Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keinoja millä välttää mahatauti?

Vierailija
16.08.2018 |

Kaikki keinot kehiin.
Muksun koululla jyllää mahatauti ja pelkään sitä ku ruttoa. Nyt ei saisi missään tapauksessa meille rantautua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkopippuri, hyvä käsihygienia. se tulee jos on tullakseen mutta noilla keinoilla voi sitä vältellä..

Vierailija
2/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesu usein, käsidesin käyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astronauttipuku päälle ja happikypärä.

Vierailija
4/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsienpesu. Käsienpesu. Käsienpesu. Probiootteja ihan reippaasti, koko pesueelle. Unta myös, univaje heikentää vastustuskykyä.

Vierailija
5/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsien pesu saippualla ja maitohappobakteerit.

Vierailija
6/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki keinot kehiin.

Muksun koululla jyllää mahatauti ja pelkään sitä ku ruttoa. Nyt ei saisi missään tapauksessa meille rantautua.

Kokonaisia valkopippureita nielet vähintään kymmenen, mielellään enemmänkin. Luin tämän ohjeen jostain, ja minulla toimii!  Kolme kertaa jo olen pystynyt pysäyttämään alkavan vatsataudin tällä ohjeella.

Vierailija
7/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ite syön maitohappobakteereja sillon ku töissä vatsatauti jyllää.Ja syön niitä tyyliin aamulla kaks päivällä kaks ja illalla kaks.Ja käsihygienia tietty lisäks.Ihmeen hyvin oon jo montavuotta onnistunu vältyämään vatsataudit.

Vierailija
8/8 |
16.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja kun tauti meille iski, tein kaikkeni etten sitä itse saisi. Pesin kädet, desinfioin pinnat... mutta ilmeisesti pestessäni ripulia lapsesta hengitin vesihöyryä, ja niin siinä sitten kävi. 🤢 Vatsatauti voi tosiaan tarttua myös ilmateitse, eli vaikka pesisi kloriitilla (!) käsiään ei siltä välttämättä välty.