Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tällainen ruma nainen ansaitse rakkautta?

Vierailija
17.08.2018 |

Kun ei sitä mistään saa.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ainakaan romanttista rakkautta... t, toinen ruma :(

On tämä kyllä kirous kun sydän haluaa niin kovasti rakkautta ja joka paikassa sitä joutuu katsomaan. Elokuvat, kirjat, musiikki. Kaikki perustuu siihen. Ihan paskaa.

Vierailija
2/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, millätavalla ruma?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö rakkaus ansaita? Kaikkien/kenenkään?

Vierailija
4/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta ensin. Rakkaus on niin vahva sana, mutta ole ystävällinen kaikille ja kohtaa ihmiset oikealla asenteelle. Rakkauden pyytäminen on ikävä ilmiö ja karkoittaa eikä se liity ulkonäköön.

On totta, että jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta rumuus tulee sisältäpäin.

Uskon, että jokainen ihminen voi olla mielyttävä, jos hoitaa itseään ja suhtautuu muihin hyvin. Sillä tavalla rakkauksin voi löytyä.

Vierailija
5/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kyllä kaikki ansaitsee rakkautta. Minäkään en ole koskaan ollut kedon kaunein kukka ja silti on rakkautta riittänyt.

Tosin, en ole koskaan kaivannutkaan mitään elokuvarakkautta. Mulle riittää onnellinen arki ja yhdessäolo, se on ihaninta.

Vierailija
6/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole saanut koko elämäni (kohta 30 v) aikana :( itse olen kyllä rakastanut mutta nyt en enää jaksa. Rakkaus ei vaan ole mun juttu. Pakko löytää jotain muuta sitten.

Vierailija
7/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla näyttävät naisetkin ulisevan tällä palstalla.

Vierailija
8/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei se rakkaus ole ulkonäöstä kiinni.

Moni kaunis nainen ei vaan löydä miestä, joka rakastaisi häntä.

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se luonne on kuitenkin tärkeintä!

Vierailija
9/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa ei se rakkaus ole ulkonäöstä kiinni.

Moni kaunis nainen ei vaan löydä miestä, joka rakastaisi häntä.

Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se luonne on kuitenkin tärkeintä!

Kauniina naisena voin sanoa, että aidon rakkauden löytäminen on vaikeaa. Minut halutaan vierelle ties minkälaisista syistä.. 

Vierailija
10/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitse? Onko se joku ihmisoikeuksiin kirjattu juttu, että jokainen ansaitsee rakkautta? Eiköhän se ole jokaisen ole ihan itse tehtävä töitä sen rakkautensa eteen.

Vierailija
11/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma mies voi kuolla ilman ensimmäistäkään heteroseksikokemusta. Ruma nainen ei välttämättä.

Vierailija
12/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä kyllä kirous kun sydän haluaa niin kovasti rakkautta ja joka paikassa sitä joutuu katsomaan. Elokuvat, kirjat, musiikki. Kaikki perustuu siihen. Ihan paskaa.

Ei tyttörakkaus olisi mitään? Sielunkumppaneita saattaisi löytyä vapaana runsaastikin.

Vierailija
13/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.

Vierailija
14/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakasta ensin. Rakkaus on niin vahva sana, mutta ole ystävällinen kaikille ja kohtaa ihmiset oikealla asenteelle. Rakkauden pyytäminen on ikävä ilmiö ja karkoittaa eikä se liity ulkonäköön.

On totta, että jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta rumuus tulee sisältäpäin.

Uskon, että jokainen ihminen voi olla mielyttävä, jos hoitaa itseään ja suhtautuu muihin hyvin. Sillä tavalla rakkauksin voi löytyä.

Päivän naurut heti aamusta. Todella korni teksti.

Vierailija
15/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.

Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.

Vierailija
16/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä höpötä ap, unohda se mahdollinen rumuus. Etkä kuitenkaan edes ole niin ruma. Nyt vain reippaasti asenne kohdilleen, katso peiliin ja totea, että näillä mennään ja hyvin menee :)

Vierailija
17/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tyttörakkaus olisi mitään? Sielunkumppaneita saattaisi löytyä vapaana runsaastikin.

Vinkkinä mainittakoon, että naisen löytäminen on vieläkin huomattavasti vaikeampaa ainakin arjen keskellä. Nimittäin nainen pitäisi jotenkin vietellä ja olla itse naisena sitten viehättävä ja charmantti sekä sanavalmis ja sosiaalinen. Itse "käännyin" bi-seksuaaliksi noin 1,5 vuotta sitten, enkä ole saanut naisten kanssa yhtään kontaktia. En tosin käy menopaikoissa, harrasta mitään sosiaalista tai ole deittipalveluissa netissä. Mutta siis kadulla/töissä/arjessa muuten naiskumppanin tapaaminen on äärimmäisen vaikeaa. Kannattaa suosiolla tyytyä mieluummin miehiin - miehet sentään tekevät itse aloitteita, toisin kuin naiset.

T. Helsinkiläinen

Vierailija
18/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se todellakaan ole siitä ulkonäöstä kiinni, mikäli ei ole ihan epämuodostunut. Sitä (tai nirsoja miehiä) on turha syyttää, vika on jossain muussa. Luonteessa, käytöksessä, pahanhajuisessa hengityksessä, you name it.

Terveisin ruma läski, joka on saanut rakkautta yllin kyllin. 

Vierailija
19/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisaita sanoja.

Vierailija
20/83 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kyllä kaikki ansaitsee rakkautta. Minäkään en ole koskaan ollut kedon kaunein kukka ja silti on rakkautta riittänyt.

Tosin, en ole koskaan kaivannutkaan mitään elokuvarakkautta. Mulle riittää onnellinen arki ja yhdessäolo, se on ihaninta.

Mäkin kaipaan onnellista arkea ja yhdessäoloa, mutta miehelle ei tunnu sellainen riittävän. Ruma en ole, ulkoa enkä sisältä, en vaan saa olla rakastettu. Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi