vähän rankempaa elämässä. Te joilla vähän enemmän empatiakykyä, kommentoikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei saa empatiaa jos jää tuollaiseen suhteeseen.

Vierailija
4/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni elää ilkeän puolison kanssa, valitettavasti. En osaa muuta sanoa kuin pikaista paranemista ja muista olet rakastettava ihminen❤️

Vierailija
5/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollakin voi olla vähän rankempaa elämässä. Te joilla vähän enemmän empatiakykyä, kommentoikaa!

Eikö eilinen empatia samasta aloituksesta riittänyt sinulle?

Ihminen on peto, hyvinkin kovissa paikoissa hylätään, jopa käytetään hyväksi. Minut on kroonisen, etenevän sairauteni aikana hylätty, kärsimyksestäni on sadistisesti nautittu. Ihmisessä on paljon häiriintyneitä puolia.

Vierailija
6/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tauti on niin paha, että en olla kotona ilman hoitajaa ja lapset kouluikäinen ja eskari. Jos eroaisin, joutuisin palvelukeskuksen loppuajakseni tai jos parantuisin pitkäksi aikaa kuitenkin.

Vierailija
7/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tauti on niin paha, että en olla kotona ilman hoitajaa ja lapset kouluikäinen ja eskari. Jos eroaisin, joutuisin palvelukeskuksen loppuajakseni tai jos parantuisin pitkäksi aikaa kuitenkin.

Mies työttömänä kotona, siksi pystyn olemaan nyt kotona

Vierailija
8/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin huomattavasti mieluummin sairaana palvelukeskuksessa hoidossa kuin tuollaisen miehen kanssa. Ihmissaastaa. Lapsille löytyy kyllä teidän tilanteessanne apua ja toimintakykyiset huoltajat arjen toimiin.

Vierailija
9/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö eilinen empatia samasta aloituksesta riittänyt sinulle?

Ihminen on peto, hyvinkin kovissa paikoissa hylätään, jopa käytetään hyväksi. Minut on kroonisen, etenevän sairauteni aikana hylätty, kärsimyksestäni on sadistisesti nautittu. Ihmisessä on paljon häiriintyneitä puolia.

En nöhnyt vastauksia, koska avaus hävisi.

Vierailija
10/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olisin huomattavasti mieluummin sairaana palvelukeskuksessa hoidossa kuin tuollaisen miehen kanssa. Ihmissaastaa. Lapsille löytyy kyllä teidän tilanteessanne apua ja toimintakykyiset huoltajat arjen toimiin.

Olisitko loppuelämäsi näkemättä lapsia ja heidän arkea??713

Vierailija
11/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä aika on tuo loppuelämä? Kuoleeko ap varmuudella vuoden sisään? Vai voiko parantua?

Ap tee lasu, eivät sun lapset ansaitse tuollaista elämää, jossa toivotaan äidin kuolemaa pikaisesti.

Vierailija
12/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lasu?

Vierailija
13/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni elää ilkeän puolison kanssa, valitettavasti. En osaa muuta sanoa kuin pikaista paranemista ja muista olet rakastettava ihminen❤️

Niin totta.

Vierailija
14/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap:lle

Vierailija
15/15 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti lapset saavat tavata vanhempaansa tuollaisessa tapauksessa! Jos ap todella tekee kuolemaa - suo anteeksi karkeuteni, sairastan itsekin raskaasti, en jaksa kaunistella - ei vanhemmuus enää välttämättä velvoitteineen ole mahdollista, se ei vie äitiyttä mihinkään. On myös sijaisperheitä, tukiperheitä ja ihan kodinhoitajiakin. Ja kaiken lisäksi: mieshän on työttömänä, joten arki nyt vaan jää hänelle, piti siitä tahi ei.