Kysyin mieheltä, johon olen ihastunut, että tuoko ulkomaanmatkaltaan mulle tuliaisia
Lupasi tuoda itsensä. Miten tuon nyt sitten ottaisi? O.o
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko itse yksipuolisesti ihastunut ja miehellä ei ole sen kummempia tunteita sinua kohtaan.
Jos molemmat ihastuneet toisiinsa niin tuliaiset tavallaan *kuuluu* asiaan.
Mukava huomaavaisuuden ele, eihän niiden tarvitse mitään kallista olla.Itse tykkään makeasta, karkit tai suklaa riittää mulle hyvin.
Naurettavaa kun joku TAAS veti esiin tuon lompakkoloisen.
Pakkomielle hänelle ilmeisesti ja pitää kiinni joka sentistä
Rakastakoon sitten vaan senttejään kun ei ymmärrä ihmissuhteista ilmeisesti mitään.Muutaman euron tuliainen ei kenenkään budjettia kaada, jos kerran on matkalle varaa lähteä.
Toisen ilahduttaminen on minulle isompi asia kuin nuukailu ja pikkumaisuus.Aloittajalle sanoisin, että ehkä läppä, mutta seuraisin myös muuta viestintää miehen puolelta.
Vanha vitsi joka tapauksessa.
Ehkä mies yllättyi kun kysyit, eikä keksinyt muuta siihen hetkeen.
No kyllä se vaikuttais musta tykkäävän. Ottaa kainaloon ja halaillaan paljon ja pitkiä katseita on puolin ja toisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko itse yksipuolisesti ihastunut ja miehellä ei ole sen kummempia tunteita sinua kohtaan.
Mukava huomaavaisuuden ele, eihän niiden tarvitse mitään kallista olla.Itse tykkään makeasta, karkit tai suklaa riittää mulle hyvin.
Rakastakoon sitten vaan senttejään kun ei ymmärrä ihmissuhteista ilmeisesti mitään.Muutaman euron tuliainen ei kenenkään budjettia kaada, jos kerran on matkalle varaa lähteä.
Toisen ilahduttaminen on minulle isompi asia kuin nuukailu ja pikkumaisuus.Aloittajalle sanoisin, että ehkä läppä, mutta seuraisin myös muuta viestintää miehen puolelta.
Ehkä mies yllättyi kun kysyit, eikä keksinyt muuta siihen hetkeen.No kyllä se vaikuttais musta tykkäävän. Ottaa kainaloon ja halaillaan paljon ja pitkiä katseita on puolin ja toisin.
Ap
Eli mikä on ongelma?
Ihana vastaushan tuo oli. Tykkää susta, ehkä enemmänkin....?!
Vierailija kirjoitti:
Tuliaisia? Minkä ikäinen ap on? Käykö kinuskikarkit?
En ole ap, olen 40 v ja rakastan kinuskikarkkeja! Ja kaikki muutkin tuliaiset kävis, paisti alkoholi ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana vastaushan tuo oli. Tykkää susta, ehkä enemmänkin....?!
Toivottavasti :) itse ainakin tahtoisin suhteeseen hänen kanssaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua ärsyttäisi, jos pyydetään tuliaisia etukäteen ihan vaikka läpällä.
Lahja on lahja eikä sitä etukäteen pyydellä.
Joo munkin mielestä tuliaiset on vähän vanhanaikaisia.En enää osta edes synttärilahjoja kenellekään.Ainoa poikkeus punkkupullo joskus,ei aina.
Minä tapailin joskus yhtä tyyppiä ja oli ollut reissussa ja kertoi että osti minulle tuliaisia.
Aina kun tuli käymään niin muka unohti ne kotiin. Lopuksi sanoi että osti vaan karkkia ja söi ne itse!
Muutenkin oli niin pihi ettei ikinä tuonut mitään tullessaan kun luonani oli. Kaikki herkut kyllä kuitenkin kelpasi ja oli kerran syömässä jopa lapseni suklaapatukkaa ja ruikutti sitä koko illan vaikka monta kertaa sanoin että ei.
Ei päässyt jatkoon se mies.
Tää nyt ei kai liittynyt aloittajan viestiin mitenkään. Tuli vaan mieleen tuliaisista 😀
Mukava huomaavaisuuden ele, eihän niiden tarvitse mitään kallista olla.
Itse tykkään makeasta, karkit tai suklaa riittää mulle hyvin.
Rakastakoon sitten vaan senttejään kun ei ymmärrä ihmissuhteista ilmeisesti mitään.
Muutaman euron tuliainen ei kenenkään budjettia kaada, jos kerran on matkalle varaa lähteä.
Toisen ilahduttaminen on minulle isompi asia kuin nuukailu ja pikkumaisuus.
Aloittajalle sanoisin, että ehkä läppä, mutta seuraisin myös muuta viestintää miehen puolelta.
Ehkä mies yllättyi kun kysyit, eikä keksinyt muuta siihen hetkeen.