Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
541/922 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jp

Vierailija
542/922 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia on se kun keitän itselleni teetä, kaadan vedet kuppiin ja saatan laittaa sihdin joko kupin viereen, tai unohdan koko sihdin. Huomaan asian vasta kun hörppään keitettyä vettä.

Keittelen joskus pöpperössä aamuisin maitokahvia kapselikeittimellä, ja vasta kahvia hörpättyäni tajuan, että vanha kapseli on jäänyt keittimeen ja olen unohtanut vaihtaa sen! Ihan kamalaa kuraa, joka on pakko heittää pois ja lämmittää uusi annos soijamaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/922 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkasin ajatuksiini vaipuneena dieselautooni bensiiniä.

Vierailija
544/922 |
03.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa jostain käsittämättömästä syystä ajatuksissani alkanut työnnellä vieraan naisen lastenvaunuja. Onneksi jo parin metrin päästä havahduin ja irroitin otteeni, eikä äiti kerennyt huomata. Ja ei, minulla ei ole omia lapsia, ei bonus, ei pikkusisaria kummeja jne... Pelottava tilanne enkä vieläkään tiedä miksi niin tein.

Vierailija
545/922 |
04.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tankkasin ajatuksiini vaipuneena dieselautooni bensiiniä.

Ehditkö käynnistää?

Vierailija
546/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
547/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viralta pois pantava kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime viikolla olin pitkän työputken viimeisenä päivänä jo aika rättiväsynyt kun viimeiseen vuoroon tulin.

Olin ottanut pientä välipalaa mukaan, joita syödä lounaan ja päivällisen välissä että illalla/yöllä. Työpari katsoi hetken touhujani ja lopulta kahvihuoneessa vuoroa aloitellessamme tokaisi "tota meinasitko asetta ollenkaan ottaa mukaan?".

Olin ottanut reisikoteloon yhden pienen banaanin ja jättänyt virka-aseen kaappiin. Kyllä nolotti.

Nyt heikkeni entisestään usko Suomen poliisiin. Aika vaarallista jos ihan sumussa kuljetaan aseiden kanssa miten sattuu ja käsitellään niitä huolimattomasti. Mitäs sitten jos vahingossa ammut jonkun sivullisen tai työkaverin unissasi?

No jos poliisi huutaa jollekin liivijengiläiselle että "Seis tai ammun!" ja osoittaa häntä uhkaavasti banaanilla, niin eiköhän siinä molemmat repeä nauruun ja tilanne laukeaa onnellisesti.

Vierailija
548/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mummulassa, mies töissä, kesäloma. Olin turhankin rennossa ja vapautuneessa tunnelmassa, sillä tupakelle mennessä paukautin oven tyynesti kiinni.  Avaimet sisällä. Lapset 50 km päässä, mies tulossa tuntien päästä. Minulla  oli  juuri ja juuri lantiolle yltävä toppi, pikkuhousut ja  paljaat jalat. Muina vuodenaikoina laitan kyllä housut , mutta kesäisin aurinko lämmittää portaat niin ihanasti..

Epätoivoni keskellä muistin sivuoven, kellarin oven josta mies oli manaillut ettei mene kunnolla lukkoon. Kiersin talon ja riuhtaisin kellarin ovea, JES AUKES ! Nolona luikin sisään.

Vierailija
549/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Halasin ja koetin suudella kaveria keskella H&m:ää huokaisten "rakas", olin jotenkin siinä uskossa että mieheni on kanssani. Kaveri tuijotti hetken hölmistyneenä' ja repesi helvetilliseen nauruun.

- Huidoin parvekkeella itikoita ja tuskailin kovaan ääneen " hitikoita... yttysiä.. öttisiä..." mies repesi täysin ja joutui istumaan lattialle . Olimme kumpikin vesiselviä.

- Luulin meneväni kotiin ja ihmettelin kun  avain ei tunnu käyvän lukkoon, samassa sen kiskaisi auki teinipoika huudahtaen vihaisesti että "mitä vit""uu?!"  Olin mennyt taloon, josta olin muuttanut    pois. Viisi vuotta aiemmin.

- Survoin  Lidlissä litran jugurttipurkkia pikkuiseen käsilaukkuuni, viereeni tullut vartija kysyi että  väsyttääkö ? En ensin tajunnut mitään, sitten iski sellainen häpeä että lähes itkin. 

Vierailija
550/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisopettaja päiväkodissa. Lapsiryhmään oli tulossa uusi erityistä tukea tarvitseva lapsi, ja tapasin vanhemmat ensimmäistä kertaa. Olin aamulla ollut nukkua pommiin, ja kiireessä kiskaisin vaatteet ylleni ja juoksujalkaa päiväkotiin. En ehtinyt kuin takin ottaa yltäni ja kutsua vanhemmat ryhmähuoneeseen, joka oli varattu tapaamiseen.

"Tervetuloa, tehän olette Annin vanhemmat?"

"Niin, no, siis Emma on meidän lapsen nimi.."

"Niinpä tietenkin, anteeksi, Emman vanhemmat, käykää peremmälle"

En ymmärrä, miksi käytin keskustelussa vielä toisen kerran Anni-nimeä..

Vakuutin vanhemmille, että heidän lapsensa on päässyt oikeaan paikkaan ja että minulla ja ryhmän henkilökunnalla on paljon kokemusta lapsista, joilla on samanlaisia pulmia, joita heidän lapsellaan on. Minun oli epämukava olla ja yritin vaivihkaa kääntää paitapuseroni kaulusta paremmin.

Huomasin siinä näperellessäni, että olin pukenut paitapuseroni aamukiireessä nurin päin. Saumat retkotti ulospäin. Napit olin jättänyt auki, koska alla oli toppi. Toivoin, ettei vanhemmat olisi huomanneet mitään, ja koska onneksi oli lämmin elokuun aamu riisuin rennon rivakasti paitapuseron pois. Siinä oli tietenkin kiinni vielä kirkuvanoranssi pahvinen brändi-hintalappu: "ALE!" roikkumassa muoviroippeen perässä. Omg.

No joo..onneksi vanhemmat osoittautuivat kuitenkin luottavaisiksi lapsensa opeen ja myöhemmin olen saanut kiitosta työstäni.

Ystäväväni ovat myös tottuneet siihen, että vastaan omaan puhelimeeni jopa lomalla Italiassa: "PäiväkotiKissanminttuTupsukorvienryhmässäMiia.."

Vierailija
551/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on illan parasta viihdettä!

Vierailija
552/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaivanut metron ovella kotiavaimet käteen ja olin valmiina avaamaan oven kun metro pysähtyy 😁

Vierailija
553/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ale-laarin paita kirjoitti:

Olen erityisopettaja päiväkodissa. Lapsiryhmään oli tulossa uusi erityistä tukea tarvitseva lapsi, ja tapasin vanhemmat ensimmäistä kertaa. Olin aamulla ollut nukkua pommiin, ja kiireessä kiskaisin vaatteet ylleni ja juoksujalkaa päiväkotiin. En ehtinyt kuin takin ottaa yltäni ja kutsua vanhemmat ryhmähuoneeseen, joka oli varattu tapaamiseen.

"Tervetuloa, tehän olette Annin vanhemmat?"

"Niin, no, siis Emma on meidän lapsen nimi.."

"Niinpä tietenkin, anteeksi, Emman vanhemmat, käykää peremmälle"

En ymmärrä, miksi käytin keskustelussa vielä toisen kerran Anni-nimeä..

Vakuutin vanhemmille, että heidän lapsensa on päässyt oikeaan paikkaan ja että minulla ja ryhmän henkilökunnalla on paljon kokemusta lapsista, joilla on samanlaisia pulmia, joita heidän lapsellaan on. Minun oli epämukava olla ja yritin vaivihkaa kääntää paitapuseroni kaulusta paremmin.

Huomasin siinä näperellessäni, että olin pukenut paitapuseroni aamukiireessä nurin päin. Saumat retkotti ulospäin. Napit olin jättänyt auki, koska alla oli toppi. Toivoin, ettei vanhemmat olisi huomanneet mitään, ja koska onneksi oli lämmin elokuun aamu riisuin rennon rivakasti paitapuseron pois. Siinä oli tietenkin kiinni vielä kirkuvanoranssi pahvinen brändi-hintalappu: "ALE!" roikkumassa muoviroippeen perässä. Omg.

No joo..onneksi vanhemmat osoittautuivat kuitenkin luottavaisiksi lapsensa opeen ja myöhemmin olen saanut kiitosta työstäni.

Ystäväväni ovat myös tottuneet siihen, että vastaan omaan puhelimeeni jopa lomalla Italiassa: "PäiväkotiKissanminttuTupsukorvienryhmässäMiia.."

Ihana😊 Vapauttavaa että muutkin ovat samanlaisia hösseleitä kuin itsekin olen😊 Välillä kun tuntuu, että maailma on täynnä täydellisiä ihmisiä, jotka ovat aina järkeviä ja täydellisiä ja itse sitä vaan sekoilee. Onneksi on muitakin ja vielä ”hullumpia” kuin minä.

Vierailija
554/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen vauvan ja vähän isomman lapsen kanssa olimme laivalla. Heräsin yöllä pilkkopimeässä hytissä paniikinomaiseen tunteeseen, että olen kadottanut vauvani. Sängyn vieressä oli avoin matkalaukku jonka vaatteiden seasta etsin hätääntyneenä niin että vaatteet olivat ihan myllerryksessä kunnes nostin katseeni ja huomasin vauvan nukkuvan kaikessa rauhassa hytin sisään nostetusta vaununkopassa. En tajua miksi etsin matkalaukusta..

Vierailija
555/922 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotin työkaverille hyvää viikonloppua vaikka oli tyyliin tiistai. Hävetti aivan kauheasti ja ajattelin, että piti minua ihan kahelina.

Vierailija
556/922 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pari kertaa seissyt kotiiven takana ja painanut auton oven avaus painiketta. Siinä tyhmänä seissyt ja ihmetellyt kun mitään naksahdusta ei kuulu. Parin painalluksen jälkeen tietysti oon tajunnut et tämähän on kotiovi... Tämä siis tapahtunut pari kertaa.

Kerran oon menny rintsikat päällä suihkuun ja ihmettelin vaan et miten tällä kertaa tää on niin vaivalloista kun yrittää liivien alta hinkata. No tulipa liivit pestyä käsin 😂

Vierailija
557/922 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut työpäivän aikana useamman kerran asiakkaan kodin ohi. Jossain vaiheessa alkoi jo hävettää ja kävin parkissa muualla ennen uutta yritystä :D.

Vierailija
558/922 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitin aamukahveja ja säikähdin kun huomasin, että en ollut laittanutkaan pannua alle ja keitin oli jo hetken ollut päällä. Huomasin sitten, että onnekseni olin unohtanut myös tippalukon kiinni 😄👍

Vierailija
559/922 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleet mikroon ilman nestettä=lopputuloksena kaunis pieni liekki keskellä puurolautasta ja hieno tumma rouhe lopputuloksena (tämä siis mikropuuron kanssa käynyt liian monta kertaa aamuisin)

Vierailija
560/922 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minja ja....Milla ?  Minni? "  Täysi filmin pimeneminen kun koetin komentaa lapsia Tykkimäellä, pelästyin itsekin että onko nyt  jotain vakavaa kun näin pätkii?!

Meni n. 3 piinaavaa minuuttia muistaa että toinen tyttömme on Miisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän