Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
321/922 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen mestari unohtamaan avaimet, rahat, puhelimen ja suunnilleen myös itseni.

Mulla pitäisi oikeasti olla avain kaulassa roikkumassa. En uskalla edes ajatella, miten suuren summan olen vuosien saatossa pulittanut vain päästäkseni kotiin. Nyt omakotitalossa on ollut pakko skarpata edes hieman. Tosin taisi olla tänä keväänä, kun töihin lähtiessä unohdin sekä kotiavaimen että auton avaimen. Onneksi sentään puhelin sattui tällä kertaa mukaan, niin sain hälytettyä työkaverin nappaamaan minut kyytiinsä.

Ohi aiheen, mutta omakotitalossa voi sentään pihamaalle piilottaa avaimen.

Minulla on, ja olen sitä kyllä muutamat kerrat tarvinnut. Avain pitää vain HETI viedä samaan paikkaan.

Vähän ot, mutta pakko kertoa mitä minulle kävi. Kävin vanhempieni reissun ajan kastelemassa kukat ja viemässä postit sisälle. Heillä oli tapana myös heittää aina kalanperkeet ja vähän jo vanhentuneet kananmunat yhdelle pihapiirissään pyörivälle kesylle varikselle. Vara-avain oli tiettyjen kukkapurkkien välissä. Kerran otin avaimen, jätin sen pihaportaille ja aloin kastelemaan kukkia. Kun tulin takaisin, avain oli kadonnut. Etsin sitä paniikissa joka paikasta kunnes kuulin pääni päältä männyn oksalta "kraaa" äänen. Siellähän se varis oli avain nokassaan, kiiltävä esine kiinnosti sitä. Onneksi olin jo avannut oven ja tajusin juosta hakemaan sisältä pullan palan jonka heitin puun alle. Varis suostui onneksi tekemään vaihtarin pullaan ja sain avaimen takaisin :D

Vierailija
322/922 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme huvipuistossa. Toisessa kädessä minulla oli jäätelö ja toisessa kahvimuki. Kuvittelin nuolaisevani jäätelöstä mutta kallistinkin kahvit rinnukselle.

univajeella oli tässä tapauksessa varmaan vaikutusta asiaan, sillä lapsi nukkui tosi huonosti.

Tästä on yli kymmenen vuotta aikaa mutta vieläkin miehen serkku jaksaa nauraa tapaukselle😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ostin uuden maton ja lähdin ajelemaan kotia kohti, kohta poliisit pysäyttivät. Pelästyin pahasti että mitä minä nyt tein ja sitten aloin ihmettellä mikä niitä poliiseja naurattaa. Mattorullahan se oli katolla!

- Jätin lapset ABC:n leikkipaikalle, olin jo istunut autoon kun tajusin että hetkinen...? Onneksi lapset leikkivät tyytyväisenä eivätkä tajunneet äidin kadonneen hetkeksi.

- Hörppäsin tuhkistölkistä kahvikupin asemasta.

- -Nukahdin puutarhakeinuun lasten leikkiä katsellen, ei siinä muuta kuin että ekan kerroksen parveke ja varmaan moni naapuri todistanut kun kuorsaan siinä kuola poskella ja mekko korvissa..

Vierailija
324/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työvuoron jälkeen olen riisunut työvaatteet pukkarissa, laittanut ne kaappiin ja ajatuksissani ottanut ne samat työvaatteet kaapista ja pukenut päälle.

Vielä useammin olen vaihtanut omat vaatteet päälle ja viimeisenä sujauttanut työkengät uudestaan jalkaan, mutta vain kerran olen joutunut palaamaan takaisin työpaikalle vaihtamaan omat jalkaan, muina kertoina olen huomannut aikasemmin ettei mennyt ihan putkeen.

Vierailija
325/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin entisen kotitaloni ulko-ovelle saakka ja siinä muistin, että olen muuttanut sieltä pois ainakin kymmenen vuotta sitten. Toivottavasti ei ollut jo dementiaa.

