Mikä tekee kahdesta yhden????? Tuo mökkikeissi...
Miten voi kahdesta tulla yksi?????
Miten pariskunta yhdistyy yhdeksi????? Yleensähän tuosta yhdistymisestä tulee 3.....
Voisiko joku kertoa miten tuo yhdistyminen tapahtuu?
Juu, olen naimisissa ja olen minä itse, en puolisoni jatke tai kiinni hänessä...
Kommentit (24)
No mun vastaus aloitukseen oli, että kun logiikka puuttuu.
Jotkut ihmiset käsittävät, että pariskunnasta tulee yksikkö, mutta unohtavat että molemmat tuovat yksikköön omat nenänsä, jotka eivät yhdisty. Siit se johtuu et 2 on tullu yks. 🤗
Loppupälätys oli sadistista, myönnän. Kirjoitin sen siksi, että mökkiryhmä kurkkii tänne jossain vaiheessa ja menee ihan sekaisin. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Myös yhteistä taksia käytettäessä pariskunta saattaa olettaa, että he maksavat vain puolet, kolmantena ollut sinkku yksin toisen puolen!
Minulle on käynyt näin. En ollut uskoa korviani. En suostunut, maksoin kolmanneksen. Tekivät muitakin tosi törkeitä rahajuttuja, entisiä kavereita nykyään. Eivät kyllä myöskään ainoa pari, joka yrittänyt samantyylistä, esim. kun on vaikka häälahjaa yhdessä ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös yhteistä taksia käytettäessä pariskunta saattaa olettaa, että he maksavat vain puolet, kolmantena ollut sinkku yksin toisen puolen!
Minulle on käynyt näin. En ollut uskoa korviani. En suostunut, maksoin kolmanneksen. Tekivät muitakin tosi törkeitä rahajuttuja, entisiä kavereita nykyään. Eivät kyllä myöskään ainoa pari, joka yrittänyt samantyylistä, esim. kun on vaikka häälahjaa yhdessä ostettu.
Minulla on yksi kaveripariskunta, tai siis alunperin nainen on kaverini ja miehestä on tullut kaverini heidän suhteensa aikana. Nainen oli varsinkin alkuaikoina niin parisuhdekuplassa, että ehdotteli jatkuvasti heidän maksavan vain yhden osuuden milloin mistäkin, niin taksikyydeistä kuin ravintolalaskuista. Silloin tällöin hän edelleen ehdottelee outoja, mutta mies haluaa heidän aina maksavan oman osuutensa, usein mies on jopa tarjonnut kaikille. Viimeksikin kun taksi tiputti minut matkan varrelle ja vei pariskunnan kotiinsa, kysyin seuraavana päivänä mitä kyyti maksoi, jolloin mies sanoi että se on jo maksettu.
Menepä tuo kertomaan tuonne mökkiryhmään 😂
Mun aloitus koski sitä että miten 2 tulee 1 😊