Juonko kännit tänä yönä vai ensi yönä?
Tänään oli vittumainen päivä lopusta päin, alkuosa tosin ihan hyvä. Väsymystä on usealta päivältä, mutta ei niin paljon ettenkö valvoisi pullon kanssa helpostikin. Mutta mitä teen, hurjastelenko NYT, vai nukunko tämän yön kunnolla leväten ja hurjastelen sitten la-su -yön? Maanantai on seuraava työpäivä.
Kommentit (13)
Heti vaan jos ei niin paljon väsytä, että simahtaa ennen aikoja
Mä juon aina päiväkännit. Ajoissa alkuillasta nukkumaan ja aamulla voikin heräillä ihmisten aikoihin selvin päin.
Mulla kestää nykyään krapula sen kaks päivää eikä sihen tarvii juoda ees kaksinkäsin, niin mun kännipäivä/ilta on mieluiten oerjantai että ehdin tokeentua maanantaiksi töihin
Nukut ja huomenna virkeänä sihautat tölkin/pullon auki.
Miksi jättää huomiselle jos voi tehdä jo tänään!
Vierailija kirjoitti:
Nuku ensin hyvät pitkät yöunet ja aloita huomenna jo päivällä. Niin minä ajattelin tehdä :D Juodaanko yhdessä palstakännit?
Mukana! (y)
Mä join jo 2 kaljaa mutta ajattelin kyllä huomiselle kännipäivää, tänään nukkumaan suuntaamista.
Molempi parempi. Ja ettet kännää kahdesti samalla viikolla niin jatkoa aamusta perään niin menee samalla koko viikonloppu.
Nuku ensin hyvät pitkät yöunet ja aloita huomenna jo päivällä. Niin minä ajattelin tehdä :D Juodaanko yhdessä palstakännit?