Vierailija
326/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin kotona kulman ympäri, avasin oven ja ällistyin, kun vastassa oli kylpyhuone eikä makuuhuone. Olin ollut menossa makuuhuoneeseen asunnossa, josta olin muuttanut yli kolme vuotta sitten.

Vierailija
327/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen unohtanut avaimet sisälle. No näitä tapahtuu, mutta kävelin kotiovelle saakka aikomuksenani hakea ne unohtuneet kotiavaimet sisältä, jotta saisin sen kotioven auki. Pieni hetki meni oven edessä ihmetellessä mistä kiikastaa, kun suunnitelma ei tunnu onnistuvan.

Vierailija
328/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin hissillä kuudenteen kerrokseen ja koetin ihmeissäni avata ovea. Olin asunut samassa talossa, kolmannessa kerroksessa useamman vuoden..

Ostin hiusvärin jota ei kotona enää löytynyt ja kiroilin, että varmaan jätin sen vahingossa kauppaan. Myöhemmin aloin laittaa ruokaa ja kun avasin jääkaapin, hiusväri nökötti juuston päällä.

Menin tupakalle ja  tumppasin Batterytölkkiin jossa oli vielä puolet jäljellä, pöydällä oli ihan tuhkakuppikin.

Olin lähdössä junalla toiseen kaupunkiin, meikkasin ja puin seksikkään tiukan minimekon. Asemalla tajusin että jalassani olivat lilat hello kitty-crocsit.

Vierailija
329/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli puhelin kateissa kolme päivää, löytyi sipsipussista jonka olin laittanut pakastimeen. Ihme että puhelin toimi sen jälkeen. ..ttu mikä ääliö. :D

Vierailija
330/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hetken kassatyössä ja oli kosketusnäytöllinen kassapääte. Kotonakin sitten naputtelin pöytätietokoneen näyttöä että miks tää ei toimi!

Olen yrittänyt klikata sanomalehdestä uutta sivua.

Minä taas luin kirjaa ja sivun loppuessa yritin sormella pyyhkäistä ylöspäin🤦

Vierailija
331/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kerhossa kyselin kohteliaan kiinnostuneena toisen äidin lapsesta: - Minkä ikäinen hän oli syntyessään? Toinen oli hieman hämmentynyt ja itsellä kesti hetki tajuta mitä sanoinkaan...

332/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevaloissa yrittänyt painaa vihreää valoa näyttämällä tolppaan kaulassa roikkunutta työpaikan kulkutunnistetta.

333/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lensin Italiaan ja siellä lentokentällä kävelin iloisena tulohallista ulos ja aloin katsella, mistä ja miten pääsen junalla lentokentältä keskustaan. Löysin lippujen ostopaikan ja olin jo lähdössä kohti paikallisjunia, kunnes muistin, että olihan minulla muutakin matkatavaraa kuin pieni käsilaukku, johon mahtui vain lompakko, passi ja puhelin.

Olin unohtanut noutaa matkalaukkuni sieltä hallin hihnalta. Eihän siinä muuta kuin hakemaan ne sieltä tullin takaa  (onnistui sen verran helposti, että tässä kohtaa vois todeta pari sanaa ko. kentän turvallisuusjärjestelyistä, mutta jääköön nyt tähän). 

Tosta tuli mieleen oma unohtunut matkalaukkuni..olin lähdössä jonnekin mieheni kanssa ja matkalaukku odotti kantoa eteisessä oven edessä. Saavuimme taksilla lentokentälle ja olimme ottamassa matkalaukkua taksin tavaratilasta. No, se ei ollut siellä, koska meistä kumpikin oli suurinpiirtein vaan hypännyt sen oven edessä olevan matkalaukun yli. Kone lähti ja me perässä seuraavalla lennolla.

Vierailija
334/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viralta pois pantava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

Sillä banaanilla vieläpä 😁

Vierailija
335/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin hetken kassatyössä ja oli kosketusnäytöllinen kassapääte. Kotonakin sitten naputtelin pöytätietokoneen näyttöä että miks tää ei toimi!

Olen yrittänyt klikata sanomalehdestä uutta sivua.

Minä taas luin kirjaa ja sivun loppuessa yritin sormella pyyhkäistä ylöspäin🤦

Minä katselin vanhoja (paperisia) valokuvia albumista ja yritin zoomata niitä kahdella sormella tuplaklikkaamalla 😂

Vierailija
336/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viralta pois pantava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

Sillä banaanilla vieläpä 😁

Mielikuva, kun poliisi uhkailee vaarallista rikollista banaanilla 🤣🍌 Rikollinen luultavasti nauraa itsensä toimintakyvyttömäksi, ja näinhän tilanne ratkeaa.

337/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onhan näitä lisääkin, kun oikein muistelee...suihkutin dödöä kainaloon ja läksin kouluun, tunnilla aloin haistella omaa olemustani, olinkin suihkinut aamulla Raid'ia kainaloon....olimme kavereiden kanssa illanvietossa, jossakin vaiheessa otin meikkipussista  huulirasvan ja vetelin sitä pitkin huulia ja vähän ylikin....menin vessaan ja raaka veskinvalo paljasti, että huulirasva olikin ollut peitepuikko....eikä kukaan ollut sanonut mitään!!!! Mutta tämä on paras: asuin tällöin Bonn'ssa ja  mukana kulki aina oma pikkuinen koira minne meninkin. Olimme kerran taas shoppailemassa ja koira kulki nätisti remmin päässä ja juttelin sille lempeästi niitänäitä....tai siis niin oletin. Katsoin taakse  ja talutin  olematonta koiraa. Kaulapanta oli ollut liian löysällä ja pää oli mennyt siitä läpi ja koira oli jäänut tyhmääkin tyhmemmän näköisenä seisomaan keskelle suojatietä.

Vierailija
338/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, lukemattomat kerrat olen heittänyt vahingossa pikkupyykkiä vessanpönttöön. Kertaakaan en onneksi ole ehtinyt vetää. Kiva sitten onkia niitä sieltä.

Sama homma. Pikkuhousut menneet pöntöön pari kertaa.

Ajan pyörällä lähes päivittäin paikasta A paikkaan B ja joskus ajatuksissani ajan ihan väärään paikkaan.

Vierailija
339/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä katosi kerran mystisesti yhtä aikaa suolasirotin ja juustohöylä. Ehdittiin jo hankkia uudet, kunnes eräänä päivänä kaivoin keittiön komerosta esiin kenkälankkipussukan. Siellähän ne olivat. Kenkälankkipussukasta löytyi myös random likainen lusikka sekä käytetty lautasliina, joita ei tosin oltu kaivattu. Olin siis lankannut kenkiä keittiön pöydällä, ja jälkiä siivotessani olin siivonnut ajatuksissani kaiken muunkin pöydällä olevan sinne kenkälankkipussiin.  

Vierailija
340/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissa saa joka aamu kaksi lääkettä. Myös minä otan aamuisin kaksi tablettia. Otin kissan kainaloon, vein kylpyhuoneeseen lavuaarin reunalle ja otin kissan lääketabletit käteen. Mietin jotain muuta, otin hammasmukiin vettä ja huitaisin molemmat tabletit omaan suuhuni ja vettä päälle. Kun olin nielaissut ja kissa tuijotti minua ihmetellen että mikähän nyt on homman nimi ja mikä maksaa, tajusin virheeni. Vähän hirvitti mutta otin järjen käteen ja ajattelin että ei kai ne voi minulle vaarallisia olla kun kerran painan aika paljon enemmän kuin kissa.

Tuossa oli vielä sekin että kissa on tosi rauhallinen ja ottaa lääkkeensä hyvin kiltisti, joten sitä ei tarvitse mitenkään pitää kiinni eikä siis keskittyä siihen mitä on tekemässä.

Luojan kiitos en ole ikinä ollut lähelläkään antaa kissalle omia lääkkeitäni!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan