Porkkanakakkuun tuleva sulatejuusto?
Voiko porkkanakakkuun käyttää jotain muuta kuin Philadelphia-sulatejuustoa? Eli laittais siihen kuorrutteeseen jotain ihan Rainbowin maustamatonta sulatejuustoa? Sopiiko se kakkuun?
Kommentit (12)
Kyllä minä laittaisin tuorejuustoa, en sulatejuustoa.
Koskenlaskijaa olen käyttänyt, mielestäni parasta. Siis en käytä tuorejuustoa vaan sulatejuustoa.
Käy kummatkin. Samoin tuorejuustotkin käy. Mun suosikki on koskenlaskija.
Ei ole saatavilla kumpaakin. En voi maistaa. Ohjeessa neuvotaan laittamaan nimenomaan sulatejuustoa eikä tuorejuustoa. Teininä joskus tein itse ja ihmettelin ja tarkistin ja kyllä se oli sulate- eikä tuore-. Silloin tuli hyvää mut e muista mitä sulatejuustoa laitoin. ap
Ihan mitä vain. Mutta sulatejuustoa.
Ai kappas, Philadelphia onkin tuorejuusto eikä sulatejuusto. Kannatti googlesta tarkistaa. Eli ei tarvi sitä ostaa. Siis silloin teininä laitoin sulatejuustoa ja tuli hyvää. Taidan ostaa ihan Rainbowia koska olen köyhä ja ajattelen ettei niissä sulatejuustoissa nyt niin suurta eroa ole. Siis halvoissa ja kalliissa. Siis tuollaiseen kuorrutteseen. ap
http://focusonfashion.bellablogit.fi/2013/10/20/maailman-paras-porkkana…
Tuolla ohjeella kun tekee niin ei voi tulla muuta kuin hyvää. Ihan paras porkkanakakku, parempaa kuin missään leipomossa!
Kaikki TUOREjuustot käy. Ei sulatejuustoa:)
Sulatejuustot ja tuorejuustot käy kaikki, kunhan ei mitään paprikan makuista valitse. Itse tykkään enemmän tuorejuustosta, mutta ei sulatejuustokaan pahaa ole. Mä oon käyttänyt maidotonta tuorejuuston kaltaista valmistetta lapsen allergian vuoksi, sekin käy.
Porkkanakakkuun kuuluu nimenomaan sulatejuusto, tuorejuusto ei saa oikeaa rakennetta aikaan.
Juuri oikea juusto tekee porkkanakakusta ihanan ja erilaisen.
No maista kumpaakin. Onko eroa?