Zalandolla alennukset, tein jättitilauksen
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun löysit mieleisiä! Katselin itsekin, mutten löytänyt mitään mitä olisin halunnut - alennuksella siis.
Juu, aattelin kerrankin törsätä. Ap
Vierailija kirjoitti:
500€ ei ole mikään jättitilaus.
No on se mulle. Tietty sinulle se on pikkurahoja mutta kaikki on suhteellista.
Todellisuudessa pidät tuosta tilauksesta varmaan korkeintaan puolet tavaroista. Etkä varmaan edes sitäkään vaan jonkun muutaman tuotteen.
Joko on ihan tosi hyvät alet tai huonolaatuisia vaatteita, kenkiä ja laukkuja, jos tuollaisen määrän olet 500 eurolla tilannut.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa pidät tuosta tilauksesta varmaan korkeintaan puolet tavaroista. Etkä varmaan edes sitäkään vaan jonkun muutaman tuotteen.
Yhdet kengät ja yksi laukku on potentiaalisia palautuksia, muut jää.
Vierailija kirjoitti:
Joko on ihan tosi hyvät alet tai huonolaatuisia vaatteita, kenkiä ja laukkuja, jos tuollaisen määrän olet 500 eurolla tilannut.
Onko mun vaatteiden laatu jotenkin sun ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on meidän kaikkien ongelma. Kannattaisi ostaa vähemmän ja kestävämpää, tämä maapallo hukkuu (tekstiili)jätteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on meidän kaikkien ongelma. Kannattaisi ostaa vähemmän ja kestävämpää, tämä maapallo hukkuu (tekstiili)jätteeseen.
Sä et edes tiedä mitä olen ostanut😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän sun pitää huoli omista asioistasi ensin. Ja jos haluat vaikuttaa muiden asenteisiin ei tuollainen vittumainen räkyttäminen ainakaan mitään positiivista vaikutusta tee.
Kiva kun löysit mieleisiä! Katselin itsekin, mutten löytänyt mitään mitä olisin halunnut - alennuksella siis.