Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Superavuttomat ihmiset: listatkaa asioita joita ette kertakaikkiaan opi

Vierailija
17.08.2018 |

Listatkaa asioita joita ette kertakaikkiaan opi, joita ette osaa, joihin ette pysty... vaikka kuinka paljon olette yrittäneet ja harjoitelleet ja opetelleet. Ei vain onnistu, ei ikinä.
...
Minä voin aloittaa:
en osaa tehdä varsinaista allekirjoitusta joten teen vain koukeron viivan, en pysty laittamaan piilolinssiä silmään, en osaa potkaista jalkapalloa mitenkään muutoin kuin sisäsyrjällä, en osaa lyödä tennispalloa tai pingispalloa kierteellä, en osa piirtää mitään, en osaa sulkea vain yhtä silmää kerrallaan. En tunnista toisistaan venäjän kielen eri S-äänteitä, niitä on 7 erilaista, tunnistan niistä ehkä 2, korvani eivät vain erota niitä toisistaan (opiskelin venäjänkieltä vuosikausia). En osaa laittaa korvatulppia, en osaa napsuttaa sormia (siis se ääni mitä ihmiset musiikin tahtiin tekevät peukalolla ja keskisormella), en osaa raksauttaa sormia (siis nivelten raksauttaminen), en osaa tehdä sitä typerää pieruääntä laittamalla nyrkkini kainalooni. En osaa kellua vedessä, en osaa vapaauintia tai perhosuintia. En osaa pyöräillä pitämättä kiinni käsillä. En osaa pompottaa koripalloa, en saa heitettyä koripalloa koriin (aina menee ohi). En tunnista toisistaan molliääniä ja duuriääniä. Osaan viheltää vain surkeasti ja tosi hiljaa. Kynsien leikkaaminen on vaikeeta, hidasta ja vaivalloista ja lopputulos on ihan mitä sattuu. En osaa sylkäistä ollenkaan. Jne jne jne.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin tätä ketjua lukiessani, että osaan kaiken. Mä tiedän ja osaan kaiken.

Mutta on mulla ongelma. En tunnista kasvoja. En kerta kaikkiaan muista kenenkään kasvoja, vaikka ne olisivat vuosikausien tuttuja. Todella epämukava ongelma. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän