Haukutko toisia netissä?
Aivan kauheeta kuraa joutuvat nämäkin ihmiset sietämään :(
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/08/17/ihmiset-tatakin-tyota-tekevat-…
Haluisin itse perustaa blogin, mut odotettavissa olevan kuran takia en uskalla. Pitäis olla kova nahka ja itse varmaan kriisiytyisin jokaisesta alapeukustakin. Tuntuu, että ihan muuten mukavat tyypit menevät ihan sekaisin netissä.
Kommentit (6)
Syljen ruokaasi, jos tulet ravintolaani 😭 Pimeitä on ihmiset.
See oliiisi suuri kunniaa. Vielää hienompaaa kuin syödä karhu uros jonnka on kesytttäen ottamalllaa ensikksi pallleista kiinnni työntänyyt sormet sillmiin ja nautttinut ruhon laaadukkkaan punaviinin kanssa.
En hauku netissä enkä hauku silmäkkäin.
Osaan olla terävä sanoissani ja uskallan sanoa oman eriävän mielipiteeni, vaikka se usein onkin valtavirtaa vastaan. Saan itse haukkumisia.
Mielipiteensä voi ja pitää sanoa rakentavasti ja asiassa pysyen. Kaikesta ei voi eikä tarvitse pitää, ja oman mielipiteensä saa ilmaista. Sanon aina ihan kaikille että tule puhumaan silmäkkäin jos jokin sanomani tai tekemäni ärsyttää. Olen aina valmis kuuntelemaan eriävää mielipidettä ja kunnioitan sitä, mutta se pitää ilmaista asiassa pysyen.
Nykyään ihmisillä on järjettömän paha olla, ja se puretaan ilman kasvoja sitten niiden niskaan jotka ovat itsensä alttiikisi asettaneet. On kauheaa huomata miten ihmisillä on todella vaikeaa ja tuskallista oman itsensä kanssa. Toisten kimppuun käyminen ei kuitenkaan ole ratkaisu. Joillekin kyllä se, että aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa, muka lievittää sitä omaa piinaa. Mutta ei se lievitä, ainakaan muuta kuin hetken. Pahan olon juuret on löydettävä ja sille tehtävä jotain.
Tämä näkyy varsin hyvin täläkin foorumilla, kuten kaikilla muillakin avoimilla keskustelupalstoilla.
Näitä ihmisiä käy oikeasti sääli, mutta ylimejoja ei pidä hyväksyä eikä sallia.
hyvä käytös ei tarkoita sitä, että olisi aina samaa mieltä. Kritiikki ja haukkuminen eivät ole sama asia. Ap
Vierailija kirjoitti:
En hauku netissä enkä hauku silmäkkäin.
Osaan olla terävä sanoissani ja uskallan sanoa oman eriävän mielipiteeni, vaikka se usein onkin valtavirtaa vastaan. Saan itse haukkumisia.
Mielipiteensä voi ja pitää sanoa rakentavasti ja asiassa pysyen. Kaikesta ei voi eikä tarvitse pitää, ja oman mielipiteensä saa ilmaista. Sanon aina ihan kaikille että tule puhumaan silmäkkäin jos jokin sanomani tai tekemäni ärsyttää. Olen aina valmis kuuntelemaan eriävää mielipidettä ja kunnioitan sitä, mutta se pitää ilmaista asiassa pysyen.
Nykyään ihmisillä on järjettömän paha olla, ja se puretaan ilman kasvoja sitten niiden niskaan jotka ovat itsensä alttiikisi asettaneet. On kauheaa huomata miten ihmisillä on todella vaikeaa ja tuskallista oman itsensä kanssa. Toisten kimppuun käyminen ei kuitenkaan ole ratkaisu. Joillekin kyllä se, että aiheuttaa toiselle vielä enemmän pahaa, muka lievittää sitä omaa piinaa. Mutta ei se lievitä, ainakaan muuta kuin hetken. Pahan olon juuret on löydettävä ja sille tehtävä jotain.
Tämä näkyy varsin hyvin täläkin foorumilla, kuten kaikilla muillakin avoimilla keskustelupalstoilla.
Näitä ihmisiä käy oikeasti sääli, mutta ylimejoja ei pidä hyväksyä eikä sallia.
Pahaanoloon juuriahan tässä juuuri esitäään. Ei siiinä sen kummempaa.
Enn hauuuku. Kiiinnostaaa yleiiset ilmiöt ja ongellmat joistaa mielestäni olidiii tärkeä keskustellla.7