Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli sitten tekstiviesti miesystävän kännykkään, jonka vahingossa näin

Vierailija
17.08.2018 |

Ollaan seurusteltu noin kolme vuotta, mutta yhteisestä sopimuksesta asutaan erilleen. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin hyvin aktiivisesti 4-5 päivänä viikossa. Mielestäni meillä on ollut erittäin hyvä suhde, kaikki sujuu ja intohimoakin on riittänyt.

Noin kuukausi sitten ihmettelin (ääneen), kelle mies nyt niin kovasti viestiä laittelee. Mutisi jotain partaansa, mut ymmärsin et pojallensa viestii. Ihmettelin, kun ei yleensä poikansa kanssa viestittele, soittelevat enemmänkin.

No, en sitten tähän sen enempää kiinnittänyt huomiota, kunnes sitten parin päivän päästä sattumalta huomasin, että sama ahkera viestien lähettäminen jatkuu edelleen vaikkakin nyt selvästi enemmän piilossa. Seurailin viikon/parin ajan ja huomasin, että tämähän on jokailtaista. Kyselin taas, vaihtoi puheenaihetta. Ajattelin, että siinäpähän viestittelee, kun muuta ongelmaa ei suhteessa ole. Ehkä jotain harrastuksiin liittyvää, joka ei niin itseäni kiinnosta. Pieni ihmetys jäi kuitenkin itämään.

No myöhään eilen illalla sitten olin laittamassa kännykkääni latautumaan, kun yleensä tarkasti vartioituun, mutta juuri silloin myös latautumassa yksin (ilmeisesti epähuomiossa) jääneeseen miehen puhelimeen paukahtaa viesti, joka näkyy ruudussa. On naiselta, jonka nimeä en tunne: "Hyvää yötä, + pari pusuhymiötä".
Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä.

Mies väittää, että on entinen työkaveri, joka oli sattumalta kysellyt kuulumisia, ja laittoi lopuksi hyvän yön toivotukset. Kysyin pusuhymiöistä. On kuulemma vaan sillä sellainen tapa... En usko, ne nyt niin naiivi ole. Kysyn aiemmasta viestittelystä, on kuulemma olleet vain harrastuskavereiden viestejä. En usko.
Pyydän miestä ottamaan kamansa kotoani ja jättämään avaimensa minulle. Ei tee niin, vaan lähtee töihin. Olen kuulemma vain ylimustasukkainen ja minun pitäisi nyt vaan rauhoittua.

En kertakaikkiaan ymmärrä, miksi näin kävi? Meillä on ollut todella hyvä suhde. Olemme jo aikuisia (+40) ja yhteiselo on sujunut kaikin puolin ainakin minusta hyvin, myös sängyssä. Miksi aloittaa tekstarijutut jonkun toisen naisen kanssa? Vai ollaankohan siinä jo pidemmällä? Ja miksi sitten on enää minun kanssa? Eikö aikuinen mies voisi sitten vaan sanoa, että löysi paremman? Tai jos ei sitä uskalla, niin ainakin nyt, kun asiasta jäi kiinni, myöntää ja lähteä ilomielinuuden naisensa luo? En voi ymmärtää...

Kommentit (496)

Vierailija
21/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

Vierailija
22/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla miehillä on ihmeellinen refleksi suuttua, kun he jäävät kiinni. 

Neuvoisin, ettet anna miehelle muuta vaihtoehtoa kuin rauhoittua ja puhua rehellisesti tai sitten ei ole mitään puhuttavaa enää koskaan. 

Meillä oli vähän samankaltainen episodi. Sen selvittäminen ei sujunut kovin hyvin ja vasta kun toinen osapuoli oli ulkona kuvioista mies pystyi puhumaan minulle suuttumatta ja samaan tapaan kuin aiemminkin.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka mies on niin idiootti, että jättää viestit aukeamaan näytölle, varsinkin jos olisi jotain salattavaa?

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Vierailija
24/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin, ettet anna miehelle muuta vaihtoehtoa kuin rauhoittua ja puhua rehellisesti tai sitten ei ole mitään puhuttavaa enää koskaan. 

Meillä oli vähän samankaltainen episodi. Sen selvittäminen ei sujunut kovin hyvin ja vasta kun toinen osapuoli oli ulkona kuvioista mies pystyi puhumaan minulle suuttumatta ja samaan tapaan kuin aiemminkin.  

Kuinka monesta pettäneestä miehestä sulla on kokemus ja moniko niistä on suuttunut?

Eli yhdestä.

Vierailija
25/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan urkkinut. Jos ei muutama yllä oleva satu tietämään, niin aika moniin nykykännyköihin tulee ilmoitus viestistä ja/tai koko viesti näytölle. Näin myös miesystävälleni. Viesti siis sattui tulemaan juuri silloin, kun olin siinä puhelinten vieressä.

Kyllä se tosiaan on tämän suhteen loppu. En ikimaailmassa osaisi kuvitella, että omat miespuoliset työkaverit (entiset tai nykyiset) lähettelisi minulle hyvän yön toivotuksia, saati pusuhymiöitä. Olisi kyllä TODELLA outoa. 

AP

Samaa sanoin tyttöystävälle kun sai viestin, että hyvää huomenta joko hereillä ja pari sydän ja pusuhymiötä. Kysyin, että mitä vttua, niin joo työkaveri vaan. No miks joku työkaveri laittaa heti aamusta viestiä ja hymiöt perään oletko jo hereillä. Ihan paniikissa alko selittelee, niin sanoin et älä jatka selittelyä enää. Kuulostat niin tyhmältä. Jos sulla eio salattavaa, niin varmaan näytät työkaveris viestiketjun. Ei näyttänyt, niin sanoin heippa.

Vierailija
26/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varohan AP, kohta mieheltäs alkaa tulemaan kaikenmaailman selityksiä viestille, sitten alkaa uhriutuminen ja kaikki lässytys kuinka ei halua erota, rakastan kultaseni vain sinua ym paskaa. Ei kannata uskoa, vaan pidä pää kovana. 

T: Saman kokenut

Vierailija
27/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa avioliitossa kun tuon tyylisiä tekstiviestejä alkoi tulla, oltiin jo oltu sängyssä. Eli eiköhän se miehen kamojen pakkaaminen ja lukon vaihtaminen (jos avain ei ilmesty sulle tän päivän sisällä) ole ihan aiheellista.

Vierailija
28/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan urkkinut. Jos ei muutama yllä oleva satu tietämään, niin aika moniin nykykännyköihin tulee ilmoitus viestistä ja/tai koko viesti näytölle. Näin myös miesystävälleni. Viesti siis sattui tulemaan juuri silloin, kun olin siinä puhelinten vieressä.

Kyllä se tosiaan on tämän suhteen loppu. En ikimaailmassa osaisi kuvitella, että omat miespuoliset työkaverit (entiset tai nykyiset) lähettelisi minulle hyvän yön toivotuksia, saati pusuhymiöitä. Olisi kyllä TODELLA outoa. 

AP

Ei tuo nainen vältttämättä oikeasti edes ole miehen entinen työkaveri vaan voi olla hyvinkin löytö deittisivustolta.  Päättyikö miehen edellinen suhde miehen pettämiseen? 

Vierailija
29/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän itsekään noudattanut neuvoasi. 

Vierailija
30/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on provo, kirjoitustyyli on tuttu ja tällä kertaa ihan luokattoman huonoa tekstiä. Edes Regina ei julkaisisi tuollaista käsikirjoitusta.

"Jään tuijottamaan viestiä, henki salpautuu ja tuntuu, että lattia katoaa alta. En saa sanottua mitään, en koko iltana. Jään sohvalle nukkumaan, kun mies menee makkariin. Valvon koko yön, vasta aamulla kun mies on lähdössä töihin, saan kerrottua, miksi en tullut hänen viereensä koko yönä."

Vierailija
31/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin näyttämään viestiketjun, jos kerran on niin viaton, kun mies väittää. No, vetosi taas ylimustasukkaisuuteeni ja sitten vielä viestintäsalaisuuteen Suomessa...

Ja nyt kun stalkkaamisesta minua syytettiin, niin siihenhän ryhdyin. Samalla nimellä löytyi Facesta miehen kavereista nainen, joka tykkäillyt kaikista (harvoista) postauksista mitä mies tehnyt. Naisella niin hyvät yksityisyysasetukset, että hänestä en mitään tietoa juuri saanut, muuta kuin että asuu hieman kauempana, mutta kuitenkin eteläsuomessa hänkin. Suhdestatus ei ollut näkyvillä, eikä juuri mitään muutakaan. Kuvakin oli joku hassu kissakuva, eli kasvoja ei näkynyt.

AP

Vierailija
32/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Ei tuo nainen vältttämättä oikeasti edes ole miehen entinen työkaveri vaan voi olla hyvinkin löytö deittisivustolta.  Päättyikö miehen edellinen suhde miehen pettämiseen? 

Hyvä kysymys, mutta mies voi kyllä valehdella siinäkin. Vaimon syytä kaikki siis.

Vierailija
33/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esim joku nelikymppinen joka ei edes tajuu että sen voi estää. Tai ei osaa tai ei viitsi.

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Vierailija
34/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta, miehesi haluaa olla varma ennen kuin jättää sinut. Älä jää katselemaan, luottamus on joka tapauksessa mennyttä ikuisesti. Säilytä arvokkuutesi ja eroa. Olen pahoillani.

Vierailija
35/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän itsekään noudattanut neuvoasi. 

Tämä olikin jälkiviisautta kantapään kautta opitusta. Enää en menisi samaan myllytykseen. 

Vierailija
36/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oisin vaatinut heti viestiketjun nähtäväksi.

Heti kun näin sen viestin olisin huikannut miehen siihen viereen.

Vierailija
37/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, klassikko petturistroori, naivi ja vedätettävissä oleva nainen ja manipuloiva mies. "kaivaa popparit esiin"

Vierailija
38/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan juu, nelikymppisethän ei olekaan käyttäneet älypuhelimia koskaan ja ovat täysin toivottomia tällaisten nykyaikaisten ihmetysten kanssa.

Olen yli 45 ja kyllä mulle lapset kertoo pääosin mitä kaikkee puhelimella voi tehdä. Voi olla muitakin samanlaisia.

Vierailija
39/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset eivät kuitenkaan saa tällaisia viestejä, vaikka olisi jostain syystä saanut käsiinsä älypuhelimen, koska seksiä ja deittailua harrastavat vain kauniit parikymppiset. 

Vierailija
40/496 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset eivät kuitenkaan saa tällaisia viestejä, vaikka olisi jostain syystä saanut käsiinsä älypuhelimen, koska seksiä ja deittailua harrastavat vain kauniit parikymppiset. 

Tämä on kyllä totta. Minkähän ikäinen AP on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän