Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
361/922 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin koiraa sisälle PAAVOOOO ja tajusin, että ei meillä oo paavo nimistä koiraa.

Aloin silittää verhoo vatkaimella. Oli jo töpseli seinässä.

Vierailija
362/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aioin tehdä lättyjä, mutta maito oli loppunut. Lähikauppaan siis. Palasin takaisin ja kurkkasin jääkaappiin. Olisin voinut kananmuniakin ostaa. Uudestaan kauppaan. Sama myyjä ja siinä hieman jo naureskeltiin. Munien kanssa kotiin palattuani avasin kuiva-ainekaapin ja jauhotkin oli loppu. Samalle kassalle vaan ja myyjä totesi lopuksi: "Tervetuloa uudelleen!"

Toinen kauppareissu. Piti ostaa post-it-lappuja muistaakseni pikkuasioita paremmin. Ostin kaikkea muutakin ja kotona havahduin, että unohdin ne muistilaput kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eväät ja lähdin töihin, menin bussipysäkille jossa yleensä paljon väkeä. Ihmettelen hetken kun ei ketään eikä autojakaan yhtään liikkeellä. Tajuan vihdoin että on lauantai ja silloin tuppaa olemaan aika hiljaista vielä klo 6.30. Hipsin takaisin miehen viereen nukkumaan.

Vierailija
364/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut piilarit yöksi lillumaan käsidesiin. Olin kyllä humalassa tuolloin.

Vierailija
365/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydällä oli lasi vettä ja hörppäsin siitä. Mutta se maistuikin oudolle ja säikähdyksissäni rupluutin kaikki äkkiä pois suusta rinnuksille. Kuvittelin, että se olikin jotain myrkkyä tai siivousainetta kun ei vastannut odotuksia. Hetken päästä tajusin, että se olikin ollut Spriteä.

Lapseni oli lähdössä kouluun ja eteisessä jo kengät jalassa. Hampaiden pesu oli kuitenkin unohtunut ja tokaisin hänelle, että voit mennä kylppäriin hampaat jalassa :) Samaisen lapsen kanssa maitoa ostaessa olen ohjeistanut että ritla liittää. Jostain syystä erityisesti lasten kanssa puhuessa tahtoo mennä senat sakaisin.

Vierailija
366/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin lyhyelle konferenssimatkalle Tanskaan. Työjutut pakkasin asiallisesti mukaan, mutta lentokentälle saapuessani huomasin, että mulla oli ruskeat reinot jalassa. Yritin lentokentältä etsiä uusia kenkiä, mutta en löytänyt. Köpiksen päässä jouduin vielä ensimmäisen illan tapaamiseen menemään työkaverin 3 numeroa liian isoissa avokkaissa. Terkkuja työkavereille  :)

367/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt avata kotioveani sohimalla työpaikan ovikortilla lukkoa kohti. Olen yrittänyt sytyttää keittiön loisteputkilampun sormella ilmaa pyyhkäisemällä (vrt. älypuhelin) ja sammuttaa saman lampun puhaltamalla kuin kynttilää. Äly salamoi kirkkaana jne.

Vierailija
368/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tervehtinyt myymälän mallinukkea.  Muutaman kerran on mennyt jogurttia tai piimää kahviin, työpaikan roskis on kannettu kotiin asti.

Vierailija
369/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä zoomailen läppärin ruutua isommaksi ja pienemmäksi kahdella sormella. Tökin sitä muutenkin. Varmaan järkevän näköistä töissä...

Vierailija
370/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatuksissani voidellut leipäviipaleen molemmilta puolilta.

Vierailija
371/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös sählään aina ties mitä, tavarat hukassa ja ties mitä.

Ehkä parhain mokani on, kun etsin kännykkääni. Minulla oli kiire lapsen neuvolaan, joten fiksuna tyttönä päätin soittaa miehelleni töihin. Puhelu meni kutakuinkin näin :

Mies: moi

Minä: hei voitko nopeesti soittaa mun kännykkään kun en löydä sitä mistään ja kohta pitää lähteä neuvolaan?

Mies: *hetken hiljaisuus * siis anteeks mitä mun pitää tehdä? Siis mihin mun pitää soittaa?

Minä: no mun kännykkään kun en löydä sitä!

Mies: *mega repeäminen nauruun* oota hetki! Hei jätkät mun vaimo soittaa ja pyytää mua soittaa sen kännykkään kun ei löydä sitä *taustalta kuuluu ison mies porukan nauruun repeäminen*

Minä: mitä sä oikeen naurat! Voitko nyt soittaa mulle et löydän sen kännykän!!

Mies: joo hei tiedän ettet ole penaalin terävin kynä mut hei millä sä nyt soitat mulle *lisää naurua*

Minä jo hieman vihaisena: no milläköhän luulet että soitan?! Mun kännykällä!

Mies kuolemaisillaan nauruun : niin ja mikä sulla olikaan hukassa?

Minä: aa joo, ei tartte enää soittaa, löysin sen puhelimen. Heippa!

Tästä on pari vuotta aikaa ja vieläkin saan kuulla tästä. Oli kuulemma pojilla hauskaa töissä mun puhelun jälkeen, ei kuulemma meinannut tulla naurusta loppua.

Vierailija
372/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nostanut kaupassa vauvan turvakaukalon vauva kyydissä kassahihnalle. Myyjä katsoi hetken pitkään ja totesi että tämä tuote taitaa olla ihan minun oma. En edes aluksi älynnyt mitä tarkoitti kunnes myyjä alkoi ojentamaan kaukaloa minulle takaisin

:D

Vierailija
373/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkitarkastuksessa minulta kysyttiin milloin synnytys oli ollut. Vastasin etten tiedä. Lääkäri katsoi minua hetken pitkään ja kysyi milloin vauvani oli syntynyt. Kerroin syntymäajan eli 14.8 ja lääkäri kysyi uudestaan että oliko synnytys siis 14.8. Tähän vastasin uudestaan, että ei ollut vaan lapseni syntyi silloin. Lääkäri katsoi minua vielä hitaammin, tässä vaiheessa älysin, että synnytys ja lapseni syntymäpäivä olivat sama asia. Kyllä hävetti :D

Vierailija
374/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä älytöntä, mutta välttämättä ei hauska juttu. Minä, aikuinen ihminen, olin niin viestittelyyn keskittyneenä puhelimellani, että havahduin vasta tien toisella puolella. Siis ihan pokkana ylittänyt tien huomioimatta mitään muuta kuin puhelimeni. Ja tätä asiaa juurikin toitotan lapsilleni joka päivä, keskittykää liikenteeseen ylittäessänne katua. Kas kun en jäänyt kenenkään alle. Hävettää.

Vierailija
375/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tämä on aika yleistä. Laittakaa vain kerrostalossa asuvat portaita pitkin kulkevat ylänuolta, jos tekin olette ihmetelleet, miksei avain käy oveen, ennen kuin tajuatte, että olette ylä-/alapuolella asuvan naapurin ovella.

Ystävälle kävi Ruotsin maalla niin, että yöllä kotiin tullessa ja yrittäessä väärään asuntoon jurrissa, se avain sopikin lukkoon! Oli kuulemma naapurin rouva säikähtänyt aika tavalla.

Vierailija
376/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 12 aikaan yöllä menin juomaan vettä ja ajatuksissani lääkekaapille. Otin sitten kaksi thyroxiinia mikä pitää siis ottaa joka aamu. En kyllä ymmärrä miten olin niin ajatuksissani. Sitten ruoesin vähän panikoimaan että onkohan vaarallista , mutta noita pitäis syödä ilmeisesti aika paljon ennnen kuin on jotain haittaa. Ihmettelen vieläkin miten olin voinut olla noin ”sekaisin”😅

Täällä kans vajaatoimintapotilas...Olen kerran saman aamun aikana ottanut Thyroxin-annokseni kolme kertaa. Voin kertoa että hieman tärisytti ja särki päätä sinä päivänä! Tästä lähtien aloin suosiolla käyttää dosettia, ei muisti riitä muuten.

Minäpä kärsin vajaatoiminnan lisäksi (tai siitä johtuen) unettomuudesta, ja yks aamu vetäisin thyroxinin sijasta unilääkkeet nassuun. Yksin lasten kanssa kotosalla! Nolona miehelle soittamaan, että tuu kotiin, hiemanko ramasee! Mies oli töissä sanonut, että vaimolle tuli yhtäkkiä niin kova kuume, ettei pysy tolpillaan, pakko lähteä kotiin. Läpystä vaihto miehen palatessa, kaaduin suorilta sänkyyn ja sammuin viideksi tunniksi. Tulipahan kerrankin nukuttua univelat pois! Sen jälkeen olen aamutuimaankin silmät harittaen tuijottanut kahteen kertaan lääkepurkkia, että mitäs mä nyt olen ottamassa ja mihin aikaan. 

Vierailija
377/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 12 aikaan yöllä menin juomaan vettä ja ajatuksissani lääkekaapille. Otin sitten kaksi thyroxiinia mikä pitää siis ottaa joka aamu. En kyllä ymmärrä miten olin niin ajatuksissani. Sitten ruoesin vähän panikoimaan että onkohan vaarallista , mutta noita pitäis syödä ilmeisesti aika paljon ennnen kuin on jotain haittaa. Ihmettelen vieläkin miten olin voinut olla noin ”sekaisin”😅

Täällä kans vajaatoimintapotilas...Olen kerran saman aamun aikana ottanut Thyroxin-annokseni kolme kertaa. Voin kertoa että hieman tärisytti ja särki päätä sinä päivänä! Tästä lähtien aloin suosiolla käyttää dosettia, ei muisti riitä muuten.

Minäpä kärsin vajaatoiminnan lisäksi (tai siitä johtuen) unettomuudesta, ja yks aamu vetäisin thyroxinin sijasta unilääkkeet nassuun. Yksin lasten kanssa kotosalla! Nolona miehelle soittamaan, että tuu kotiin, hiemanko ramasee! Mies oli töissä sanonut, että vaimolle tuli yhtäkkiä niin kova kuume, ettei pysy tolpillaan, pakko lähteä kotiin. Läpystä vaihto miehen palatessa, kaaduin suorilta sänkyyn ja sammuin viideksi tunniksi. Tulipahan kerrankin nukuttua univelat pois! Sen jälkeen olen aamutuimaankin silmät harittaen tuijottanut kahteen kertaan lääkepurkkia, että mitäs mä nyt olen ottamassa ja mihin aikaan. 

Mä olen tehnyt saman. Jäi ainoaan kertaan kun olen ottanut lääkkeet ilman silmälaseja. Kaksi ruskeaa lasipulloa, valkoinen etiketti, alkaa T:llä. Tenox ja Thyroxin. Oli väsynyt päivä.

Vierailija
378/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen lauloin kaupassa, kun olin hyvällä tuulella ja uppoutunut ajatuksiini. Ei siinä, mutta lauloin Pensselisetää...

Vierailija
379/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin joskus ruokalassa veitsen ja haarukan roskikseen, kun piti laittaa ne roskiksen vieressä olevaan astiaan.

Vierailija
380/922 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa vahingossa väsyneenä meinannut suudella kaveria, molemmilla kerroilla siis eri kaverit kyseessä :D sen siitä saa kun viettää liikaa aikaa poikaystävän kanssa, jotenkin noissa tilanteissa olen ihan tottumuksesta meinannut muiskauttaa pusun toisen huulille. Ekalla kerralla kaveri ei tajunnut mitään, toinen kerta oli nolompi, kun kaveri purskahti nauramaan ja ihmetteli että mitä mä oikein teen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi